eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZąbkiKompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Ząbki, tj. Miasta Ząbki oraz jednostek organizacyjnych Miasta Ząbki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Ząbki: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Ząbki, tj. Miasta Ząbki oraz jednostek organizacyjnych Miasta Ząbki.
Numer ogłoszenia: 261818 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, faks 022 7816813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Ząbki, tj. Miasta Ząbki oraz jednostek organizacyjnych Miasta Ząbki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Kompleksowa obsługa bankowa Miasta Ząbki w zakresie prowadzenia: 1.1.rachunku bieżącego budżetu Miasta Ząbki, 1.2.rachunku bieżącego następcy prawnego Miejskiego Zakładu Komunalnego, 1.3.rachunków bieżących jednostek budżetowych podległych Miastu Ząbki, 1.4.wszystkich rachunków pomocniczych prowadzonych dotychczas dla Zamawiającego, 1.5.otwierania, prowadzenia i likwidacji rachunków, o których mowa w punktach 1.1. - 1.4. oraz rachunków jednostek mogących powstać w przyszłości w wyniku połączenia, przekształcenia lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Miasta Ząbki, jeśli wyraża one zamiar skorzystania z obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 2.Korzystanie z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIKSIR - co najmniej trzy sesje połączeniowe w ciągu dnia roboczego; 3.Realizację poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) bez względu na siedzibę banku odbiorcy (krajowych i zagranicznych), z tym, że: 3.1.przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji, 3.2.przelewy w systemie ELIKSIR - minimum trzy sesje w ciągu dnia roboczego, 3.3.przelewy do innych Banków złożone do godziny 15:30 powinny być realizowane w tym samym dniu roboczym, 3.4.realizacja zleceń płatniczych również z wpływów bieżących. 4.Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku bez opłat i prowizji. 5.Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego, bez pobierania opłat i prowizji. 6.Codzienne sporządzanie i wydawanie wyciągów bankowych, bez opłat, prowizji i zapewnienie takiej opcji w oferowanym systemie bankowości elektronicznej, która zapewni wykonywanie tej operacji samodzielnie zamawiającemu. 7.Podawanie w wyciągu bankowym (zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej) przy wpłatach bezgotówkowych podatków i opłat, daty obciążenia rachunku bankowego podatnika, bez opłat i prowizji. 8.Zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: sprzęt, instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia, bez opłat i prowizji - np. kryptograficznego pozwalającego na bezpośrednie połączenie się z bankiem. 9.Realizowanie zleceń stałych wg harmonogramu dostarczonego przez Zamawiającego, bez opłat i prowizji. 10.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Miasta, zgodnie z dyspozycjami Urzędu Miasta jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach ( np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, bez opłat i prowizji. 11.Udzielanie (na hasło) osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji. 12.Zapewnienie możliwości uzyskiwania przez Skarbnika Miasta lub osobę przez niego upoważnioną informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji. 13.Miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych jednostek budżetowych z ich przekazaniem na rachunek podstawowy Miasta bez opłat i prowizji. 14.Możliwość deponowania wolnych środków na lokatach: a)automatyczne lokowanie na lokatach overnight i weekendowych, środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach, na koniec dnia - ostatnia operacja dnia, powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z odsetkami następnego dnia roboczego jako pierwsza operacja, bez opłat i prowizji. b)lokaty na warunkach negocjowanych z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez opłat i prowizji. 15.Możliwość uruchomienia odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Zamawiający, przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Bank o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 14 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Bank dokumenty. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Wysokość oprocentowania wyznaczona będzie każdego miesiąca, jako suma średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBOR 1 M z miesiąca bieżącego i marży określonej w ofercie banku. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez prowizji i opłat. 16.Wydawanie blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, bez opłat i prowizji. 17.Realizacja transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków krajowych, bez opłat i prowizji. 18.Wydawanie kart płatniczych bez opłat i prowizji: a)debetowych płaskich w ilości 1 sztuka, b)wypukłej - embosowanej - 3 sztuki. 19.Dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego, w tym: potwierdzenia sald, wydawanie zaświadczeń oraz sporządzania aneksów do podpisanych umów, bez opłat i prowizji. 20.Rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi Visa, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Elektron, Maestro, American Express i ewentualnie innymi kartami płatniczymi wraz z dostawą instalacją i uruchomieniem niezbędnych dwóch kompletów urządzeń i sprzętu, szkoleniem pracowników i serwisem z zastrzeżeniem, że terminale POS będą dzierżawione przez Zamawiającego. 21.Posiadanie siedziby banku, filii, oddziału lub innej placówki banku w Ząbkach, 22.Obsługa pracowników podmiotów biorących udział w realizacji przedmiotu umowy poza kolejnością we wskazanych kasach Banku. 23.Wyznaczenie opiekuna-doradcy klienta - dla Urzędu Miasta i innych jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia ofert wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IV. niniejszej SIWZ, w/g formuły spełnia / nie spełnia, w zakresie wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 PLN. 4.Wzór Umowy rachunku bankowego. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.1.pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6.2.wymagane oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 , powinny być złożone przez każdego z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - wpływy z tytułu odsetek - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki Biuro Obsługi Interesanta ul. Wojska Polskiego 10 05-091 Ząbki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.