To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 26159 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Siemianowice Śląskie: Dostarczenie pomocy dydaktycznych dla projektu "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359332-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
000515879, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie pomocy dydaktycznych dla projektu "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SE.271.5.2016, ZP.rp.47.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Dostarczenie pomocy dydaktycznych dla projektu "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego". 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Opis poszczególnych części zamówienia: 2.1. Część 1: Zakup urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz tablic interaktywnych (wraz z montażem), obejmujący: 1. Zestaw komputerowy 15 szt. 2. Tablica interaktywna 3 szt. 3. Ekran 3 szt. 4. Laptop 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań dla urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych został zawarty w Dodatku nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia komputerowe oraz tablice interaktywne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.2. Część 2: Zakup pomocy dydaktycznych: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych pomocy dydaktycznych, obejmujący: 1. Zestaw do optyki 6 szt. 2. Waga elektroniczna 6 szt. 3. Mikroskop cyfrowy 3 szt. 4. Zestaw preparatów mikrobiologicznych 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań dla pomocy dydaktycznych został zawarty w Dodatku nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane pomoce dydaktyczne spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego. Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5a/5b do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub rozwiązań, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać "produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, rozwiązania proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (rozwiązania), usługi spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rozwiązania w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia opisane w Dodatku nr 3 i nr 4 do SIWZ. 6. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu "Nowoczesna szkoła"- w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu XI "Wzmocnienie potencjału edukacyjnego", Działania 11.1 "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego", Poddziałania 11.1.4 "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego". 7. Miejscem dostawy zakupionego sprzętu będą: a) Gimnazjum Nr 2, ul. Przyjaźni 28, 41-103 Siemianowice Śląskie; b) Gimnazjum Nr 3, ul. Leśna 1, 41-100 Siemianowice Śląskie; c) Gimnazjum Nr 4, ul. Wyspiańskiego 5, 41-100 Siemianowice Śląskie. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu do Części 1 i Części 2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
30231300-0,
30213000-5,
30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup urządzeń komputerowych oraz tablic interaktywnych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58308.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 51614.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), ponieważ w postępowaniu nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10988.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.