eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDOSTAWA ODCZYNNIKÓW I KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO SYSMEX K 4500. SYSTEM ZAMKNIETY POBIERANIA KRWI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-23

Rzeszów: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO SYSMEX K 4500. SYSTEM ZAMKNIETY POBIERANIA KRWI.
Numer ogłoszenia: 261917 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie , ul. Warzywna 3, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 8594387, 8594452, faks (017) 8594451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzsrzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORA HEMATOLOGICZNEGO SYSMEX K 4500. SYSTEM ZAMKNIETY POBIERANIA KRWI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy Odczynników i krwi kontrolnej do analizatora hematologicznego Sysmex K 4500 oraz Zamkniętego systemu pobierania krwi i dzierżawa automatycznego czytnika do OB Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety Pakiet NR I: Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego Sysmex K 4500 Do wykonania 70 000 oznaczeń w ciągu 3 lat. Pakiet NR II: Zamknięty system pobierania krwi i dzierżawa automatycznego czytnika do OB.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.14.13.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać że: wykonali, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 50% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy odczynników - Pakiet 1 , probówek - Pakiet nr 2 dla jednostek służby zdrowia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia Karty charakterystyki potwierdzające wymagany skład chemiczny odczynników (dla Pakietu nr 1); Próbki (dla Pakietu nr 2); 4) Oświadczenie o zapewnieniu certyfikowanego serwisu technicznego (dla Pakietu nr 1);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ dołączony do niego Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Zestawienie parametrów wymaganych przedmiotu zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia) - Załącznik Nr 1 do SIWZ Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku: Niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów w terminie określonym w Załączniku nr 2, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. Zmiany stawki podatku VAT- cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-310 Rzeszów, ul Warzywna 3a, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-310 Rzeszów, ul Warzywna 3a, pokój nr 8 (sekretariat WZS)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego Sysmex K 4500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego Sysmex K4500 na wykonanie 70 000 oznaczeń w ciągu 3 lat. Rozcieńczalnik, opakowanie 20l zawierający w składzie: chlorek sodu w ilości 6,38 g/l, kwas borny w ilości 1,0 g/l, tetraboran sodu w ilości 0,2 g/l, wersenian 2- potasowy w ilości 0,2 g/l; Odczynnik lizujący do oznaczania hemoglobiny, opakowanie 5l zawierający w składzie: siarczan laurylu sodu w ilości 1,7 g/l; Odczynnik lizujący do oznaczania i różnicowania krwinek białych, opakowanie 5l zawierający w składzie: czwartorzędowe organiczne sole amonowe w ilości 10,2 g/l, chlorek sodowy w ilości 2,0 g/l; Odczynnik odbiałczający, opakowanie 50 ml zawierający w składzie: 5% podchlorynu sodu; Krew kontrolna do codziennej kontroli na 3 poziomach; Krew kontrolna do kontroli międzynarodowej fiolka 1,5 ml;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamknięty system pobierania krwi i dzierżawa automatycznego czytnika do OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system pobierania krwi i dzierżawa automatycznego czytnika do OB Probówki do pobierania krwi systemem aspiracyjno- próżniowym. Probówki do badań hematologicznych o poj. 2.6 ml; śr.13-14 mm 40 000 Probówki do badań z zakresu koagulologii o poj. 1.0-1.5 ml; śr.8-9mm 9 000 Probówki do oznaczania OB (pojemność dostosowana do czytnika OB.); 3-4mm 14 000 Probówki do oznaczania poziomu glukozy o poj. 2.0-3.0 ml;śr. 13-14mm 1 600 Probówki do badań biochemicznych z aktywatorem krzepnięcia o poj. 2.0-3.0 ml;śr. 13-14 mm 64 000 Probówki do badań biochemicznych z aktywatorem krzepnięcia o poj. 4.0-6.0 ml; śr. 13-14 mm 31 000 Probówki do badań biochemicznych z aktywatorem krzepnięcia o poj. 7.0-8.0 ml; śr. 15-16mm 1 200 Probówki do badań biochemicznych z aktywatorem krzepnięcia o poj. ok. 9.0 ml;śr.16-17mm 300 Probówki systemowe do hematologii z antykoagulantem innym niż tylko EDTA (do diagnostyki pseudotrombocytopenii) o poj. ok. 2.7 ml; śr.11-12mm 200 Igły 7 7 000 Igły 8 95 000 Probówki do badań biochemicznych o poj. 0.2-0.3 ml; 600 Probówki do badań hematologicznych o poj. o.2-0.3 ml; 1 500 Pisaki/ markery do opisywania na etykiecie; 200 Dzierżawa czytnika do OB. W razie awarii naprawa lub wymiana na koszt oferenta 1 szt. 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.