Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Łowicz: Dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 261602 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy kontraktu: Obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu materiałów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do SIWZ z tolerancją -30% w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia składa się z 14 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Nici wchłanialne. Zadanie nr 2: Nici wchłanialne syntetyczne, jednobarwne, poliglikolowe, powlekane. Zadanie nr 3: Nici niewchłanialne jednowłóknowe syntetyczne, skórne i naczyniowe Zadanie nr 4: Nici specjalistyczne. Zadanie nr 5: Materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny Zadanie nr 6: Materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny pachwinowej Zadanie nr 7: Nici syntetyczne niewchłanialne poliamidowwwe bez igły i igłowe Zadanie nr 8: Atrauman Zadanie nr 9: Folia chirurgiczna Zadanie nr 10: Gelita - tampon Zadanie nr 11: Rękawy opatrunkowe Zadanie nr 12:Opatrunki Zadanie nr 13: Rękawice Zadanie nr 14: Tachosil UWAGA! 1. Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej. 2. Ze względów organizacyjnych nie jest możliwy jakikolwiek podział wyszczególnionych w SIWZ zadań, rozdzielenie ich na mniejsze ani wydzielenie z nich poszczególnych pozycji. Zawartość poszczególnych pakietów zostanie utrzymana do końca przedmiotowego postępowania i Zamawiający nie przewiduje w tej kwestii zmiany swego stanowiska. 3. Zamawiający oczekuje, iż nitki w zakresie danego pakietu będą posiadały jednolity skład chemiczny i właściwości fizyczne. 4. Dopuszcza się tolerancję na długości igieł +/- 10 % do pełnego milimetra zgodnie z zasadami zaokrąglania matematycznego. 5. Dopuszcza się tolerancję na długości nitki +/- 15 % do pełnego centymetra zgodnie z zasadami zaokrąglania matematycznego. 6. Zamawiający w celu weryfikacji zgodności przedmiotu zamówienia z zapotrzebowaniem wymaga dostarczenia po 1 szt. nici z każdej pozycji pakietu wraz z ulotkami informacyjnymi z oryginalnych opakowań zbiorczych, dotyczącymi parametrów technicznych zaoferowanych materiałów. - dotyczy zadań od 1 - 7. 7. Dotyczy zadania nr 13 Poz.. 1, 2, 3; Wymagane rękawice sterylne sterylizowane radiacyjnie, z długim wywijanym mankietem z rolowaną końcówką, profilowane, pakowane osobno - podwójnie. Muszą posiadać certyfikat CE z numerem jednostki notyfikowanej. AQL - max. 1,5. Poziom protein lateksowych niższy niż 80 ?g/g, potwierdzony niezależnymi badaniami. Poz. 4, 5, 6: Wymagane rękawice diagnostyczne lekko pudrowane, jednorazowe, zgodne z normą unijną EN 455 - 1, 2, 3. Deklaracja zgodności CE. AQL - 1,5..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów medycznych mogą się ubiegać zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r Nr 19 poz. 177) Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość złożonych ofert częściowych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.) - warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. B. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez Wykonawców, wszystkich kryteriów określonych w niniejszej specyfikacji na zasadzie / spełnia/nie spełnia / tzn. każdy z Wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty bądź wykluczenia Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA 1) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym przypadku należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tzn. że: a) nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie (art. 24 ust. 1 pkt 1 ustawy). Pod pojęciem wyrządzonej szkody należy rozumieć szkodę, która została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; b) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie lub szkoda taka została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, albo nie wykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, c) w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości chyba, że po ogłoszeniu upadłości Wykonawca zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, d) Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) w przypadku osoby fizycznej, że nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, f) w przypadku spółki jawnej, że żadnego ze wspólników nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, g) w przypadku spółki partnerskiej, że partnera lub członka zarządu nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, h) w przypadku spółki komandytowej lub spółki komandytowo-akcyjnej, że komplementariusza prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, i) w przypadku osoby prawnej, że urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa skarbowego, j) w przypadku podmiotów zbiorowych, że sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, k) nie wykonywał on bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział Wykonawcy w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 5) oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na realizację faktury w terminie 30 dni od daty jej doręczenia, 6) oświadczenie, że Wykonawca: a). nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b). zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym załącznikiem nr 3 niniejszej SIWZ. 7) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ, akceptuje projekt umowy w niej zawarty i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załączony do SIWZ. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia oświadczeń, o których mowa w pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! B. DOKUMENTY 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: wykaz wszystkich wspólników lub konsorcjantów oraz pełnomocnictwo udzielone wspólnikowi, konsorcjantowi lub osobie trzeciej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 11) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli natomiast w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 12) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej tzn. obejmujący także przedmiot zamówienia, na kwotę nie niższą niż wartość złożonych ofert częściowych, 13) Dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, tzn: w klasie I niesterylnej - deklaracja zgodności CE, w klasie I sterylnej i klasie IIa - deklaracja zgodności CE oraz certyfikat CE jednostki notyfikowanej przy udziale której dokonano oceny zgodności wyrobu medycznego, w klasie IIb i klasie III - deklaracja zgodności CE, certyfikat CE jednostki notyfikowanej przy udziale której dokonano oceny zgodności wyrobu medycznego oraz dokument potwierdzający wywiązanie się z obowiązku dokonania zgłoszenia. 14.) Zamawiający w celu weryfikacji zgodności przedmiotu zamówienia z zapotrzebowaniem wymaga dostarczenia po 1 szt. nici z każdej pozycji pakietu wraz z ulotkami informacyjnymi z oryginalnych opakowań zbiorczych, dotyczącymi parametrów technicznych zaoferowanych materiałów - dotyczy zadań 1- 7. UWAGA: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się złożenia dokumentów, o których mowa w pkt: 9 lub 11 przez każdego z osobna, wspólnika lub konsorcjanta!!! Ww. dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane zaświadczenia powinny mieć ważność na dzień określony jako ostateczny termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28 , budynek administracji pokój 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28, budynek administracji, pokój 213 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici wchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Monofilament syntetyczny wchłanialny o okresie podtrzymywania tkankowego 50-60% w 5 dniu i 20-30% w 10 dniu po implantacji oraz okresie wchłaniania 56 dni 1 3/0 26 3/8 koła tnąca 75 szt. 36 2 2/0 26 3/8 koła tnąca 75 szt. 36 3 0 48 1/2 koła okrągła 90 szt. 36 4 1 48 1/2 koła okrągła 90 szt. 36 Plecionka syntetyczna wchłanialna, o okresie podtrzymywania tkankowego 80% po 2 tygodniach i okresie wchłaniania 56-70 dni, powlekana mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego 5 4/0 19 3/8 koła tnąca 75 szt. 72 6 4/0 24 3/8 koła tnąca 75 szt. 36 7 3/0 24 3/8 koła tnąca 75 szt. 36 8 2/0 24 3/8 