To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Wrocław: dostawa testerów trzeźwości dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie ze środków finansowych pochodzących z Gminy Miejskiej Lubin oraz dla garnizonu województwa dolnośląskiego ze środków finansowych pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego; numer sprawy PU-2380-347-094-257/2014/AB
Numer ogłoszenia: 261777 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237823 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa testerów trzeźwości dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie ze środków finansowych pochodzących z Gminy Miejskiej Lubin oraz dla garnizonu województwa dolnośląskiego ze środków finansowych pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego; numer sprawy PU-2380-347-094-257/2014/AB.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testerów trzeźwości dla Komendy Powiatowej Policji w Lubinie ze środków finansowych pochodzących z Gminy Miejskiej Lubin oraz dla garnizonu województwa dolnośląskiego ze środków finansowych pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego; numer sprawy PU-2380-347-094-257/2014/AB. II. Zamawiający podzielił zamówienia na 3 części. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na jedną albo więcej części. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. III. Szczegółową charakterystykę, ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach (specyfikacjach) asortymentowo-cenowych (załączniki numer 1.1 - 1.3. do SIWZ): III.1. Część 1 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej załącznik numer 1.1. do SIWZ. III.2. Część 2 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ. III.3. Część 3 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ. IV. Miejsce dostawy. Dostarczenie towaru nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt: IV.1. Część 1 postępowania - miejscem, do którego będzie dostarczony przedmiot zamówienia jest siedziba Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin (w zakresie zadania nr 1 - specyfikacja (tabela) asortymentowo-cenowa załącznik numer 1.1. do SIWZ) IV.2. Część 2 i 3 postępowania - miejscem, do którego będzie dostarczony przedmiot zamówienia jest siedziba Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu - ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław (w zakresie zadania nr 2 lub 3 - specyfikacje (tabele) asortymentowo-cenowe załączniki numer 1.2. lub 1.3. do SIWZ). V. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: V.1. 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy. VI. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pn. Poprawa bezpieczeństwa poprzez doposażenie Policji w sprzęt do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz sprzęt techniki kryminalistycznej - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej załącznik numer 1.1. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Instytut Wdrożeń Technicznych INTECH Spółdzielnia Pracy, Ul. Jaśkowa Dolina 84, 80-286 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3961,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2779,80
Oferta z najniższą ceną: 2779,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej numer 1.2. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP-TRADE Zbigniew Łudzik, Ul. Feniksa 8, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73600,00
Oferta z najniższą ceną: 73600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: . Część 3 postępowania: dostawa testerów trzeźwości. Szczegółową charakterystykę, zamawiane ilości, opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacji (tabeli) asortymentowo-cenowej numer 1.3. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSCOM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSCOM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- TRANSCOM INTERNATIONAL Sławomir Śleziak Winicjusz Filipow Sp. j. (, ), Ul. Armii Krajowej 2, 48-370 Paczków, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19743,35
Oferta z najniższą ceną: 19743,35 / Oferta z najwyższą ceną: 23370,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.