eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzygotowanie materiałów przetargowych



Ogłoszenie z dnia 2006-05-18

POZYCJA 26155

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przygotowanie materiałów przetargowych: modernizacja technologii w Zakładzie Wodociągu Północnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: W zakresie merytorycznym: Marek Kulesza, w zakresie formalno-prawnym: Jacek Koć, Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6997600 (MPWiK), +48 22 5040800 (MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), fax +48 22 6297438 (MPWiK), +48 22 5040801 (MPWiK Jednostka Realizująca Projekt), e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna; Jednostka Realizująca Projekt, W zakresie merytorycznym: Marek Kulesza, w zakresie formalno-prawnym: Jacek Koć, ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.piu.mpwik.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna; Jednostka Realizująca Projekt, Magdalena Wieczorkowska w godz. 8:00 - 14:00, ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.piu.mpwik.com.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna; Jednostka Realizująca Projekt, Magdalena Wieczorkowska w godz: 8:00-14:00, ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: jrp@mpwik.com.pl, www.piu.mpwik.com.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie materiałów przetargowych: modernizacja technologii w Zakładzie Wodociągu Północnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przygotowanie materiałów przetargowych obejmuje: a. Opracowanie koncepcji wykonania stacji flotacji ciśnieniowej w Zakładzie Wodociągu Północnego; b. Opracowanie wniosku o uzyskanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; c. Opracowanie wniosku o uzyskanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku konieczności jej uzyskania; d. Sporządzenie Raportu Oddziaływania na Środowisko - w przypadku konieczności jego sporządzenia; e. Pomoc Zamawiającemu w uzyskaniu ostatecznej Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; f. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu oraz określenie wartości zamówienia; g. Pomoc Zamawiającemu w procedurze przetargowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia: powyżej 60 000 EUR Szacunkowa wartość bez VAT: 314 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 50 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zadanie współfinansowane w 62% ze środków Unii Europejskiej. Sposób płatności za realizację zamówienia określony jest w SIWZ - Wzorze Umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu i złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z punktem III.2) WARUNKI UDZIAŁU 2. Ponadto Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik będzie również upoważniony do zaciągania zobowiązań i otrzymywania zleceń dla i w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną i każdego z osobna. 3. Realizacja Umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z Pełnomocnikiem (dotyczy to również płatności). 4. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwo winno być potwierdzone przekazaniem pisemnych uprawnień pełnomocnika, podpisanych przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną. 6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 7. Oferta winna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 8. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy podpiszą stosowne porozumienie i przedłożą je Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 9. Porozumienie winno określać co najmniej: zakres zadań każdego z Wykonawców związanych z realizacją niniejszej Umowy, termin związania porozumieniem na czas nie krótszy niż czas trwania Umowy powiększony o okres rękojmi, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy. 10. W trakcie realizacji Umowy skład i zasady organizacyjne nie mogą być zmienione bez uprzedniej zgody Zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wspólnie Wykonawcy składający ofertę wspólną). 3. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) winien złożyć następujące dokumenty określające jego zdolność ekonomiczną i finansową: 1) Rachunek zysków i strat (a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto (przykładowo: deklaracje podatkowe, książka przychodów i rozchodów itp.) - za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy lub wysokość posiadanych środków. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. a) osiągnięcie w każdym z ostatnich 3 lat przychodów netto ze sprzedaży w kwocie minimum 2,5 mln PLN. b) posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 0,5 mln PLN. c) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę o wielkości minimum 100 % wartości ceny ofertowej. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja finansowa. W celu przeliczenia na PLN wartości i danych finansowych podanych w innych walutach należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca poda przyjęty kurs wymiany walut. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca ubiegający się o zamówienie winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca (wspólnie Wykonawcy składający ofertę wspólną) złoży: 1) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (kluczowych specjalistów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług, w okresie ostatnich 3 lat, licząc od dnia ogłoszenia o przetargu w biuletynie zamówień publicznych (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). 3) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy. 1) Do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca wskaże: - Zespół kluczowych specjalistów / podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Projektant (I) - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii sanitarnej lub inżynierii środowiska; w ciągu ostatnich 10 lat wykonał co najmniej dwie koncepcje techniczne lub jedną dokumentację projektową instalacji flotacji ciśnieniowej o wydajności co najmniej 30.000 m sześc./d każda; Projektant (II) - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w zakresie inżynierii sanitarnej lub inżynierii środowiska; w ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej dwie koncepcje techniczne lub dwie dokumentacje projektowe Stacji Uzdatniania Wody o wydajności co najmniej 30 000 m sześc./d każda; Projektant (III) konstruktor - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w wykonywaniu projektów konstrukcyjnych tj. w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe obiektów kubaturowych stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 30.000 m sześć./d każda; Projektant (IV) automatyk - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w wykonywaniu projektów automatyki i sterowania obiektami stacji uzdatniania wody tj., w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe automatyki i sterowania dla stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 30.000 m sześć./d każda; Projektant (V) energetyk - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne oraz doświadczenie w projektowaniu instalacji elektrycznych tj. w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 dokumentacje projektowe instalacji elektrycznych dla stacji uzdatniania wody lub oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 30.000 m sześc./d każda; Specjalista ds. przetargów - musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe, doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej tj.; w okresie ostatnich 5 lat opracował co najmniej 2 specyfikacje istotnych warunków zamówienia dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej wraz z warunkami kontraktowymi według publikacji "Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę", lub według publikacji "Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego" 2) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał następujące usługi: a) wykonanie co najmniej 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej) wraz z warunkami kontraktowymi według publikacji "Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę" lub według publikacji "Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez zamawiającego". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 150 - 149877 z dnia 05.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 5/JRP/K-13A/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.06.2006, cena - 27,51 PLN. Warunki i sposób płatności: Godzina: 14:00, Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego, Pl. Starynkiewicza 5; 02-015 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Publiczna sesja otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 11:00, Warszawskie Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. siedziba Jednostki Realizującej Projekt, ul. Nowogrodzka 68, III piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie Memorendum Finansowe 2000/PL/16/P/PE/020. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.