koła tnąca 75 szt. 108 9 3/0 26 1/2 koła okrągła 75 szt. 108 10 3/0 37 1/2 koła okrągła 75 szt. 144 11 2/0 26 1/2 koła okrągła 75 szt. 216 12 2/0 22 1/2 koła okrągła 75 szt. 180 13 0 27 1/2 koła okrągła 75 szt. 144 14 0 30 1/2 koła okrągła 75 szt. 36 15 1 40 1/2 koła okrągła 75 szt. 450 16 2 40 1/2 koła okrągła 90 szt. 460 17 0 23 typu narta okrągła, z aplikato-rem 120 szt.3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici wchłanialne syntetyczne, jednobarwne, poliglikolowe, powlekane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Powlekane glikonatem o podtrzymywaniu tkankowym 50% w 5 dni po zaimplantowaniu, wchłaniające się ok. 42 dni 1 1 150 szt. 36 2 1 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 350 3 0 40 1/2 koła okrągła pogrubiona 90 szt. 350 4 1 48 1/2 koła okrągła 90 szt. 180 5 2/0 37 1/2 koła okrągła typu trokar 90 szt. 250 6 2/0 43 1/2 koła okrągła typu trokar 90 szt. 108 Powlekane poliglikonatem o podtrzymywaniu tkankowym 60-70% po 14 dniach po zaimplantowaniu, wchłaniające się do 90 dni 7 3/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 108 8 3/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 300 9 2/0 22 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 10 2/0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 300 11 2/0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 12 2/0 48 1/2 koła okrągła 70 szt. 108 13 2/0 76 1/2 koła okrągła 70 szt. 108 14 0 26 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 15 0 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 108 16 3/0 22 1/2 koła okrągła 70 szt. 108 17 3/0 17 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 18 1 37 1/2 koła okrągła 70 szt. 450 19 1 30 haczyk-J okrągła z tnącym czubkim pogrubiona 70 szt. 36 20 4/0 17 1/2 koła okrągła 70 szt. 72 21 4/0 22 1/2 koła okrągła 70 szt. 36 22 2 43 1/2 koła okrągła 70 szt. 360.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nici niewchłanialne jednowłoknowe syntetyczne, skórne i naczyniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Polipropylenowe 1 5/0 12 3/8 koła okrągła 75 szt. 12 2 5/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12 3 5/0 16 3/8 koła odwrotnie tnąca 45 szt. 12 4 4/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12 5 4/0 16 3/8 koła odwrotnie tnąca 45 szt. 12 6 3/0 17 1/2 koła x2 okrągła 90 szt. 12 Poliamidowe 7 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 150 8 4/0 19 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 36 9 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 250 10 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 150 11 0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 72 12 2/0 60 3/8 koła odwrotnie tnąca 100 szt. 36 Poliesterowe 13 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 150 14 4/0 19 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 36 15 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 230 16 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły, Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M., Szacunkowe potrzeby roczne Powlekany drut stalowy, skręcany z dwoma płytkami polietylenowymi 1 1,3mm 100 x2 3/8 koła odwrotnie tnąca 90 szt. 28 Nici syntetyczne, monofilamentowe z poli-p-dioksanonu o podtrzymywaniu tkankowym 50 % w 28-35 dni po zaimplantowaniu, wchłaniający się do 210 dni 2 1 48 1/2 koła okrągła 150 pętla szt. 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały syntetyczne niwchłanialne do zaopatrzenia przepukliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Nić monofilamentowa polipropylenowa 1 0 27 1/2 koła okrągła 75 szt. 10 NIć monofilamentowa polibutestrowa 2 3/0 24 3/8 koła tnąca 45 szt. 30 3 Siatka polipropylenowa monofilamentowa w rozmiarze 22-26cm x 30-36 cm szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały syntetyczne niewchłanialne do zaopatrzenia przepukliny pachwinowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Przedmiot zamówienia Rozmiar Jm Szacunkowe potrzeby roczne 1. Siatka o zwiększonej widoczności w polu operacyjnym - np. Wplecione kolorowe nitki