Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Krosno: Usługa polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 261555 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie , ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 437 57 96, faks 13 436 60 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu dyżurów, przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014, na terenie powiatu krośnieńskiego, zarządzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie (zwany dalej PZD). 1. Miejsce świadczenia usługi - Obwód Drogowo - Mostowy w Dukli, ul. Trakt Węgierski 2, 38-450 Dukla. Zakres usług obejmuje pełnienie dyżurów w sezonie zimowym 2013/2014, w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Maksymalna ilość godzin dyżurów - 4400 godzin, Dyżury prowadzone będą przez dwie osoby: dyżurny ZUD i operator ładowarki a w razie konieczności wynikającej z ciężkich warunków atmosferycznych również przez operatora pługa wirnikowego. Osoby pełniące dyżury powinny posiadać doświadczenie w pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg oraz odpowiednie uprawnienia operatora sprzętu oraz posiadać podstawową znajomość obsługi komputera, telefaksu i poczty elektronicznej oraz: - znać wytyczne zimowego utrzymania dróg powiatowych, - aktualne standardy zimowego utrzymania - znać podział sieci dróg powiatowych w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania - wykaz Wykonawców świadczących usługi sprzętowe w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wraz z obowiązującymi cenami jednostkowymi - znać formularze i procedury dokumentowania przebiegu dyżuru i pracy sprzętu - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na samodzielne pełnienie dyżurów 2. Miejsce świadczenia usługi - Obwód Drogowy w Barwinku. Zakres usług obejmuje pełnienie dyżurów w sezonie zimowym 2013/2014, w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Maksymalna ilość godzin dyżurów - 1780 godzin Dyżury prowadzone będą jednoosobowo. Osoba pełniąca dyżur powinna znać wytyczne zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingów, posiadać odpowiednie uprawnienia operatora sprzętu do utrzymania zimowego oraz posiadać podstawową znajomość obsługi komputera, telefaksu oraz poczty elektronicznej. 3. Łączna maksymalna ilość godzin - 6180 4. Osoba pełniąca dyżur zobowiązana jest do przestrzegania zasad wymienionych w pkt3.4. 5. Termin realizacji usług oraz ilość godzin dyżuru będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, warunków meteorologicznych i aktualnej sytuacji na drogach. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość czasowego zawieszenia dyżurów w sprzyjających warunkach atmosferycznych oraz zmiany podanych godzin pełnienia dyżurów w zależności od potrzeb. 7. Wykonawca bezzwłocznie po otrzymaniu zapotrzebowania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej, elektronicznej bądź telefonicznej, powinien przystąpić do pełnienia dyżurów. 8. Wykonawca będzie mógł nieodpłatnie korzystać z lokali, środków łączności, środków transportu i wyposażenia biurowego Zamawiającego w miejscu pełnienia dyżurów wymienionych w pkt 1 i 2, pod warunkiem wykorzystywania ich wyłącznie do wykonywania zleconych przez Zamawiającego usług 9. Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za skutki ewentualnych nieprawidłowych decyzji podjętych przez osoby pełniące dyżury. 10. Wykonawca odpowiada materialnie za uszkodzenia wyposażenia biurowego, środków łączności i samochodów będących własnością Zamawiającego a wykorzystywanego przez Wykonawcę. 11. Zakończenie świadczenia usług objętych Umową nastąpi z chwilą z zakończenia prowadzenia akcji zimowej w sezonie zimowym 2013/2014. 12. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapłacić wszelkiego rodzaju podatki, składki, opłaty i inne świadczenia wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, za osoby pełniące dyżury w ramach wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 13. W przypadku, gdyby na mocy decyzji administracyjnej, prawomocnego orzeczenia Sądu lub innego zdarzenia, Zamawiający został zobowiązany do zapłacenia podatków, składek, opłat i innych świadczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, za osoby pełniące dyżury w ramach wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu na rzecz Zamawiającego uiszczonych przez niego kwot wraz z odsetkami, kosztami procesu i pozostałymi należnościami. 14. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest zorganizować szkolenie w celu zapoznania osób pełniących dyżury z zakresem ich obowiązków i uprawnień. