Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Kraków: Świadczenie usług serwisowych oraz aktualizacja oprogramowania: WOMP-MED ( moduły: rejestracja, gabinet, statystyka, archiwum, fakturowanie) będącego w użytkowaniu Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy oraz świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym programu i usuwanie błędów..
Numer ogłoszenia: 2620 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy , ul. Zygmunta Augusta 1, 31-504 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4242000, faks 012 4210572.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.momp.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych oraz aktualizacja oprogramowania: WOMP-MED ( moduły: rejestracja, gabinet, statystyka, archiwum, fakturowanie) będącego w użytkowaniu Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy oraz świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym programu i usuwanie błędów...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług serwisowych oprogramowania: WOMPMED będącego w użytkowaniu Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy oraz świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym programu i usuwanie błędów - przez autoryzowanego partnera dystrybutora i serwisanta licencji ww. oprogramowania wraz z aktualizacją roczną w zakresie modułów: WOMPMED: Rejestracja: Ten moduł przeznaczony jest dla recepcji. Może być wykorzystywany przez lekarzy do planowania zabiegów i rezerwacji terminów bez odsyłania pacjenta do recepcji. prowadzenie terminarza wizyt z podziałem na rejestracje i gabinety - czytelne przedstawienie wolnych i zajętych terminów w postaci grafiku - odwoływanie lub przenoszenie umówionych wizyt - kolorystyczne wyróżnienie terminów np. gdy pacjent nie stawił się - możliwość umawiania wizyt do lekarza o wielu specjalnościach w różnych gabinetach - definiowanie planu pracy lekarza z możliwością odnotowania przerwy w ciągu dnia - planowanie urlopów i innych nieobecności personelu medycznego - możliwość umówienia dowolnie długiej wizyty w poszczególnych dniach - informacja o lekarzu kierującym na badanie - rozliczanie płatności za wykonane usługi - kontrola umów zawartych z firmami na świadczenie usług - szybkie wyszukiwanie pacjentów według zadanego kryterium: po nr pesel, imieniu, nazwisku - automatyczne wyszukiwanie adresu po kodzie pocztowym Gabinet: Moduł dedykowany lekarzom dowolnej specjalności lub personelowi medycznemu wykonującemu badania. - automatycznie budowana lista pacjentów na dany dzień na podstawie wpisów w rejestracji - terminarz rezerwacji wizyt z podziałem na lekarzy i gabinety - czytelna karta badania na której można nanosić zmiany, które rejestrują sie w programie jako zapisy historyczne - mechanizmy scenariuszy do wszystkich typów badań i kart badań - wygląd karty badania jest związany ze specjalnością lekarza - szybki dostęp do całej historii zdrowia, choroby i leczenia pacjenta w ramach procedury orzeczniczej np. dla kierowców - wydruk kart badania, recept, orzeczeń i zaświadczeń, dzięki kontekstowemu mechanizmowi wydruków - wycena zabiegu na podstawie cennika i możliwość zlecenia przez lekarza dodatkowych badań bez wychodzenia pacjenta z gabinetu - wbudowano w program słownik ICD-10 oraz ograniczeń uprawnień kierowców Statystyka: Statystyka to narzędzie przeznaczone dla administracji. Umożliwia kompleksową analizę pracy gabinetów zarówno pod względem wykonanych usług medycznych jak i generowanych przychodów. - przygotowanie zestawień za dowolny okres - zestawienia szczegółowe z podziałem na płatników: pacjentów indywidualnych, firmy, firmy z zawartymi umowami - zestawienie wykonanych badań w ujęciu miesięcznym z podziałem na lekarzy, rodzaj badań, podmiot zamawiający usługi - analizy ilościowe przyjmowanych pacjentów w rozbiciu na lekarzy bądź gabinety - możliwość przeniesienia zestawień statystycznych do Excela - wbudowane funkcje opisów statystycznych umożliwiające opisanie każdego wykonywanego badania dodatkowymi parametrami mającymi na celu ułatwienie analizowania danych wg specyficznych kryteriów ośrodka wykonującego badania Archiwum: Moduł archiwum umożliwia archiwizację akt pacjentów. Parametry konfiguracyjne umożliwiają określenie, jakiego typu dokumentacja ma podlegać archiwizacji. - Archiwizując akta określamy kategorię (lista definiowana) akt, ich datę utworzenia i archiwizacji, dostępny jest również nr spisu akt. - Nazwy poszczególnych poziomów w położeniu są definiowalne, więc łatwo je dopasować do faktycznego wyglądu archiwum firmy. Każdy z segmentów położenia może być dostępny, jako pozycja z przygotowanej wcześniej listy (jak np. dla numeru pokoju lub piętra czy półki) lub jako wpisywane w chwili archiwizacji (np. nr skoroszytu). - Akta w archiwum posiadają statusy. Lista statusów jest definiowana. Statusy są konsekwencją wykonania określonych czynności na aktach. Czynnościami takimi mogą być np. wypożyczenie akt, zwrócenie akt, zniszczenie akt, kradzież akt itp. Wszystkie czynności wykonywanie na aktach są pamiętane przez program, jako historia akt. Fakturowanie: Dostępna w programie opcja wystawiania faktur seryjnie to moduł służący do rozliczeń z firmami. Wystawianie faktur dostępne jest zarówno w module Recepcja, jak również w module Statystyka. - rozliczenie płatności w recepcji bezpośrednio po badaniu w sytuacji, gdy za wizytę płaci pacjent lub firma - rozliczenie płatności i wygenerowanie dokumentu sprzedaży ze wskazaną datą dla firm z umową jest realizowane okresowo przez administrację - istnieje możliwość zablokowania danego kontrahenta uniemożliwiając