ułatwiające umiejscowienie siatki, o masie 55-60g/m2, grubości 0,50-0,55 mm i wielkości oczek 1,5-2,00 mm 7,5x15 cm szt. 20 2. Siatka o zwiększonej widoczności w polu operacyjnym - np. Wplecione kolorowe nitki ułatwiające umiejscowienie siatki, o masie 55-60g/m2, grubości 0,50-0,55 mm i wielkości oczek 1,5-2,00 mm 5 x 10 cm szt. 30 3. Siatka elastyczna wielokierunkowo adaptująca się do napięć w obrębie jamy brzusznej o masie 45-48g/m2, grubości 0,55-0,60 mm i wielkości oczek min. 3,6x2,8mm. 15 x 15 cm szt. 6 4. Nitka polipropylenowa monofilamentowa , Grubość 2/0 długość nitki 75 cm długość igły 26mm,podwójnie sterylnie pakowana, jałowa szt. 56.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici syntetyczne niewchłanialne poliamidowe bez igły i igłowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Grubość nitki Długość igły w mm +/_10% Krzywizna igły Przekrój igły Długość nitki w cm +/-15% J.M. Szacunkowe potrzeby roczne Nić pleciona biała 1 3/0 150 szt. 60 2 2/0 150 szt. 600 3 0 150 szt. 600 4 1 150 szt. 40 5 2 75 szt. 40 Nić monofilamentna 6 4/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 500 7 4/0 19 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 36 8 3/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 500 9 2/0 24 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 450 10 0 37 1/2 koła okrągła 75-100 szt. 190 11 1 37 1/2 koła okrągła 75-100 szt. 200 12 1 40 1/2 koła okrągła 75-100 szt. 140 13 5/0 12 3/8 koła odwrotnie tnąca 45 szt. 160 14 2 40-48 1/2 koła okrągła 75 szt. 200 15 1 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 180 16 0 30 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 100 17 0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 80 18 2/0 37 1/2 koła odwrotnie tnąca 75 szt. 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Atrauman.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa produktu j.m szacunk. potrzeby roczne 1 Atrauman AG opatrunek z maścią 5x5cm x 10 szt. op. 10 2 Atrauman AG opatrunek z maścią 10 x 10cm x 10 szt. op. 10 3 Atrauman opatrunek z maścią 5 x 5 cm x 10 szt. op. 10 4 Atrauman opatrunek z maścią 10 x 20 cm x 30 szt. op. 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Folia chirurgiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa produktu Jm Szac. potrzeby roczne 1. Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka 0,016, powierzchnia całkowita 29 x 25, powierzchnia klejąca 19 x 25 szt. 150 2. Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka 0,016 powierzchnia całkowita 27x30, powierzchnia klejąca 21 x 30 szt.150 3. Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka 0,016 powierzchnia całkowita 27x30, powierzchnia klejąca 35x 35 szt.150 4. Folia chirurgiczna samoprzylepna, sterylna, paroprzepuszczalna, ultracienka 0,016, powierzchnia całkowita 55x45, powierzchnia klejąca 49 x 45 szt.150.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Gelit - tampon.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu J.m Szac. potrzeby roczne 1 Gelita - Tampon 8 x 5 x 1 cm x 10 sztuk op. 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa j.m. szacunkowe zapotrzeb. roczne 1. Rękaw opatrunkowy bawelniano wiskozowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku- kolano , głowa m 30 2. Rękaw opatrunkowy bawełniano wiskozowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku- głowa, udo m 30 3. Rękaw opatrunkowy bawełniano-wiskozowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku- brzuch, biodro m 20 4. Rękaw opatrunkowy bawełniano wiskozowy o dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunku - klatka piersiowa m 30.