Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Milicz: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim
Numer ogłoszenia: 261435 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Edukacyjne i Psychologiczno-Pedagogiczne , ul. Trzebnicka 4B, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 38 40 237, faks 71 38 40 238.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceipp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie spotkań (warsztaty, szkolenia, wykłady, konsultacje, seminaria) w ramach sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim realizowanego przez Powiat Milicki. Projekt realizowany w ramach POKL, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Dla potrzeb oszacowania ilości spotkań w sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli Zamawiający przyjmuje łącznie 40 spotkań (po 10 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli) - razem 240 godzin dydaktycznych. 3. W okresie od grudnia 2013 r. do czerwca 2014 r. Zamawiający zakłada organizację 20 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli. 4. W okresie od września 2014 r. do czerwca 2015 r. Zamawiający zakłada organizację 20 spotkań w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian organizacyjnych w zakresie terminów oraz ilości oraz czasu trwania spotkań dydaktycznych, w zależności od potrzeb Zamawiającego wynikających z realizacji projektu. 6. Zakładany czas trwania jednego spotkania w sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli to średnio 6 godzin dydaktycznych. Łączna liczba godzin dydaktycznych przyjęta do oszacowania wynosi 240. 7. Zamawiający dopuszcza podział spotkań na 2 grupy szkoleniowe (2 * 3h). W tym przypadku ilość spotkań może proporcjonalnie wzrosnąć. 8. Liczba uczestników - uczestniczek w każdym spotkaniu sieci wyniesie około 25 osób. 9. Spotkania sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli odbywać się będą na terenie powiatu milickiego. 10. Wykonawca powinien zabezpieczyć merytoryczną realizację spotkań, na najwyższym poziomie, dla następujących grup odbiorców działających w 4 sieciach współpracy i samokształcenia nauczycieli: W roku szkolnym 2013-14 : 1) dyrektorzy szkół i przedszkoli 2) nauczyciele humaniści, z tematem przewodnim Skuteczne sposoby zachęcania uczniów do czytania 3) nauczyciele matematyki, z tematem przewodnim sieci Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki 4) nauczyciele wychowawcy Jak radzić sobie ze szkolną absencją - bezpieczeństwo w szkole? - min prawne aspekty tematu W roku szklonym 2014/15 : 1) dyrektorzy szkół i przedszkoli 2) nauczyciele humaniści 3) nauczyciele matematyki 4) nauczyciele wychowawcy Tematy przewodnie na rok szkolny 2014/2015 zostaną podane po rozpoznaniu oczekiwań uczestników sieci. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację spotkań sieci . 12. Obowiązki Wykonawcy: a) zapewnienie trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów w danych dziedzinach do poprowadzenia spotkań sieci; b) przesyłanie Koordynatorom Sieci (KS), menagerowi projektu i koordynatorowi merytorycznemu projektu wersji elektronicznych materiałów szkoleniowych/wykładowych wykorzystywanych na potrzeby prowadzenia spotkań sieci; c) prowadzenie spotkań sieci w terminach ustalonych przez Koordynatorów Sieci (KS), menedżera projektu i koordynatora merytorycznego projektu; d) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 13. Zamawiający zastrzega w umowie z Wykonawcą prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH w wysokości maksymalnej określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru placówek doskonalenia nauczycieli;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi: a. wykazać realizację minimum 50 różnych tematycznie form doskonalenia nauczycieli w roku 2011, 2012 lub 2013; b. przedstawić referencje/dowody minimum od 5 zleceniodawców w zakresie jakości świadczonych usług szkoleniowych przez Wykonawcę;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować minimum 8 osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe II stopnia, b) posiadające przygotowanie do pracy moderatora (np. ukończone studia lub kursy przygotowujące do pracy trenera, coacha, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, certyfikat trenerski, edukatorski) c) doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych , kierowanie spotkaniami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów Środowiska oświatowego, w szczególności w tematach o których mowa w dziale 2 SIWZ d) realizacji minimum 1 formy doskonalenia nauczycieli w obszarach dedykowanych określonym odbiorcom oraz w tematach, o których mowa w dziale 2 ust. 10 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pceipp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pceipp.pl oraz siedzibie zamawiajacego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 15:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Powiatowym Centrum Edukacyjnym i Psychologiczno Pedagogicznym.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery łowieckiej Kubryk w Nadleśnictwie Milicz w roku gospodarczym 2025/2026
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Przeprowadzenie kursu - Florysta ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.