eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaBUDOWA ULIC O UTWARDZONEJ NAWIERZCHNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26199

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Września: BUDOWA ULIC O UTWARDZONEJ NAWIERZCHNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ: BUDOWA ULIC: PÓŁWIEJSKIEJ, JABŁKOWSKIEGO, OGRODOWEJ I BRZEŻAŃSKIEGO W SOKOŁOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Września, do kontaktów: Tomasz Koralewski, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, fax 061 4362500, e-mail: tomasz.koralewski@wrzesnia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.wrzesnia.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://www.wrzesnia.pl/bip Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULIC O UTWARDZONEJ NAWIERZCHNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ PRZEBUDOWĄ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ: BUDOWA ULIC: PÓŁWIEJSKIEJ, JABŁKOWSKIEGO, OGRODOWEJ I BRZEŻAŃSKIEGO W SOKOŁOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sokołowo, gm. Września. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy robót obejmuje: Ulica Półwiejska: a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 1100 m kw b) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200 w ilości 99,50 mb c) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 250 w ilości 70,50 mb Ulica Jabłkowskiego: a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 1040 m kw b) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200 w ilości 52,80 mb c) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 250 w ilości 51,90 mb d) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 400 w ilości 94,10 mb Ulica Ogrodowa: a) wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki bruk. bet. gr. 6 cm w ilości 451 m kw b) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200 w ilości 43,30 mb c)wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 315 w ilości 68,90 mb Ulica Brzeżańskiego: a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR-1 warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości 830 m kw b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR-1 warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm w ilości 840 m kw c) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 200 w ilości 49,00 mb d) wykonanie rurociągu kanalizacji deszczowej z rur PVC śr. 250 w ilości 69,20 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 (pięciu) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością do robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, nazw zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością wg załącznika nr 3 do specyfikacji; 3. wykaz osób - personel kierowniczy - podając informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do specyfikacji wraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 5 do specyfikacji; 5. informacja o podwykonawcach i zakresie powierzonych robót o wartości przekraczającej 20% wartości oferty wg załącznika nr 6 do specyfikacji; 6. parafowany projekt umowy wg załącznika nr 7 do specyfikacji; 7. wypełniona Tabela elementów scalonych wg załącznika nr 8 do specyfikacji; 8. opracowane na podstawie przedmiarów robót wg załącznika nr 9 Kosztorysy ofertowe Wykonawcy; 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert; 10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 złotych /piętnaście tysięcy/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) oraz spełniający warunki udziału: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 zamówienia budowy, przebudowy nawierzchni ulic, dróg, placów o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł każdy w tożsamej technologii, o podobnym charakterze i trudności, zakresie i wielkości do objętych postępowaniem przetargowym, wykazane roboty należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 2. dysponują: osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późno zm.) 3. dysponują sprzętem techniczny niezbędnym do wykonania zamówienia, 4. udzielą gwarancji nie krótszej niż 42 miesięcy o daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem lub płatne w kasie przy odbiorze materiałów przetargowych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 /kancelaria/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.