Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Nowa Ruda: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 261944 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch kursów zawodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie 2 kursów zawodowych dla osób bezrobotnych mieszkańców miasta Nowej Rudy, poszukujących pracy lub nie pozostających w zatrudnieniu, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, w ramach projektu Od bierności do aktywności realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO w zakresie: Kurs nr 1. Nazwa kursu: Posadzkarz - Glazurnik - przeznaczony dla 9 mężczyzn Cel kursu: Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do wykonywania zawodu posadzkarz - glazurnik. Kurs obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program kursu powinien obejmować, co najmniej zajęcia z zakresu: posługiwania się dokumentacją techniczną, poznania materiałów używanych przy pracach posadzkarsko-glazurniczych, obsługą ręcznych i mechanicznych urządzeń, metody i techniki układania glazury i posadzki wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi, remontowanie okładzin ściennych i podłogowych, przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, zajęcia praktyczne Czas trwania kursu: ogółem: min. 240 godzin dla jednej osoby, przy założeniu, że 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych. Zajęcia odbywać się mają od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym: liczba godzin zajęć teoretycznych: min. 40 liczba godzin zajęć praktycznych: min. 200 Pożądany termin wykonania kursu: wrzesień - październik 2012 r. Zakończenie kursu: Kurs zakończy się egzamin i uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Ponadto Wykonawca wystawi uczestnikom kursu certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Miejsce szkolenia: powiat kłodzki Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, miejscowości przeprowadzenia szkolenia, warunkach technicznych lokalu, potencjale technicznym lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania innej bazy szkoleniowej dla przeprowadzenia zajęć teoretycznych i innej dla przeprowadzenia zajęć praktycznych. Uwaga: W przypadku, gdy baza szkoleniowa znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędną odzież roboczą, materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 2.Wykonawca zapewni uczestnikom kursy w dniach szkolenia: obiad, kawę, herbatę, wodę, napoje gazowane lub soki. Kurs nr 2. Nazwa kursu - Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego - przeznaczony dla 21 kobiet Cel kursu: Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej w kraju lub zagranicą, w domu podopiecznego, ale również w instytucjach opiekuńczych. Program kursu powinien obejmować, co najmniej zajęcia z zakresu: podstaw psychologii, komunikacji, negocjacji, mediacji, podstaw psychiatrii gerontologii, podstawy higieny i pielęgnacji, podstawy rehabilitacji i aktywizacji, etyki, bezpieczeństwa i higieny pracy w tym I pomocy przedlekarskiej, podstaw nauki języka niemieckiego. Czas trwania kursu: ogółem: min. 140 godzin dla jednej osoby, przy założeniu, że 1 godzina zajęć = 45 minut zegarowych. Zajęcia mają się odbywać od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie, w tym: liczba godzin zajęć z języka niemieckiego: min. 40 Pożądany termin wykonania kursu: wrzesień - październik 2012 r. Zakończenie kursu: Kurs zakończy się egzamin i uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Ponadto Wykonawca wystawi uczestnikom kursu certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). Miejsce szkolenia: powiat kłodzki Wykonawca w ofercie poda informacje o bazie szkoleniowej, miejscowości przeprowadzenia szkolenia, warunkach technicznych lokalu, potencjale technicznym lokalu oraz dokładną datę rozpoczęcia i zakończenia kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania innej bazy szkoleniowej dla przeprowadzenia zajęć teoretycznych i innej dla przeprowadzenia zajęć z języka obcego. Uwaga: W przypadku, gdy baza szkoleniowa znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika, na własność: niezbędne materiały dydaktyczne potrzebne do przyswojenia wiedzy teoretycznej, w tym z języka obcego oraz inne materiały np. notatnik, długopis itp. z logo Unii Europejskiej, EFS, Narodowej Strategii Spójności KAPITAŁ LUDZKI, tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); 2.Wykonawca zapewni uczestnikom kursy w dniach szkolenia: obiad, kawę, herbatę, wodę, napoje gazowane lub soki. Informacje dotyczące dwóch kursów: Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca do oferty przedłoży harmonogram zajęć; 2.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza do umowy przedłoży program zajęć; 3.Wykonawca do oferty poda informacje o bazie szkoleniowej; 4.Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW obciąża Wykonawcę. 5.Wykonawca oznaczy sale szkoleniowe gdzie będą odbywały się zajęcia tytułem projektu o treści: Projekt Od bierności do aktywności współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, w tym przeprowadził jeden kurs w zakresie: Posadzkarz- Glazurnik i jeden kurs w zakresie: Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego dla min. 8 osób (każda usługa) i min. ilości godzin 100.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi salami wykładowymi na terenie powiatu kłodzkiego oraz sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Sale wykładowe z minimum 10 miejscami dla kursu nr 1 i 22 miejscami dla kursu nr 2, wyposażone w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipcharty, tablice szkolne lub magnetyczne. Sale muszą spełniać warunki BHP. Dodatkowo dla kursu nr 1, Wykonawca wskaże miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania (w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnej bazy lokalowej i bazy do zajęć praktycznych jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą dokument (np.; umowa przedwstępną, umowę najmu, pisemne zobowiązanie podmiotu, itp.), że będzie dysponował tymi zasobami przez cały okres realizacji zamówienia). Minimalne wymagania lokalowe to; 2 sale dydaktyczne, po jednej dla każdego z kursów, w tym dla kursu nr 1 minimum 10 osobowa, dla kursu nr 2 - 22 osobowa, jedno WC (dla każdego z kursów) oraz miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych dla kursu nr 1). W przypadku, gdy bazy szkoleniowa (miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych dla kursu nr 1), znajduje się poza terenem miasta Nowej Rudy, Wykonawca zapewni dla uczestników kursy bezpłatny transport, na trasie: z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Nowej Rudy do bazy szkoleniowej i z powrotem.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym, co najmniej: a)dla kursu - Posadzkarz- Glazurnik min. 1 wykładowcą/trenera prowadzącego zajęcia teoretyczne z zakresu zagadnień zawodowych z wykształceniem wyższym min. 1 wykładowcą/trenera prowadzącego zajęcia z zakresu BHP oraz udzielania pierwszej pomocy z wykształceniem wyższym min. 1 opiekuna zajęć praktycznych z wykształceniem, co najmniej średnim, posiadającym doświadczenie zawodowe poprzez przeprowadzenie zajęć praktycznych w co najmniej 1 kursie, szkoleniu o kierunku z zakresu budownictwa lub innego pokrewnego b)dla kursu - Opiekun osób starszych z nauką języka niemieckiego min. 1 dyplomowaną/go pielęgniarkę/rza, która/y posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w opiece nad osobami starszymi, min. 1 dyplomowanego fizjoterapeutę, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub równoważnym, min. 1 osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe do nauczania języka niemieckiego z wykształceniem wyższym magisterskim min. 1 osobę z wykształceniem wyższym do prowadzenia zajęć teoretycznych z pozostałych modułów zawodowych min. 1 osobę z wykształceniem wyższym magisterskim o kierunku psychologia lub pokrewnym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 50 000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy. Wzory umów stanowią załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.nowaruda.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 57-400 Nowa Ruda, ul. Kolejowa 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Od bierności do aktywności realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanego ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja i wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Bożkowie
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży ze środowiska lokalnego oraz usługa przeprowadzenia kursu prawo jazdy kat. B dla uczestników OHP.
- ORGANIZACJA STAŻY W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. C, kat. C+E (kurs łączony) i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. C, C+E.
- Przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia energetyczne gr.1 w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub II"
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.