eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica KaszubskaBudowa drogi leśnej w Leśnictwie Skarszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Dębnica Kaszubska: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Skarszów
Numer ogłoszenia: 261846 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Leśny Dwór , Łysomiczki 2, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 8131329, 8131250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lesny_dwor/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Skarszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy robót objętych przetargiem: przyjęto następujące parametry modernizacji drogi: prędkość projektowa V max = 30 km/h, szerokość korony drogi 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0 %, rowy przydrożne trójkątne, mijanki dł. 23,0m i szer. 3,0 m, max. co 300m, nacisk pij. osi 5 t , nośność 10 t, trwałość konstrukcji: 10 lat, zjazdy wyokrąglone promieniami R=11,0 m, szer. jezdni 3,5 m, szer. pobocza 2x0,75m, długość zjazdów: 15m. Droga nr 150-B Zakres robót obejmuje budowę drogi leśnej w oddziale 171, 184, 185, 186, 187. Całkowita długość drogi wynosi 1843,00 m. KONSTRUKCJA 1 Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych 0/31,5 gr. 12,5 cm Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi KONSTRUKCJA 2 DROGA LEŚNA NA ODCINKACH 0+040 - 0+130 ORAZ 0+770 - 0+990 Warstwa górna: płyty żelbetowe typu Yomb 100x75x12,5cm gr. 12,5 cm - śladowo zagęszczony grunt rodzimy do wypełnienia płyt i przestrzeni między płytami Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi KONSTRUKCJA 3 MIJANKI I ZJAZDY POZA OBRĘBEM SKRZYŻOWANIA Warstwa górna: mieszanka kruszyw łamanych 0/31,5 gr. 12,5 cm Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm Geowłóknina szer. 3,0m mijanki lub innej, wg załączonej specyfikacji technicznej Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi KONSTRUKCJA 4 SKRZYŻOWANIA Warstwa górna: płyty żelbetowe typu Yomb 100x75x12,5cm gr. 12,5 cm Warstwa dolna: pospółka do nawierzchni drogowych 12 cm Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznej Warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi KONSTRUKCJA 5 PODJAZDY DO PŁYT YOMB -20m przed i za płytami w granicach opracowania Warstwa górna: mieszanka kruszyw kamiennych łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm Warstwa dolna: mieszanka kruszyw kamiennych łamanych 31,5/63 mm gr. 15 cm Geowłóknina szer. 4,5 m wg załączonej specyfikacji technicznejWarstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi Wyprofilowane i zagęszczone podłoże istniejącej drogi Na wszystkich drogach bocznych o oznaczonej na PZT długości 50m należy wykonać konstrukcję jak dla skrzyżowań i placów manewrowych -nawierzchnia w całości z płyt typu Yomb..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwości udzielenia w okresie 3 lat zamówień uzupełniających do wartości 30 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: - 8 000 zł słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100, 2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie jest kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w pieniądzu do kasy Zamawiającego takie wniesienie wadium jest nieskuteczne. Nr rachunku bankowego, na który należy wnieść wadium: 07 2030 0045 1110 0000 0092 8560 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Skarszów 4 Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz, należy deponować w oryginale w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 20 a ich kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5 Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Z treści gwarancji -poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego- upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny -z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 20.08.2014r. do godz. 9 00 7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 12. 10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana : a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14 Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach opisanych w pkt. 9 i 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Wykażą i udokumentują, wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to - w tym okresie: co najmniej dwóch robót budowlanych- dwie umowy polegających na budowie lub przebudowie dróg wykonanych z betonowych płyt drogowych o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto słownie: trzysta tysięcy zł i 00/100. Należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania referencji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy dysponują: równiarką drogowa - minimum 1 szt.; walcem wibracyjny - minimum 1 szt.; walcem kołowy -samojezdny - minimum 1 szt.; samochodem ciężarowym -wywrotka - minimum 2 szt.; koparko-spycharką - minimum 1 szt.: Wymienione elementy sprzętowe winny posiadać dokumentację techniczną urządzeń i atesty wytrzymałościowe.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy: - wykażą i udokumentują dysponowanie kierownikiem budowy z minimum 3 - letnim doświadczeniem w specjalności drogowej lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawcy: wykażą, iż posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową na kwotę: 200 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a wypełniony formularz oferty -zał. 1 SIWZ formularz należy złożyć w formie oryginału; b pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum, jeśli dotyczy- dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, oddzielnie dla każdej części zamówienia; c wykaz części zamówienia prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, jeśli dotyczy - zał. 8 SIWZ; d pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; e pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia dokument należy złożyć w formie oryginału. f dowód wniesienia wadium w formie wymienionej w pkt. 12 SIWZ. g kosztorys ofertowy. UWAGA: z uwagi na formę wynagrodzenia -ryczałtowe kosztorys ofertowy nie będzie podlegał ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny Zamawiającemu do rozliczenia się z Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub wystąpi konieczność zaniechania części robót .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmian terminów określonych w § 2 umowy w przypadku: a. konieczności wykonania robót nie przewidzianych w przetargu, a polegających na podniesieniu warunków użytkowych obiektu, podniesienia jakości wykończenia, wprowadzeniu zmian polegających na obniżeniu kosztu obiektu budowlanego, b. decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającym z prowadzonej przez inwestora działalności, c. wydłużenia czasu przekazania placu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d. przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia robót określony został datą, e. napotkania na terenie budowy warunków fizycznych nieprzewidywalnych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, f. zmian robót budowlanych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, g. zmiana zakresu robót przez Zamawiającego lub konieczność wykonania innych robót dodatkowych (zamiennych) może spowodować przesunięcie terminu zakończenia robót, h. ujawnienia istotnych wad dokumentacji uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót - o czas potrzebny do wniesienia poprawek przez projektanta, i. udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych. - pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu. 2. Zmiana wynagrodzenia - w przypadkach i na warunkach określonych w umowie. 3. Zmiana kierownika robót w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SIWZ. 4. Zmiana inspektorów nadzoru w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 5. Zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. 6. Zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagają akceptacji przez zamawiającego i formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lesny_dwor/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 , 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Leśny Dwór Łysomiczki 2 , 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.