Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Bydgoszcz: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, terminarza lotniczego na 2009 r. sprzętu biurowego.
Numer ogłoszenia: 261453 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz , ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, terminarza lotniczego na 2009 r. sprzętu biurowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych, terminarza lotniczego na 2009 r., sprzętu biurowego wyszczególnionych w załączniku nr 3, 4, 5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.50.00 - Tablice 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.97.92 - Kalendarze 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia. 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ, b)wypełniony formularz cenowy - zał. nr 3, 4, 5, do SIWZ c)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 2.Wykaz dokumentów zgodnych z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) należy dołączyć: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. Nr 1 do SIWZ. UWAGA: W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna, itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy Wykonawca oddzielnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać ze strony internetowej www.2blot.mil.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19 pok. 10 lub listownie na pisemną prośbę (faks 052 55 22 440).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie JW3033 w Sekcji Zamówień Publicznych w budynku 19 pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 19.11.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i piśmienniczych - zał. nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.50.00-6, 30.19.25.00-6, 30.19.50.00-2, 30.19.76.44-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.21-5, 30.19.97.92-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa terminarza lotniczego na 2009 r..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa terminarza lotniczego na 2009 r. - zał. nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu biurowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu biurowego- zał. nr 5 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.13.00-2, 30.14.51.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługę napraw i konserwacji sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu programowania PYTHON, PHP oraz zaawansowanych narzędzi Ms Excel w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
- SZPiFP-4-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PdOZ w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Sępólnie Krajeńskim, w KPP w Tucholi, w KPP w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy na 2025 r
- "Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Gostyninie oraz odbiór i utylizację tablic zużytych"
- ,,Jednorazowy zakup i dostawa papieru kserograficznego dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Praga-Południe m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Dostawa papieru ksero i materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
- Dostawa papieru kserograficznego do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.