Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Przesmyki: Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Przesmyki
Numer ogłoszenia: 262100 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przesmyki , ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, faks 025 6412322 w. 103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg na terenie Gminy Przesmyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są roboty budowlane: - Zadanie nr 1. Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Stare Rzewuski - Etap I. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, ułożenie krawężników i ścieków, podbudowę, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz roboty wykończeniowe. Etap pierwszy obejmuje przebudowę czterech odcinków drogi o łącznej długości 937,04 mb. - odcinek A-B na długości 149,41 m (km od 0÷459,49 do km 0÷608,90) - odcinek C-D (cały odcinek o długości 370,63 mb) - odcinek E-H (cały odcinek o długości 285,00 mb) - odcinek B-E-F na długości 132,00 mb (km od 0÷000,00 do km 0÷132,00) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia po zakończeniu robót budowlanych wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą . - Zadanie nr 2. Przebudowa odcinka nawierzchni drogi gminnej Łysów-Myszkowice - od km 0÷250 do km 0÷733,7. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze i roboty ziemne, podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, wdrożenie stałej organizacji ruchu. Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka o długości 483,7 mb (od km 0÷250 do km 0÷733,7) o szerokości jezdni 5,5 m. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia po zakończeniu robót budowlanych wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Dla zadania nr 2 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2, i spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy. 1.2. spełniają warunki podmiotowe określone w niniejszej specyfikacji tj.: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia (wartość nie mniejsza niż 50% dla danego zadania) b) dysponują osobami lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty 2.Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII SIWZ. 3 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do Wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 pkt 1 i 2, c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3, e) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania oferta. 4 Zamawiający odrzuca ofertę, która: a). Jest niezgodna z ustawa, b) Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) Zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) W terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy, b) wypełniony formularz cenowy -kosztorys ofertowy, c) wypełniony, podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz projektu umowy z ceną ofertową, d) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 Ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1) f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych (co najmniej trzech) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia (wartość nie mniejsza niż 50% dla danego zadania) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalnościach oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (minimum takich jakie zostały wymienione w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zł wraz z dowodem potwierdzającym opłatę składki ubezpieczenia. e) potwierdzenie wniesienia wadium. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się przedmiotowego dokumentu oraz dokumentów o których mowa w przypisie1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.8. Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); b) upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy w granicach umocowania (jeśli dotyczy.) Dokumenty składane w języku obcym muszą byś złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przesmykach
ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Przesmykach ul. 11 Listopada 13 08-109 Przesmyki pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Stare Rzewuski - Etap I..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Stare Rzewuski - Etap I. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze, ułożenie krawężników i ścieków, podbudowę, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz roboty wykończeniowe. Etap pierwszy obejmuje przebudowę czterech odcinków drogi o łącznej długości 937,04 mb. - odcinek A-B na długości 149,41 m (km od 0÷459,49 do km 0÷608,90) - odcinek C-D (cały odcinek o długości 370,63 mb) - odcinek E-H (cały odcinek o długości 285,00 mb) - odcinek B-E-F na długości 132,00 mb (km od 0÷000,00 do km 0÷132,00) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia po zakończeniu robót budowlanych wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Przebudowa odcinka nawierzchni drogi gminnej Łysów-Myszkowice - od km 0÷250 do km 0÷733,7..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2. Przebudowa odcinka nawierzchni drogi gminnej Łysów-Myszkowice - od km 0÷250 do km 0÷733,7. Zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze i roboty ziemne, podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych, wdrożenie stałej organizacji ruchu. Zamówienie obejmuje przebudowę odcinka o długości 483,7 mb (od km 0÷250 do km 0÷733,7) o szerokości jezdni 5,5 m. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia po zakończeniu robót budowlanych wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PRZESMYKI
więcej: przetargi PRZESMYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.