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu J.m Szac. Potrzeby roczne 1. Gaza bawelniana kopertowa jał.1m2 17 nitkowa kl. II reg.7, op. 520 2. Gaza bawełniana 90cm , 17 nitek(pakowana po 100 m) kl.IIa reg.7, mb 22 000 3. Kompr.gaz.17nitk.8w. 5x5 a 100 przędza tex min 15 op. 650 4. Kompr.gaz17nitk.8w 7,5x7,5 a 100 przędza tex min 15 op. 2 200 5. Kompr.gaz17nitk.8w.10 x 10 a 100 przędza tex min 15 op. 840 6. Kompr.gaz.13 nitk.8w 5x5 a 100 przędza tex min 15 op. 150 7. Kompr.gaz 13nitk.8w.7,5 x 7,5 a 100 przędza tex min 15 op. 400 8. Kompresy gazowe jałowe 5cm x 5 cm sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 szt. 2 000 9. Kompresy gazowe jałowe 7,5cm x 7,5cm sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 szt. 2 000 10. Kompresy gazowe jałowe 10 x 10 cm sterylizowane parą wodną kl IIa reg.7 szt. 2 000 11. Lignina arkusze kg. 1 400 12. Lignina rolki 150g szt. 800 13. Opaska dziana 4m x 5cm (pakowana pojedyńczo) szt. 500 14. Opaska dziana 4m x 10 cm(pakowana pojedyńczo) szt. 19 000 15. Opaska dziana 4m x 15 cm(pakowana pojedyńczo) szt. 21 000 16. Opaska elast.tkana z zapinką 5m x 10cm( pakowana pojedynczo) szt. 180 17. Opaska elast.tkana z zapinką 5m x 12 cm(pakowana pojedynczo) szt. 800 18. Opaska elast.tkana z zap. 5m x 15 cm(pakowana pojedyńczo) szt. 1000 19. Opaska gipsowa 10cm x 3m szybkowiążąca do 5 min. Gips po obu stronach opaski szt. 2 400 20. Opaska gipsowa 12 cm x 3 m szybkowiążąca do 5 min. Gips po obu stronach opaski szt. 2 700 21. Opaska gipsowa 14 cm x 3 m szybkowiążąca do 5 min. Gips po obu stronach opaski szt. 2 700 22. Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L, absorbent moczu z zawartością Cyklodekstryny lub substancji,równoważnej, chłonność 2 030 ml,Falbanki zapobiegające, wypływowi moczu i kału,przylepiec wielokrotnegoużytku, wskaźnik wilgotności, Obwód bioder 100-150 cm szt. 400 23. Plaster na tkaninie 2,5cm x 5 m szt. 1 500 24. Plaster na tkaninie 5cm x 5m szt. 450 25. Plaster na włókninie 1,25 cm x 5 m szt. 100 26. Plaster na włókninie 2,5cm x 5m szt. 1 500 27. Plaster na włókninie 5cm x 5m szt. 450 28. Plaster na włókninie 2,5cm x 9,2m szt. 120 29. Plaster z opatr.na tkaninie 6cm x 5m szt. 55 30. Plaster z opatr.na włókninie 6cm x 5m szt. 50 31. Opatr.jałowy nieprzykl.się do ran 10x20 szt. 400 32. Serweta oper.20n.4w.niejał.z taśmą rad.(pvc.-chip) 45x45 cm szt. 5 500 33. Serweta oper.17n.4w.niejał.z nitką rad. wplataną w gazę 45x70 cm szt. 500 34. Wata opatrunkowa 200g op. 750 35. Wata opatrunkowa 500g op. 650 36. Wata wyściełająca pod gips synt.10cmx3m szt. 700 37. Wata wyściełająca pod gips synt.15cmx3m szt. 800 38. Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania okrągły śred. 5,5cm szt. 150 39. Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczania 10 x 10cm szt. 160 40. Kompres jałowy z maścią neutralną 5 x 5 cm. szt. 400 41. Kompresy gazowe z maścią neutralną 10cm x 10 cm szt. 400 42. Kompres jałowy włókien alginianów wapnia 5cm x 5 cm szt. 150 43. Kompres jałowy z włókien alginianów wapnia 10 cm x 10 cm szt. 150 44. Kompr.gaz.17nitk.z nitką rad.16w. 5x5 a 100, klasa II A,reg 7 op. 50 45. Kompr.gaz.17nitk.znitką rad.16w.7,5x7,5x100 , klasa II A,reg 7 op. 200 46. Kompr.gaz.17nitk.znitką rad.16w.10x10x100 , klasa II A,reg 7 op. 60 47. Kompr.gaz.17nitk.znitką rad.12w.7,5x7,5x100 , klasa II A,reg 7 op. 100 48. Kompr.gaz.17.nitk.znitką rad.12w.10x20x100 , klasa II A,reg 7 op. 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu j.m. Szac. Potrzeby roczne 1 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 7 para 11 100 2 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 8 para 11 000 3 Rękawice chirurgiczne sterylne nr 9 para 1 500 4 Rękawice lateksowe jednorazowego użytku S op. 100 szt op. 3 800 5 Rękawice lateksowe jednorazowego użytku M op. 100 szt. op. 2 000 6 Rękawice lateksowe jednorazowego użytku L op. 100 szt . op. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Tachosil.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa produktu Jm Szacunkowe potrzeby roczne 1 TACHOSIL opatrunek 9,5 x 4,8 x 0,5 op. 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Na dostawę rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą rękawic diagnostycznych i chirurgicznych (z podziałem na 3 zadania)
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu. (DZP.341.12.2025)
- "Dostawa rękawic dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Produkty lecznicze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.