eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO



Ogłoszenie z dnia 2008-10-11

Piekary Śląskie: ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO
Numer ogłoszenia: 261879 - 2008; data zamieszczenia: 11.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, fax. 032 3934141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA PAWILONU DIAGNOSTYCZNO-ZABIEGOWEGO W ZAKRESIE STANU SUROWEGO ZAMKNIĘTEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Rozbudowa pawilonu diagnostyczno-zabiegowego w zakresie stanu surowego-zamkniętego przy jednoczesnym zapewnieniu niezakłóconego funkcjonowania pracy szpitala. Przez niezakłócone funkcjonowanie szpitala należy rozumieć w szczególności taką organizację i przyjętą technologię robót, która pozwoli na zapewnienie dostępu, dojazdów w tym technicznych oraz funkcjonowania oddziałów zlokalizowanych w istniejącym pawilonie diagnostyczno-zabiegowym. Funkcje zlokalizowane w istniejącym pawilonie diagnostyczno-zabiegowym: PARTER Ambulatorium szpitalne wraz z pawilonem rezonansu magnetycznego. I PIĘTRO Laboratorium. Diagnostyka obrazowa. II PIĘTRO Sterylizacja centralna. Blok chirurgiczny. III PIĘTRO Blok chirurgiczny. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty plan sytuacyjny szpitala z naniesionymi elementami zagospodarowania placu budowy, drogami dojazdowymi wraz z opisem zabezpieczeń funkcjonujących jednostek szpitala. Plan winien zawierać w szczególności: wjazd i wyjazd z terenu budowy, umiejscowienie podstawowych elementów organizacji placu budowy ( budynki zaplecza, ustawienie dźwigu/ów, umiejscowienie składów materiałów i odpadów itp.), dojazdy techniczne do następujących funkcji obiektów: tlenownia, wentylatornia, pomieszczenia z urządzeniami diagnostycznymi ( rezonans magnetyczny, RTG, tomograf ) w zakresie tego wymaganym przez specyfikę urządzeń, dojścia i dojazdy pacjentów oraz karetek pogotowia do funkcjonujących w trakcie realizacji inwestycji ( w sposób nie zakłócający ich funkcjonowanie), spełniając wymagania odpowiednich przepisów w tym w szczególności: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r., w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami. 2. Obwieszczenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28 sierpnia 2003r., w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - Dz. U. Nr 169, poz. 1650 z późn. zmianami. 3. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej - Dz. U Nr 213, poz. 1568 4. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi - Dz. U. Nr. 180, poz. 1325 5. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi - Dz. U. Nr 162, poz. 1153 6. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 31 października 2006 r. w sprawie postępowania ze zwłokami osób zmarłych w szpitalu - Dz. U. Nr 203, poz. 1503 7. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne - Dz. U. Nr 43, poz. 408 z późn. zmianami. Wszystkie dojazdy i dojścia winny zostać pokazane łącznie z podstawowymi wymiarami w celu umożliwienia stwierdzenia przez zamawiającego; czy spełniają warunki określone we właściwych przepisach. 2. Zakres prac konieczny do wykonania: 1). PRACE ROZBIÓRKOWE. demontaż nawierzchni parkingu i drogi dojazdowej w miejscu realizacji inwestycji w zakresie niezbędnym do jej wykonania, demontaż pilastrów elewacyjnych istniejącego budynku diagnostyczno-zabiegowego. 2). BUDYNEK. Wykonanie nowoprojektowanego budynku diagnostyczno-zabiegowego w zakresie stanu surowego zamkniętego z poddaszem technicznym, bez budynku podjazdu dla karetek (z połączeniem wykonania fundamentów tego podjazdu), z wykonaniem dachu i stropodachu, wykonanie instalacji odwodnienia dachu i stropodachu, wykonanie części kanalizacji deszczowej w zakresie odprowadzenia wód deszczowych z dachu i stropodachu budynku. 3). Likwidacja zaplecza budowy i uporządkowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót (IV), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (V), schemat ograniczenia zakresu inwestycji I etapu (VI)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wpłata wadium. 1) Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 192 000 zł do dnia 03.11.2008 roku do godziny 10:00 Na przelewie lub innym dokumencie wadium powinien być umieszczony tytuł: Wadium na przetarg: Rozbudowa pawilonu diagnostyczno-zabiegowego. 2) Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, 0poz. 1158, z późn zm.), 4) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, stosowną kwotę należy wnieść na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski o.Piekary Nr 71 1050 1621 1000 0002 0088 2421 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty a dowód jego wniesienia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu. W przypadku, gdy wadium będzie wnoszone w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest oryginał wadium złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą jako załącznik do niej, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. Wadium musi być ważne i wiązać przez okres co najmniej 30 dni, licząc od upływu terminu dla składania ofert (okres związania ofertą); 2. Warunki zwrotu i utraty wadium określa w art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg. formularza nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg.: formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ ORAZ DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są przedłożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 3. W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia ww warunku Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (rozbudował, zmodernizował, wyremontował), co najmniej dwa obiekty o charakterze użyteczności publicznej o kubaturze min. 12000 m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 6000000 zł każda. Uwaga: (Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny podlegać budynki ( Dz. U. Nr 75 poz.690 ze zm.) Budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki opieki zdrowotnej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, 2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną wg. formularza nr 4, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, 3) wykazu osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. załączenie do wniosku uprawnień budowlanych w branży: budowlanej oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: a) kierownik budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przy budowie lub przebudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, 3) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób i podmiotów sporządzony wg. formularza nr 5 i 6, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, 4) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzonego wg. formularza nr 7, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje w szczególności następującymi narzędziami i urządzeniami: -dźwig samojezdny o udźwigu min. 15 ton (min. 1 szt.), -koparka samojezdna (min. 1 szt.). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie dokumentów, z których wynikać będzie że: 1) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 7.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 3 500.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby zamawiającego - lokal zamówienia publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.