To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Kraków: Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland.
Numer ogłoszenia: 261718 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194262 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie opieką serwisową zintegrowanego systemu informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest objęcie opieką serwisową Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A., dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, wraz z oprogramowaniem bazodanowym. 1. Objęcie opieką serwisową oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. wraz z obsługą serwisową serwera baz danych dotyczy niżej wymienionych pozycji: a) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 36 miesięcy: moduł Finansowo-Księgowy - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; moduł Koszty - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; moduł Rejestr Sprzedaży - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Kasa - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Gospodarka Materiałowa - licencja dla 2 nazwanych użytkowników moduł Środki Trwałe - licencja dla 1 nazwanego użytkownika; moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników b) Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica - w okresie 12 miesięcy: moduł miniInfoMedica - licencja dla 20 nazwanych użytkowników c) Instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego: moduł Ruch Chorych - licencja otwarta; moduł Apteka Szpitalna - licencja dla 5 nazwanych użytkowników moduł Apteczka Oddziałowa - licencja dla 17 nazwanych użytkowników 2. Zakres usług świadczonych w ramach umowy: 1/. Nadzór nad prawidłową eksploatacją oprogramowania aplikacyjnego i bieżąca pomoc w jego obsłudze. 2/. Instalacja nowych wersji oprogramowania. 3/. Dostosowywanie bazy do potrzeb oprogramowania. 4/. Pomoc w zapewnieniu ciągłości pracy serwera baz danych. 5/. Pomoc w obsłudze serwera, na którym zainstalowanie jest oprogramowanie. 6/. Bieżące optymalizowanie konfiguracji serwera baz danych. 7/. Zapewnienie pomocy w odzyskiwaniu i naprawie systemu, w razie awarii serwera baz danych. 3. Oprogramowanie objęte opieką serwisową: 1/. moduł Finansowo-Księgowy, platforma Oracle, - wersja dla 7 nazwanych użytkowników; 2/. moduł Koszty, platforma Oracle, - wersja dla 3 nazwanych użytkowników; 3/. moduł Rejestr Sprzedaży, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 4/. moduł Kasa, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 5/. moduł Gospodarka Materiałowa, platforma Oracle, - wersja dla 2 nazwanych użytkowników; 6/. moduł Środki Trwałe, platforma Oracle, - wersja dla 1 nazwanego użytkownika; 7/. moduł Ruch Chorych, platforma Oracle, - wersja otwarta; 8/. moduł Apteka Szpitalna , platforma Oracle, - wersja dla 5 nazwanych użytkowników; 9/. moduł Apteczka Oddziałowa, platforma Oracle, - wersja dla 17 nazwanych użytkowników; 10/. moduł miniInfoMedica, platforma Oracle, - wersja dla 20 nazwanych użytkowników w okresie 12 miesięcy; 11/. baza danych Oracle Standard Edition One. 4. W ramach opieki serwisowej Wykonawca zapewnia: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania; b) instalowanie i wdrażanie nowej generacji oprogramowania aplikacyjnego (dotyczy modułów w części medycznej w zakresie przedmiotu umowy) ; c) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; d) weryfikacja integralności baz danych; e) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; f) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; g) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; h) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; i) w ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników oprogramowania; j) przeszkolenie pracowników zamawiającego w przypadku wprowadzania nowych funkcji oprogramowania InfoMedica. 5. Opieka serwisowa może być świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w siedzibie Zamawiającego. 6. Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia jednej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 8.00 do 14.00 w uzgodnionym terminie z Zamawiającym, potwierdzonej protokołem wykonanych prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 374977,80
Oferta z najniższą ceną: 374977,80 / Oferta z najwyższą ceną: 374977,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.