To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Kraków: Dostawa wraz z montażem: mebli biurowych, parawanów, fotela ginekologicznego, regałów archiwalnych oraz mebli medycznych
Numer ogłoszenia: 261896 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210248 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem: mebli biurowych, parawanów, fotela ginekologicznego, regałów archiwalnych oraz mebli medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wraz z montażem: mebli biurowych Dostawa wraz z montażem: parawanów Dostawa wraz z montażem: wózka oddziałowego na kółkach Dostawa wraz z montażem: fotela ginekologicznego Dostawa wraz z montażem: meble biurowe robione na wymiar Dostawa wraz z montażem: mebli meczycznych Dostawa wraz z montażem: regały archiwalne jezdne z szufladami Dostawa wraz z montażem: szafy metalowe na ubrania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.00.00 - Meble biurowe 33.19.22.10 - Stoły do badania 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.15.10.00 - Meble różne 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59677 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: krzeseł biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HIDAS s.j. M.Nowik, W.Musiał, Krakowska 76, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 980.00
- Oferta z najniższą ceną: 980.00 oferta z najwyższą ceną: 1 340.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: mebli meczycznych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 450.00
- Oferta z najniższą ceną: 450.00 oferta z najwyższą ceną: 450.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: wózka oddziałowego na kółkach
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 680.00
- Oferta z najniższą ceną: 3 680.00 oferta z najwyższą ceną: 3 680.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: meble biurowe robione na wymiar
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. ALTALENA M.Guzik, A.Wlazło, Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7 880.00
- Oferta z najniższą ceną: 7 880.00 oferta z najwyższą ceną: 11 345.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: regały archiwalne jezdne z szufladami
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 41 123.00
- Oferta z najniższą ceną: 41 123.00 oferta z najwyższą ceną: 50 000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: szafy metalowe na ubrania
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIRAND Sp. z o.o., Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3 504.00
- Oferta z najniższą ceną: 3 504.00 oferta z najwyższą ceną: 5 448.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Dostawa wraz z montażem: fotel do pobierania krwi
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1 580.00
- Oferta z najniższą ceną: 1 580.00 oferta z najwyższą ceną: 1 580.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa stojaka na kroplówki
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promedicom, Rynek Podgórski 7, 30-518 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 480.00
- Oferta z najniższą ceną: 480.00 oferta z najwyższą ceną: 480.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- "Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej - Suchowola
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.