eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWykonanie prac uzupełniających do umowy nr ZDP/2222/02/2008 z dnia 05.03.2008r. nieprzekraczających 50 % zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Wieliczka: Wykonanie prac uzupełniających do umowy nr ZDP/2222/02/2008 z dnia 05.03.2008r. nieprzekraczających 50 % zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r
Numer ogłoszenia: 261964 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac uzupełniających do umowy nr ZDP/2222/02/2008 z dnia 05.03.2008r. nieprzekraczających 50 % zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac uzupełniających do umowy nr ZDP/2222/02/2008 z dnia 05.03.2008r. nieprzekraczających 50 % zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2008 r. Wszystkie prace każdorazowo będą zlecane Wykonawcy pisemnym zawiadomieniem, a rozliczane kosztorysem powykonawczym. Wykonawca powinien przystąpić do realizacji uzgodnionych prac w ciągu 24 godzin od pisemnego zawiadomienia, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - natychmiast. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w w/w terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający zleci wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Rozliczenie robót będzie kosztorysem powykonawczym tzn. cena jednostkowa ustalona podczas negocjacji x ilość faktycznie wykonanych robót. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagana jest łączność faksem lub telefonicznie z Zamawiającym, celem przyjęcia zleceń robót awaryjnych. Wszystkie prace (dostawa, montaż, demontaż itp.) powinny być wykonane zgodnie z: -Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, -załącznikami nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. -(Dz. U. nr 220 poz. 2181 z grudnia 2003 r. z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, a także, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 198 poz. 2041) w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (na podstawie Krajowego Certyfikatu Zgodności i Aprobaty technicznej na znaki drogowe)-znaki drogowe musza być oznakowane znakiem budowlanym B zgodnie z art. 4; art. 5 ust. 1, pkt. 3 oraz art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 48974.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Techniki Drogowej INBUD, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48974.70
  • Oferta z najniższą ceną: 48974.70 oferta z najwyższą ceną: 48974.70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.