Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Chorzów: Zakup i dostawa endoprotez biodrowych całkowitych cementowych i zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem zadania.
Numer ogłoszenia: 261471 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, fax. 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa endoprotez biodrowych całkowitych cementowych i zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 24.49.71.10 - 24.49.71.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: a) przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) złożenia oświadczenia: -o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 i pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych; -o nie zaleganiu z opłacanie podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie co najmniej ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dokładna data) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 4 do SIWZ; Powyższy wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej aktualnych rejestrów, atestów i certyfikatów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części V B SIWZ składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie. SIWZ w formie drukowanej dostępna jest odpłatnie (5 zł) w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1- Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 24.49.71.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zestaw do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 133 000 euro. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 27 w Chorzowie, ul. Wandy 34 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - II/2024
- Dostawa nowego samochodu osobowego o napędzie elektrycznym
- Świadczenie usług schronienia dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawy endoprotez
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.