Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Włocławek: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Numer ogłoszenia: 262102 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w instytucjach zobowiązanych do stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w tym zamawiających i wykonawców zamówień. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany, aby udział w nim umożliwił uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia w ww. dziedzinie. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne oraz poszukujące pracy, zarejestrowane w PUP we Włocławku, które zostaną skierowane przez urząd pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji na kurs. 3. Liczba uczestników: 1 grupa 15 osobowa. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych: 150 + egzamin do 3 godzin zegarowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oferty zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. Zamawiający odrzuca ofertę w sytuacjach określonych w art. 89 ust. 1 ww. ustawy. 2.1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. UWAGA: Zamawiający ma prawo zażądać od wykonawcy przedłożenia tłumaczenia dokumentu przez przysięgłego tłumacza jeżeli tłumaczenie załączone do oferty budzi wątpliwości. Nie przedłożenie tłumaczenia w miejscu i czasie wyznaczonym przez zamawiającego skutkuje wykluczeniem wykonawcy. 2.2. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron musi rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. Zamawiający nie wymaga numerowania stron, jeżeli oferta jest trwale zespolona. 2.3. Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie. Na kopercie należy podać: 2.3.1. nazwę przedmiotu zamówienia, tj. nazwę kursu 2.3.2. dokładną nazwę i adres wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - program szkolenia, - harmonogram szkolenia, - preliminarz kosztów, - opis warunków lokalowych, - opis sprzętu wykorzystywanego podczas zajęć na kursie, - certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową (np. akredytacja, normy ISO), jeżeli instytucja szkoleniowa posiada certyfikaty, - charakterystyka kadry dydaktycznej, - Curriculum Vitae każdego wykładowcy, - dokument potwierdzający wykształcenie i kwalifikacje kadry dydaktycznej, - kserokopię wzoru wydawanego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, - oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, - oferta wg wzoru zawartego w SIWZ, - oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, - oświadczenie o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - WARUNKI LOKALOWE, SPRZĘTOWE, CERTYFIKATY JAKOŚCI USŁUG - 20
- 3 - KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY WE WŁOCŁAWKU POK. 12
UL. KAPITULNA 24
87-800 WŁOCŁAWEK.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY WE WŁOCŁAWKU POK. 3 UL. KAPITULNA 24 87-800 WŁOCŁAWEK.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
- Dostawa drzew wraz z nasadzeniem i pielęgnacją na terenie m. Włocławek oraz zakup drzew wraz z dostawą z podziałem na 2 zadania w ramach zadania pn. "Zielona i niebieska infrastruktura miasta"
- Przebudowa drogi gminnej nr 190503C Józefowo - Mursk - Smólnik o dł. 990m od km 1+755 do km 2 +745 w miejscowości Józefowo
- Program Dach - modernizacja pokryć dachowych
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia warsztatów dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla doktorantów z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Research with Artificial Intelligence" w ramach projektu Teaching-Engagement-Development (TED).
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 4 obszarów tematycznych
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Studium przeciwdziałania przemocy domowej I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Pszczew realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Trzciel realizowanego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.