Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Łódź: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w technologii GSM
Numer ogłoszenia: 261618 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi , ul. Warecka 2, 91-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6558050, faks 042 6521635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.bip.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług telekomunikacyjnych w technologii GSM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne w technologii GSM (telefonia komórkowa) wraz z dostawą aparatów telefonicznych z niezbędnymi akcesoriami. I. usługi połączeń głosowych, II. usługi transmisji danych dla modułów GPS w ambulansach ratownictwa medycznego III. usługi połączeń głosowych za pomocą transmisji danych w technologii GPRS dla ratowników medycznych i dyspozytorów pogotowia ratunkowego. Usługa ma pozwolić na zestawianie połączeń między dyspozytorami i ratownikami bez konieczności wybierania numeru, a rozmowy mają się odbywać w czasie rzeczywistym. Zamawiający wymaga aby system pozwalał na zestawianie połączeń 1 do 1 oraz 1 do wielu przy założeniu grup 30 osobowych i większych. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty specyfikacji technicznej takiej usługi. 2. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych wg planów taryfowych dla poszczególnych numerów abonenckich opisanych poniżej. 1. W kwocie abonamentu zawarte minimum 25 min rozmowy 63 szt 2. W kwocie abonamentu zawarte minimum 50 min rozmowy 16 szt 3. W kwocie abonamentu zawarte minimum 100 min rozmowy 21 szt 4. W kwocie abonamentu zawarte minimum 200 min rozmowy 10 szt 5. W kwocie abonamentu zawarte minimum 300 min rozmowy 5 szt 6. W kwocie abonamentu zawarte minimum 400 min rozmowy 1 szt 7. W kwocie abonamentu zawarte minimum 1000 min rozmowy 5 szt 8. W kwocie abonamentu zawarta opłata za przesył 5MB danych 45 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp 3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP - załącznik nr 3 do SIWZ oraz wypełnione oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Materiały informacyjne na temat oferowanych aparatów telefonicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsrm.bip.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Warecka 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul.Warecka 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Dostawa paliwa gazowego GZ50
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa wraz z serwisem zautomatyzowanej centrali telefonicznej w budynku Szpitala Klinicznego im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu....... (ZP 66/24)
- Zakup usługi dostępu do sieci Internet
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
- Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.