tym samym wystawienie mu jakiegokolwiek dokumentu. - automatyczne rozliczanie operacji gotówkowych - lista pacjentów jest synchronizowana pomiędzy womp-med a enova w chwili wystawiania dokumentu sprzedaży. - w programie mamy możliwość weryfikowania umów zawieranych pomiędzy ośrodkiem a firmami wykupującymi określone świadczenia pod względem okresu trwania umowy oraz ilości wykupionych usług. Zakres zamówienia: 1. Wykonywanie wizyt konsultanta w zakresie: obsługi, serwisu, aktualizacji, konfiguracji programu, szkolenie pracowników, konsultacji merytorycznych związanych z eksploatacją posiadanego oprogramowania, WOMP-MED znajdującego się siedzibie Udzielającego Zamówienia w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Udzielanie ww. świadczeń odbywać się będą w siedzibie Udzielającego Zamówienia, w maksymalnym wymiarze 44 godzin miesięcznie w godzinach pracy Udzielającego Zamówienia. 3. W przypadku zgłoszenia awarii, działania zmierzające do jej usunięcia zostaną podjęte w czasie nie dłuższym niż 24 (dwadzieścia cztery) godziny. Przebieg usunięcia takiej awarii musi zostać opisany w stosownym protokole. 4. Wizyty serwisowe obejmują: a) Wykonywanie prac programistycznych związanych z dostosowaniem systemu WOMP-MED do potrzeb i wymogów Udzielającego Zamówienia. b) Konsultacje telefoniczne dotyczące rozwiązywania bieżących problemów w użytkowaniu programu, zmiany ustawień WOMP-MED. Konsultacje telefoniczne będą świadczone w godzinach pracy jednostki. c) Aktualizacja, modyfikacja oraz rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności i technologii oprogramowania w terminach umożliwiających m.in. sporządzanie na podstawie danych pochodzących z systemu - sprawozdań budżetowych i finansowych oraz sprawozdań do GUS, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d) Aktualizacji uwzględniających zmiany, w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych, niosących ze sobą konieczność modyfikacji programu WOMP-MED, oraz związanych z tym czynności mających na celu dostosowanie oprogramowania do zmienionych przepisów prawnych w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od terminu wejścia w życie nowych przepisów prawnych. Zmiana powinna zawierać możliwość wprowadzenia poprawek, z zapewnieniem funkcjonalności umożliwiającej migrację danych z wersji poprzedniej. e) Wszystkie zmiany w programie WOMP MED zlecone przez Udzielającego Zamówienia będą przez Przyjmującego Zamówienie weryfikowane pod względem technicznym i merytorycznym. Przyjmujący Zamówienie zastrzega sobie prawo odmowy wykonania zmian z przyczyn technicznych. f) Nadzór nad integralnością i spójnością bazy danych systemu. g) Diagnozowanie i zgłaszanie błędów. h) Dostarczanie aktualnej dokumentacji użytkowej. i) Zapewnienie funkcjonowania oprogramowania zgodnie z polskim prawodawstwem. j) Informowanie Udzielającego Zamówienia o potrzebach sprzętowo - systemowych, koniecznych do uruchomienia nowych wersji oprogramowania z wyprzedzeniem 3 miesięcy przed wydaniem ich nowej wersji oprogramowania. 5. Świadczenie usług związanych z serwisem diagnostycznym programu i usuwanie błędów: krytycznych, czyli uniemożliwiających całkowicie korzystanie z oprogramowania, lub powodujących utratę danych, lub powodujących uszkodzenie danych i jednocześnie niepozwalających na znalezienie takiego sposobu używania oprogramowania, aby obejść skutki jego wystąpienia - czas reakcji: niezwłocznie od momentu zgłoszenia, a usuniecie błędu w ciągu 1-go dnia roboczego, innych błędów, które nie zostały zakwalifikowane, jako błędy krytyczne - czas reakcji w terminie 3 dni, a usuniecie błędu w ciągu 3 dni, Wykonawca z tytułu świadczonych usług określonych, w pkt 2-5 opisu przedmiotu zamówienia będzie otrzymywał wynagrodzenie, płatne w okresach miesięcznych. Okres realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 31.01.2015 r. Udzielający Zamówienia w toku realizacji umowy w zakresie usług dotyczących wizyt konsultanta, zastrzega sobie prawo do określenia terminów realizacji tychże usług. Ww. usługi Przyjmujący Zamówienie będzie realizował na podstawie pisemnego wezwania przez Udzielającego Zamówienia, po cenie określonej w złożonej ofercie. Miesięczna opłata będzie zależna od liczby godzin złożonych wizyt. Udzielający Zamówienia będzie uiszczał zapłatę tylko za faktycznie wykorzystane usługi dotyczące wizyt konsultanta, co oznacza, że Przyjmującemu Zamówienie nie przysługuje roszczenie o udzielania zamówień do maksymalnych kwot wskazanych w n/w zakresach usług. Maksymalna liczba godzin konsultacji, obsługi, serwisu, aktualizacji, konfiguracji programów, szkolenie pracowników, konsultacji merytorycznych związanych z eksploatacją posiadanego oprogramowania, WOMP-MED, znajdującego się siedzibie zamawiającego : 44 godziny Ubiegający musi przedstawić certyfikat autoryzacji...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku od towarów i usług;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.momp.malopolska.pl/oferta.php?kat=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy ul. Zygmunta Augusta 1 31-504 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Medycyny Pracy ul. Zygmunta Augusta 1 31-504 Kraków pok.304 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Objęcie nadzorem autorskim i serwisem zainstalowanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie systemu informatycznego Infomedica i AMMS na rok 2025 .
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie SAS Office Analytics wraz z komponentami oraz usługa wsparcia technicznego na okres jednego roku dla Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.