Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Numer ogłoszenia: 261977 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa łaźni do próbek Marshalla - termostatu z zakresem dokładności max 0,5 stopnia C oraz 2) dostawa elektrycznego podgrzewacza do mis Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki ekstrakcyjnej. Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3A do SIWZ. Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa suszarki laboratoryjnej 2) dostawa kolebarki piknometrów 3) dostawa pojemników próżniowych 4) dostawa pompy próżniowej ze sterownikiem ciśnienia Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3B do SIWZ. Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do przepuszczalności próbek asfaltu - panel sterowania dla poziomego i pionowego badania przepuszczalności próbek asfaltu. Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3C do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.54.00.00-2, 42.94.30.00-8, 42.71.62.00-0, 42.93.11.00-2, 42.12.24.50-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia. - formularz ofertowystanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 i/lub 3A i/lub 3B i/lub 3C
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową modelu wyszczególnionego w załączniku do umowy i zastąpienie go nowocześniejszym modelem o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek 22, pokój nr 7 (wejście przez biuro przepustek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Sekcja Zamówień Publicznych budynek 22, pokój nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ŁAŹNI DO PRÓBEK MARSHALA I ELEKTRYCZNEGO PODGRZEWACZA DO MIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa łaźni do próbek Marshalla - termostatu z zakresem dokładności max 0,5 stopnia C oraz 2) dostawa elektrycznego podgrzewacza do mis Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.30.00-8, 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA WIRÓWKI EKSTRAKCYJNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wirówki ekstrakcyjnej. Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3A do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA SUSZARKI LABORATORYJNEJ, KOLEBARKI PIKNOMETRÓW, POJEMNIKÓW PRÓŻNIOWYCH, POMPY PRÓŻNIOWEJ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa suszarki laboratoryjnej 2) dostawa kolebarki piknometrów 3) dostawa pojemników próżniowych 4) dostawa pompy próżniowej ze sterownikiem ciśnienia Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.62.00-0, 38.54.00.00-2, 38.41.00.00-2, 42.12.24.50-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZENIA DO PRZEPUSZCZALNOŚCI PRÓBEK ASFALTU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do przepuszczalności próbek asfaltu - panel sterowania dla poziomego i pionowego badania przepuszczalności próbek asfaltu. Wszystkie parametry techniczne, wyposażenie dodatkowe i pozostałe wymogi przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 3C do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa wysokiej klasy kalibratora czujników temperatury do Laboratorium Edukacyjno-Badawczego Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii - Ośrodek WGGiOŚ w Miękini - DE-dzp.272-681/24
- Dostawa aparatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP we Wrocławiu
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Zakup zamrażarki niskotemperaturowej, sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Zakup mikrotomów.
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.