eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu pracy dla Powiatu Nowosądeckiego



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Nowy Sącz: Wykonanie i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Numer ogłoszenia: 262054 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu pracy dla Powiatu Nowosądeckiego. 1 Karta rejestracyjna bezrobotnego nie na papierze kredowym PUP PN - 1 Szt. 3000 2 Informacja dla rejestrujących się cienki papier PUP PN - 3 Szt. 7000 3 Karta usług doradczych cienki papier PUP PN - 8 Szt. 400 4 Oświadczenie uniwersalne cienki papier PUP PN - 13 Szt. 3000 5 Informacja o uprawnieniach osoby bezrobotnej cienki papier PUP PN - 15 Szt. 7000 6 Oświadczenie dotyczące przyszłej pracy cienki papier PUP PN - 17 Szt. 6000 7 Wniosek o naliczenie zasiłku do wypłaty w Filii w Krynicy-Zdroju cienki papier PUP PN - 24 Szt. 1000 8 Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej cienki papier PUP PN - 25 Szt. 200 9 Wniosek o zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia cienki papier PUP PN - 28 Szt. 150 10 Wniosek o zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca odbywania stażu cienki papier PUP PN - 29 Szt. 200 11 Rozliczenie poniesionych kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia cienki papier PUP PN - 30 Szt. 300 12 Wniosek o przedłużenie zwrotu kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca zatrudnienia cienki papier PUP PN - 31 Szt. 75 13 Rozliczenie poniesionych kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do miejsca stażu cienki papier PUP PN - 32 Szt. 400 14 Oświadczenie pod odpowiedzialnością karną o cenie biletu miesięcznego cienki papier PUP PN - 33 Szt. 100 15 Wniosek o zorganizowanie stażu cienki papier PUP PN - 34 Szt. 500 16 Czołówka/Umowa o odbywanie stażu przez bezrobotnego cienki papier PUP PN - 35 Szt. 500 17 Czołówka/Umowa o odbywanie stażu przez bezrobotnych cienki papier PUP PN - 36 Szt. 500 18 Wniosek o zorganizowanie prac interwencyjnych cienki papier PUP PN - 40 Szt. 150 19 Wniosek o refundację kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego cienki papier PUP PN - 44 Szt. 50 20 Zamówienie samochodu służbowego cienki papier PUP PN - 50 Szt. 800 21 Protokół odbioru samochodu służbowego OCTAVIA cienki papier PUP PN - 51 Szt. 300 22 Karta aktywizacji zawodowej cienki papier PUP PN - 52 Szt. 4000 23 Zgłoszenie oferty pracy cienki papier PUP PN - 56 Szt. 3000 24 Informacja dla bezrobotnego skierowanego do odbycia stażu cienki papier PUP PN - 57 Szt. 500 25 Informacja o prawach i obowiązkach osoby kierowanej do pracodawcy w formacie A-5, cienki papier PUP PN - 72 Szt. 6000 26 Oświadczenie o ubezpieczeniu zdrowotnym nowe, cienki papier PUP PN - 74 Szt. 8000 27 Protokół odbioru samochodu służbowego FABIA cienki papier PUP PN - 79 Szt. 400 28 Prośba o przekazanie zasiłku/stypendium na konto cienki papier PUP PN - 80 Szt. 300 29 Wezwanie do Filii w Krynicy cienki papier PUP PN - 81 Szt. 500 30 Ankieta dla uczestników kursu cienki papier Szt. 700 31 Ankieta dla absolwentów szkolenia cienki papier Szt. 500 32 Materiały warsztatowe PO KL wersja PDF, A-4 format książki spiętej zszywkami, cienki papier Szt. 50 33 Dodatek aktywizacyjny- ulotka Szt. 300 34 Informacja dla osób niepełnosprawnych- ulotka Szt. 300 35 Obowiązki bezrobotnego -ulotka Szt. 300 36 Rejestracja bezrobotnych i poszukujących pracy, wymagane dokumenty przy rejestracji- ulotka Szt. 300 37 Stypendium- ulotka Szt. 300 38 Informacja o uprawnianiach osoby bezrobotnej- ulotka Szt. 300 39 Bezrobotnym jest- ulotka Szt. 300 40 Utrata statusu bezrobotnego- ulotka Szt. 300 41 Zasady i warunki nabycia prawa do zasiłku- ulotka Szt. 300 42 Agencja Zatrudnienia- ulotka Szt. 300 43 Pośrednictwo Pracy- ulotka Szt. 300 44 Pośrednictwo Pracy informacja dla pracodawców- ulotka Szt. 300 45 Poradnictwo Zawodowe- ulotka Szt. 300 46 Dofinansowanie kosztów studiów podyplomowych - ulotka Szt. 300 47 Szkolenia- ulotka Szt. 300 48 Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej- ulotka Szt. 300 49 Prace interwencyjne- ulotka Szt. 300 50 Przygotowanie zawodowe w miejscu pracy- ulotka Szt. 100 51 Refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia - ulotka Szt. 300 52 Roboty publiczne, prace społecznie użyteczne - ulotka Szt. 100 53 Zasady zwrotu kosztów przejazdu i zakwaterowania - ulotka Szt. 300 54 Staż - ulotka Szt. 400 55 Fundusz szkoleniowy w formie pozostałych ulotek Szt. 100 56 Klub Pracy- ulotka Szt. 300 57 Kierunek na pracę- ulotka Szt. 300 58 Informator dla Pracodawców Szt. 700.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19978.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFICYNA POLGRAFICZNO - WYDAWNICZA ASYSTENT AGATA GOLACHOWSKA, ul. Kościuszki 28, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19978.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19978.00 oferta z najwyższą ceną: 21266.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.