Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Bydgoszcz: Zakup i dostawa leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku do siedziby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Bydgoszczy przy ul.Smukalskiej 251
Numer ogłoszenia: 261664 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3402301, 3402043, faks 052 3402301.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: www.mopsbydgoszcz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku do siedziby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Bydgoszczy przy ul.Smukalskiej 251.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków, preparatów, substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku do siedziby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Bydgoszczy przy ul.Smukalskiej 251.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/ upoważnioną/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-ilościowy, na który składa się pakiet nr 1 i/lub pakiet nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4) informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za okres od 2006r. do 2008r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku kalendarzowym nie był ujemny - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) wykaz wykonanych, co najmniej 2 porównywalnych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) oświadczenie o dysponowaniu świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim na wszystkie wykazane w załączniku nr 2, pakiet nr 1 - leki, preparaty, substancje farmaceutyczne i/lub pakiet nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku - załącznik nr 5 do SIWZ; 7) zezwolenie/koncesję na prowadzenie apteki, hurtowni farmaceutycznej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul.Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul.Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz pok. nr 20 Ip..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.02.2009.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów przez RDW Wąbrzeźno w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pn.: "Filozofia w służbie bibliotek - biblioteki w służbie filozofii" organizowanej w Bibliotece UKW w Bydgoszczy
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- Przegląd i naprawa części ciśnieniowej kotłów.
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyposażenia do rehabilitacji pacjentów onkologicznych do Ośrodka Rehabilitacji Onkologicznej
- Zakup aparatury medycznej dla Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
więcej: Nawozy azotowe i związki azotu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.