Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-23
Poznań: Kompleksowy remont pokoi mieszkalnych mieszkańców Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu - I Piętro budynku, świetlicy i kaplicy.
Numer ogłoszenia: 261544 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1 , ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodekdlabezdomnych.cba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy remont pokoi mieszkalnych mieszkańców Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu - I Piętro budynku, świetlicy i kaplicy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Prace przygotowawcze. Przed przystąpieniem do prac remontowych Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem i zabrudzeniem sprzęty i pomieszczenia, w których nie będą prowadzone prace remontowe. Dostarczy także na teren Ośrodka kontenery przeznaczone na gruz oraz zdemontowane sprzęty i materiały. 1.2 Prace związane z wyburzeniem, demontażem, oczyszczeniem i usunięciem istniejących materiałów i sprzętów. - powiększenie otworów drzwiowych w pokojach i łazience przy pokoju H - demontaż karniszy w pokojach, kaplicy i świetlicy ( drewnianych ) - demontaż opraw oświetleniowych w kaplicy, świetlicy i uszkodzonych w pokojach ( do wymiany), nieuszkodzone do oczyszczenia i zmontowania ponownie - demontaż włączników, gniazdek w pokojach i korytarzach . Zdemontowane gniazdka i włączniki mają być poddane oczyszczeniu aby po wykonaniu prac remontowych można było je ponownie zamontować. Brakujące lub uszkodzone do uzupełnienia. - demontaż drzwi wraz z ościeżnicami w pokojach na piętrze pierwszym - usunięcie mebli z pokoi ( łóżka zostaną zagospodarowane ponownie w nowych układach ) - usunięcie ze świetlicy i kaplicy mebli ( oprócz kredensu w świetlicy, ołtarza z kaplicy ) - skucie parkietów w pokojach i w kaplicy - usunięcie boazerii w kaplicy - oczyszczenie z farby ścian i sufitów w kaplicy i świetlicy - oczyszczenie z farby kredensu - oczyszczenie z farby grzejników - demontaż parapetu z płytek w łazience przy pokoju H - wywóz usuniętych i zdemontowanych materiałów i sprzętów 1.3 Prace wykończeniowe. - wyprowadzenie brakujących punktów elektrycznych ( według projektu) w pokojach - gipsowanie ścian i sufitów wraz z zagruntowaniem podłoża w pokojach I piętra po uprzednim ich zagruntowaniu. - wyrównanie ścian w kaplicy, świetlicy i wyprawki 10 cm wokół otworów drzwiowych na korytarzu I piętra - malowanie ścian w pokojach, kaplicy i świetlicy oraz w łazience przy pokoju H, wyprawki 10 cm wokół otworów drzwiowych na korytarzu I piętra - położenie płytek podłogowych antypoślizgowych w kaplicy - położenie wykładziny PCV zgrzewalnej na podłodze w pokojach I piętra - wykonanie cokołów na ścianach w kaplicy ( 10 cm wysokości z płytek podłogowych ). Cokoły w miarę możliwości wkuwać w ścianę. - obudowanie płytą g-k rur wodnych i kanalizacyjnych w łazience przy pokoju H - obudowanie płytą g-k wnęk na szafki nad łóżkami w pokoju D - położenie tapety w kaplicy - pomalowane kredensu w świetlicy. Przesunąć kredens do podwójnego gniazdka w prawo. - między kredensem a oknem zamontować wysięgnik na tv ( tv co najmniej 42 cale) - górna linia tv zlicowana z górną linią kredensu. Ewentualny sprzęt grający i dvd ustawiać na kredensie - sprawdzić czy są gniazdka - jeśli nie to dokupić przedłużacz i skorzystać z gniazdek po prawej stronie kredensu. - pomalowanie grzejników i widocznych rur farbą w kolorze ściany - zamontowanie brakujących lamp w pokojach oraz w świetlicy i kaplicy oraz zdemontowanych i oczyszczonych - zamontowanie rolet w oknach w pokojach i żaluzji w świetlicy i kaplicy - zamontowanie drzwi ( skrzydło 90 cm ) wraz z ościeżnicami po powiększeniu otworów do pokoi wraz z obróbką otworów 1.4 Prace porządkowe. - usunięcie folii, taśm ochronnych - oczyszczenie zabrudzonych podczas prac wykończeniowych sprzętów i powierzchni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena - 100%.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena - 100%.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena - 100%.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena - 100%.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium : cena - 100%.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Zaakceptowany ( zaparafowany) wzór umowy - załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji 3)Kosztorysy ślepe :- Prace remontowe I piętra, prace remontowe w świetlicy, prace remontowe w kaplicy oraz przedmiar robót instalacje elektryczne I piętro. 4)Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii-dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodekdlabezdomnych.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.osrodekdlabezdomnych.cba.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 - 314 Poznań w pokoju nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.