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiadomości i umiejętności osób pełniących dyżury oraz niedopuszczenia określonych osób do pełnienia dyżurów w przypadku stwierdzenia braku wymaganych wiadomości i umiejętności. 16. Dyżury pełnione będą od dnia 01 stycznia 2014r. do dnia 15 kwietnia 2014r, w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) całodobowo oraz w pozostałe dni tygodnia w godzinach od 1500 ÷ 700 dnia następnego. Za okresy, w których nie będą pełnione dyżury Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 17. Przeszkolenie osób (w zakresie ich obowiązków) mających pełnić dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg, powinno odbyć się najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług przez te osoby. Szkolenie przeprowadzi Zamawiający, na swój koszt. Udział w szkoleniu powinien być potwierdzony oświadczeniem o zapoznaniu się z obowiązkami dyżurnego pełniącego dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg i podpisanym przez przeszkolonych pracowników. II. Do obowiązku dyżurnego należy: 1. Stałe przebywanie w miejscu pełnienia dyżuru. 2. Znajomość: a) zarządzeń Kierownika PZD odnośnie zimowego utrzymania dróg, b) aktualnych standardów zimowego utrzymania dróg, c) specyfikacji technicznych odnośnie zimowego utrzymania dróg, d) formularzy meldunków. 3. Przyjmowanie interwencji służb ratunkowych i użytkowników dróg oraz wszelkich innych informacji (np. prognozy pogody, komunikaty Centrum Zarządzania Kryzysowego, itp.) mających wpływ na przebieg akcji zimowej, 4. Racjonalne i umiejętne dysponowanie sprzętem przeznaczonym do ZUD wg obowiązujących standardów zimowego utrzymania dróg, 5. Redagowanie w sposób umiejętny i rzetelny treści meldunków zimowych na podstawie zebranych informacji o sytuacji na drogach i odpowiednio przekazywanie ich odpowiednim służbom i instytucjom, 6. Udzielanie informacji dotyczących stanu przejezdności dróg, ilości i rodzaju sprzętu pracującego na sieci dróg powiatowych, 7. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej zimowego utrzymania dróg na podstawie, której można będzie określić jej przebieg, podjęte czynności, pracę sprzętu, utrudnienia na drogach powstałe podczas zmiany oraz inne zdarzenia mające wpływ na sytuacje występujące na drogach, takich jak: dziennika pracy sprzętu i zużycia materiałów, dziennika pracy dyżurnych, i innych przekazanych przez Zamawiającego, 8. Potwierdzanie czasu pracy i dyżuru na kartach drogowych sprzętu pracującego przy ZUD w czasie zmiany, 9. Wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa PZD oraz osób odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg, 10. Współpraca z ościennymi Zarządami Dróg, Policją, i innymi służbami, działającymi na rzecz akcji zimowej, 11. Przekazywanie obowiązków dyżurnego oraz innych istotnych informacji mających wpływ na podejmowanie odpowiednich decyzji dyżurnemu następnej zmiany. Przekazanie to powinno być potwierdzone w dzienniku pracy dyżurnych podpisami osób przekazujących sobie obowiązki, 12. Dyżury należy pełnić ściśle w dniach i godzinach określonych w harmonogramie dyżurów, zatwierdzonym przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt1 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt2 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenie W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt3 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt3 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez Zamawiającego wskazane w art. 22 ust. 1 pkt4 Ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia: 1). wypełnionego i podpisanego oświadczenia, tj. załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 2). dokumentów wymienionych w dziale 6 (tj.Wykaz oświadczeń lub dokumentów...), pkt 2) SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku wg metody spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony formularz OFERTY - Załącznik Nr1do SIWZ 3. Projekt umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
ul. Bieszczadzka 1
38 - 400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 613.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2025 r.
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
- Zakup kontenerów szatniowo-socjalnych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Mierosławskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Mierosławskiego
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.