To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Gdańsk: Usługa utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Pomorskiej WK OHP
Numer ogłoszenia: 262102 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240886 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Pomorskiej WK OHP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 20 zadań. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w następujących jednostkach Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy: Zadanie nr 4. Młodzieżowe Centrum Kariery w Bytowie ul. Wojska Polskiego 12 77-100 Bytów Pomieszczenia o powierzchni 11,34 m2 i 36,98 m2 + firanka do prania -Częstotliwości wykonywania usługi - raz w tygodniu w godzinach między 8.00 a 15.00 w uzgodnieniu z pracownikiem danej jednostki terenowej. (dokładny dzień zostanie ustalony w porozumieniu z pracownikiem danej jednostki organizacyjnej ). -Usługi w zakresie utrzymania czystości świadczone przez Wykonawcę nie mogą kolidować z wypełnianiem czynności przez personel Zamawiającego, ani też kolidować z procesem funkcjonowania jednostek terenowych PWK OHP. -Wykonawca zapewni co najmniej jedną osobę zajmującą się utrzymywaniem czystości. -W celu szczegółowego zapoznania się ze specyfiką zamówienia zaleca się dokonania wizji lokalnej placówek zamawiającego w celu określenia dokładnego zakresu usługi. Zamawiający umożliwi dokonanie wizji placówek, jeśli zostanie wcześniej poinformowany o terminie wizji, a sama wizja nastąpi w dniu roboczym oraz w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku nie dokonania wizji lokalnej mimo wyraźnej sugestii zamawiającego wszelkie roszczenia wykonawców uzasadniane nieznajomością obszaru realizacji usługi lub błędną interpretacją zakresu usługi nie będą uznawane. -Wykonawca we własnym zakresie musi zapewnić niezbędne środki/materiały do utrzymania czystości w w/w pomierzeniach oraz środki sanitarno - higieniczne do wc (tam gdzie wc występuje) - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w kostkach, mydło w płynie itp. -Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2014 r. -Zakres i częstotliwość prac: Raz w tygodniu w pomieszczeniach biurowych i wc należy: (niżej wymienione czynności muszą być wykonywane każdorazowo podczas realizacji usługi czyli za każdym sprzątaniem ): - odkurzyć podłogę pokrytą wykładziną dywanową, (jeśli jest) - pozamiatać i umyć podłogę pokrytą wykładziną zmywalną, - opróżnić kosze na śmieci, wymyć w miejscach zabrudzonych, nałożyć worek foliowy - wytrzeć parapety i dolną i górną framugę okna, - wytrzeć górną powierzchnię mebli biurowych, stołów, półek, wnęk, foteli i krzeseł itp. - wytrzeć z kurzu szyby meblowe, lustra, i umyć w miejscach zabrudzonych, podlać kwiaty, - umyć zlew, armaturę w pomieszczeniach w których znajduje się zlew i armatura. - zamiatanie i mycie posadzek, - odkurzanie i mycie gablot, - wytrzeć górną powierzchnię kaloryferów i widoczne rury, - wyczyścić aparaty telefoniczne, obudowy komputerów, drukarek itp. - umyć lamperie (w razie potrzeby) - odkurzyć ściany z pajęczyn ( w zależności od potrzeb), -umyć całe drzwi, -wyczyścić kaloryfery między żeberkami, -umyć drzwi wejściowe do pomieszczeń, -umyć i zdezynfekować wc, umywalkę + armaturę. -wytrzeć z kurzu wszystkie inne nie wymienione w tym opisie urządzenia i sprzęty, które w danej chwili będą znajdować się w pomieszczeniach -Umyć okna z zewnątrz i wewnątrz co najmniej raz na 2 miesiące, -Dotyczy zadania nr 4, nr 9 oraz nr 11: zdejmowanie, zawieszanie i pranie firan raz na kwartał. -Uzupełnianie środków czystości -Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT/rachunku, w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez zamawiającego. - Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania i dostarczenia do Pomorskiej WK OHP co miesiąc (do 5 dnia miesiąca za poprzedni miesiąc) faktury/rachunku za wykonanie miesięcznej usługi. Fakturę/rachunek za wykonanie usługi za miesiąc grudzień wykonawca ma obowiązek wystawić do 5 grudnia 2014 r. -Wykonawca zapewni, że do wykonywania przedmiotu umowy będzie stosował środki czystości posiadające karty charakterystyki, dopuszczone do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, dobrej jakości, o neutralnym delikatnym zapachu, antypoślizgowe, nie zostawiające smug, dostosowane do sprzątanej powierzchni pod względem rodzaju, ilości i rozcieńczenia w sposób umożliwiający usunięcie wszelkich zabrudzeń i utrzymanie obiektów w czystości. -Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wody, energii elektrycznej. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu znajdującym się na terenie obiektów Zamawiającego, w tym za uszkodzenia budynku, jego elementów, instalacji, sprzętu biurowego itp., wyrządzone przez pracowników Wykonawcy, a także za inne zniszczenia oraz za kradzieże. -W przypadku zaistnienia w/w okoliczności Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia uszkodzeń lub naprawienia szkody w wyznaczonym terminie. Nie usunięcie uszkodzeń lub nie naprawienie szkody w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uprawnia Zamawiającego do usunięcia uszkodzeń lub naprawienia szkody na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone osobom trzecim, wskutek nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z niniejszej Umowy, kierującym roszczenia wobec Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązuje się w czasie obowiązywania Umowy oraz po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu zachować w tajemnicy wszelkie informacje, w których posiadanie wszedł w związku z wykonywaniem Usług na podstawie niniejszej Umowy. -Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz zapoznawania się z dokumentami i materiałami będącymi własnością Zamawiającego, w tym w szczególności zakaz ich kopiowania lub utrwalania w jakikolwiek inny sposób. -Po wykonaniu przedmiotu umowy co miesiąc Wykonawca i przedstawiciel Zamawiającego spisują protokół odbioru końcowego zadania (załącznik nr C). Pozytywna opinia na temat wykonania zlecenia jest warunkiem dokonania płatności za zlecenie. -Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszym postępowaniem będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie. -Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. - Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. -W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. (dotyczy osób fizycznych). -W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. -W przypadku realizacji zamówienia przez osoby fizyczne, dana osoba fizyczna zobowiązuje się do składania co miesiąc rachunku według wzoru z załącznika nr A. -W przypadku osób fizycznych dana osoba będzie miała obowiązek wypełniać co miesiąc: -protokół odbioru zadania końcowego - załącznik nr C -Przed zawarciem umowy z osobą fizyczną dana osoba wypełni i podpisze: -oświadczenie do celów podatkowych załącznik nr B -Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby zamawiającego fakturę/rachunek za poprzedni miesiąc do piątego dnia każdego następnego miesiąca. Fakturę/rachunek za wykonanie usługi za grudzień 2014 r. wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do zamawiającego do 5 grudnia 2014 r. -Zamawiający zastrzega, że lokalizacja jednostek organizacyjnych w obrębie danej miejscowości może ulec zmianie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4. Młodzieżowe Centrum Kariery w Bytowie ul. Wojska Polskiego 12 77-100 Bytów Pomieszczenia o powierzchni 11,34 m2 i 36,98 m2 + firanka do prania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGP Grupa Polska sp. z o.o.,, ul. Sportowa 6,, 86-070 Dąbrowa Chełmińska,, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1636,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1645,00
Oferta z najniższą ceną: 1132,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6150,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi transportu materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z ośmiu ośrodków na terenie Polski do Gdańska.
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.