To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Lublin: wykonanie robót budowlanych dodatkowych, L.dz. H/R/60/2011
Numer ogłoszenia: 262053 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276330 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Towarzystwo Przyjaciół Chorych Hospicjum Dobrego Samarytanina, ul. Bernardyńska 11A, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 743 65 55, faks 81 743 65 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych dodatkowych, L.dz. H/R/60/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych ujętych w Projekcie pn. Przebudowa i rozbudowa budynków Hospicjum Dobrego Samarytanina w Lublinie przy ul. Bernardyńskiej 11a. Zakres rzeczowy robót: 1. wykonanie muru oporowego dodatkowo w ilości 6,8 mb od strony Politechniki Lubelskiej 2. zabezpieczenia ław fundamentowych budynku Politechniki Lubelskiej poprzez żelbetowy wieniec z półką tak by nie obciążał fundamentu sąsiedniego budynku (zalecenie) 3. docieplenie elewacji budynku Hospicjum metodą lekko-mokrą ścian zewnętrznych o powierzchni 650 m2 4. wykonanie tynku cementowo-wapiennego ścian szczytowych bez okien od strony Politechniki Lubelskiej oraz wykonanie struktury tynku akrylowego na wymienionej powierzchni 5. wykonanie sieci hydrantowej w budynku istniejącym i nowoprojektowanym (zalecenie p.poż) 6. wykonanie rozbiórki murów oporowych części zabytkowej bramy ze względu na różnicę posadowienia fundamentów i niespójny grunt oraz wbudowanie chudego betonu i wykonanie dodatkowych ław schodkowych niwelujących różnicę poziomów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Przebudowa i Rozbudowa Budynków Hospicjum Dobrego Samarytanina w Lublinie przy ul. Bernardyńskiej 11a przewidziany do współfinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDEXPOL Bukowski & Wspólnicy Spółka Jawna, Kalinówka 165, 21-040 Świdnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141192,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 173666,16
Oferta z najniższą ceną: 173666,16 / Oferta z najwyższą ceną: 173666,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie dodatkowe udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte zamówieniem podstawowym, niezbędne do jego prawidłowego wykonania tzn. takiego wykonania zamówienia, aby spełniało ono podstawowe wymagania funkcjonalne, zgodne z potrzebami zamawiającego. Założenia techniczne dotyczące izolacyjności termicznej przegród budowlanych przyjęte zgodnie obowiązującymi przepisami na etapie projektowania nie spełniają wymagań zmienionych przepisami po zatwierdzeniu projektu. Obowiązujące na etapie realizacji przepisy dotyczące audytu energetycznego (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17.03.2009r w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu opłacalności przedsięwzięcia termo modernizacyjnego (Dz.U. nr 43/2009 poz. 346)) U maxymalnie 0,25. Nie wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwi uzyskanie certyfikatu energetycznego wymaganego przepisami prawa. Z przyczyn gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Zastosowanie innego trybu udzielenia zamówienia dodatkowego mogłoby doprowadzić do powierzenia go innemu wykonawcy, ale takie działanie byłoby nieracjonalne i niegospodarne, przez co nieuzasadnione ekonomicznie. W interesie zamawiającego jest, aby realizacji zamówienia dodatkowego dokonał podmiot udzielający gwarancji na całość realizowanego obiektu budowlanego. Utrata przez zamawiającego gwarancji mogłaby się wiązać ze stratami finansowymi, niewspółmiernymi z kosztami zamówienia dodatkowego. Niewspółmierne koszty mogłyby także wystąpić w związku z prowadzeniem kolejnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- RDW w Parczewie - Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Parczewie w 2025 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sułoszowej, wraz z montażem instalacji OZE
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.