Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Mrągowo: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 261967 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. M. Kajki , ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, faks 089 7412127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych materiałów medycznych, zgodnie z opisem pakietów zawartym w załączniku nr 1 specyfikacji. 2. Opis części zamówienia a) dopuszcza się składanie ofert częściowych; gdzie część stanowi poszczególny pakiet od 1 do 23. W zakresie Pakietu nr 5, Pakietu nr 6, Pakietu nr 9, Pakietu nr 19, Pakietu nr 22 i Pakietu nr 23 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje asortymentowe. b) oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie, określonego w załączniku nr 1 dla danego pakietu zostaną odrzucone. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6, 33.14.12.00-2, 33.17.10.00-9, 33.14.11.23-8, 33.17.13.00-2, 33.14.14.20-0, 18.41.42.00-0, 30.19.93.10-6, 33.10.00.00-1, 33.14.16.00-6, 33.16.22.00-5, 33.14.16.20-2, 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 24.32.63.10-1, 33.77.00.00-8, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w zakresie dostaw materiałów jednorazowych - według załącznika nr 3 do specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w zakresie dostaw materiałów jednorazowych - według załącznika nr 3 do specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w zakresie dostaw materiałów jednorazowych - według załącznika nr 3 do specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta ma zawierać : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową stanowiącą Załącznik Nr 1 do SIWZ (według wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania. Wszystkie pozycje, stanowiące przedmiot zamówienia, które tego wymagają, zawarte w FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącym ZAŁĄCZNIK do oferty, spełniają wymagania, przewidziane w Ustawie z 20 maja 2010 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 1382, z późn. zm.) oraz ustawie z 30 marca 2007 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 75 poz.492) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej, a także zobowiązanie się, że na pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty w nieprzekraczalnym 5-cio dniowym terminie od dnia wezwania według formularza stanowiącego - załącznik nr 2 do specyfikacji. g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym (z zastrzeżeniem pkt. 5). h) dla Pakietu nr 1 poz. 12 i 27 oświadczenie producenta o zastosowanym plastyfikatorze i załącznik do oświadczenia w postaci Karty charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego. Karta ta musi zawierać wyszczególnienie składników, w tym również plastyfikatora. i) dla Pakietu nr 19 dokument wystawiony przez producenta włókniny potwierdzający, że materiał podstawowy obłożenia (włóknina) spełnia wymogi normy EN 13795 - poz. 1 - 2 (również w zakresie barierowości produktu, tj. przenikania mikroorganizmów w stanie suchym i mokrym oraz czystości mikrobiologicznej) - dotyczy Pakietu nr 1 poz. 1 i 2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zamawianego asortymentu, a tym samym zmniejszenia wartości umowy. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Zamawiający możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) przedmiotowym (produkt zamienny), d) ilościowym (zmiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach ilości ujętych w umowie), e) sposobu konfekcjonowania, f) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Odbiorcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Michała Kajki w Mrągowie, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Michała Kajki w Mrągowie, ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, sekretariat (pokój nr 212).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, strzykawki, kaniule, aparaty do przetaczania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki, maseczki, ochraniacze na obuwie, fartuchy foliowe i fizelinowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foley, cewniki Nelaton, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych, zgłębniki żołądkowe, maski i dreny do podawania tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, rurki tracheotomijne, rurku guedel, filtry bakteryjne, elastyczne łączniki karbowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłady workowe na wydzielinę, golarki medyczne, okulary do fototerapii, ciśnieniomierze, testy ureazowe do wykrywania Helicobacter Pylori, dreny autoklawowalne, dreny bąbelkowe, szczoteczki cytologiczne, wzierniki ginekologiczne. W pakiecie dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne materiały i sprzęty sterylne. Pakiet zawiera 38 pozycji asortymentowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych, zestawy do kaniulacji dużych naczyń, zestawy do odsysania pola operacyjnego, dreny brzuszne, zestawy do hemodializy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne, rękawice chirurgiczne bezpudrowe, rękawice sekcyjne. Pakiet zawiera 4 części. Dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. na każdą część Pakietu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.41.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do EKG, papiery do EKG, KTG, defibrylatorów i USG, opaski do identyfikacji, rękawice foliowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszczyki jednorazowego użytku typu Endo Grasp i Endo Shears.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków, opaski uciskowe, baseny i kaczki szpitalne, pościel j.uż., miski nerkowate.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik typu Foley, worki do zbiórki moczu i wieszaki do worków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do stomii, puder i pasta gojące, gaziki z płynem ochraniającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 33.12.41.31-2, 24.32.63.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady na fotel ginekologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do czasowej stymulacji serca, zestawy do punkcji jamy opłucnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy (obłożenia) do artroskopii barku i kolana. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy cewników permanentnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe elektrody z kablem do kleszczyków, do uszczelnień naczyń - LIGASURE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do skleroterapii, szczotki do czyszczenia endoskopów. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w obrębie pakietu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Świadczenie usług pralniczych z transportem bielizny i odzieży szpitalnej
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (siatki przepuklinowe, klipsy tytanowe, rurki intubacyjne, przetwornik do pomiaru ciśnienia, zestaw do pomiaru rzutu serca) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa wkładów do strzykawek
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.