eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaUdzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Miękinia: Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW.
Numer ogłoszenia: 262082 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201350 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o, ul. Willowa 16, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178166, 3178162, faks 071 3178162.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków PROW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu na realizację zadania pn. Udzielenie kredytu pomostowego w wysokości 2 180 000,00 zł na realizację zadania pn. Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej,objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 1.Kwota kredytu 2 180 000,00 PLN do 100% wartości dotacji, tj. 75% kosztów kwalifikowanych.2.Wartość przyznanej pomocy finansowej ze środków EFRROW 4 000 000,00 PLN3.Przeznaczenie kredytu:wstępne finansowanie kosztów kwalifikowanych ponoszonych na inwestycję pn. -Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia- współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.4.Okres wykorzystania od .15.08.2010r. do 15.11.2010r.5.Uruchomienie kredytu w transzach w formie bezgotówkowej zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji zawartym z wybranym Wykonawcą robót w drodze realizacji dyspozycji pokrycia płatności wynikających z przedkładanych faktur lub innych dokumentów księgowych o równoważnej wartości dowodowej.6.Długość okresu kredytowania kredyt krótkoterminowy, spłacany z dotacji.7. Terminy spłat kapitał :spłata kredytu ze środków przekazywanych przez Agencję Płatniczą (ARiMR) na rachunek kredytobiorcy, tytułem zwrotu kosztów kwalifikowanych poniesionych przez kredytobiorcę lub ze środków własnych kredytobiorcy, w przypadkach odmowy przekazania przez Agencję Płatniczą (ARiMR) środków.8.Oprocentowanie: kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana w stosunku rocznym, według zmiennej stopy procentowej składającej się z sumy stawki WIBOR 1M + marży banku, wyrażonej w punktach procentowych, niezmiennej w całym okresie obowiązywania umowy. Stawka WIBOR 1M (dla miesięcznych okresów obrachunkowych) oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową WIBOR 1M - dla międzybankowych depozytów 1 miesięcznych według notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie pierwszego, kolejnych (miesięcznych) i ostatniego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. W przypadku braku notowań stawki WIBOR dla danego dnia do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedniego, w którym było prowadzone ostatnie notowanie stawki WIBOR. 9.Termin spłat - odsetki: odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą w następnym dniu roboczym po zakończeniu każdego okresu obrachunkowego, przy czym: - Pierwszy okres obrachunkowy liczony będzie od dnia wypłaty pierwszej transzy kredytu i kończy ostatniego dnia miesiąca w którym nastąpiła wypłata. - Kolejne miesięczne okresy obrachunkowe oznaczają miesiąc kalendarzowy. - Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. O wielkości odsetek Bank poinformuje Zamawiającego co najmniej na 3 dni robocze przed terminem zapłaty w formie mailowej. 10.Zabezpieczenie - Cesja praw z umowy o przyznanie pomocy w ramach działania -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej- Nr 00076-69-21-UM0100103/09 z dnia 11.02.2010r. zawartej z Samorządem Województwa Dolnośląskiego - poręczenie Gminy Miękinia.11.Prowizje.Prowizja za udzielenie kredytu płatna jednorazowo w dniu podpisania umowy kredytowej, ze środków własnych Zamawiającego.Prowizja za administrowanie kredytem :Brak prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.Brak prowizji za opóźnienie w spłacie kredytu, jeżeli wynika ono z opóźnień w wypłacie dotacji.Brak prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu lub transzy (prowizja za gotowość)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu ROlnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013, działanie 321 -Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej ,zadanie :Zapewnienie dostaw wody i odbioru ścieków na terenie Gminy Miękinia...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego - Oddział we Wrocławiu, ul. Malarska 26, 50-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51246,47

  • Oferta z najniższą ceną: 51246,47 / Oferta z najwyższą ceną: 51246,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.