eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja obiektów KS KORONA w Krakowie - roboty związane z usuwaniem szkód powodziowych oraz zabezpieczające przed zalaniem. Nr spr 14-VIII-2010-ZIS



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Kraków: Modernizacja obiektów KS KORONA w Krakowie - roboty związane z usuwaniem szkód powodziowych oraz zabezpieczające przed zalaniem. Nr spr 14-VIII-2010-ZIS
Numer ogłoszenia: 262128 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 616-64-40, faks 0-12 616-64-00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów KS KORONA w Krakowie - roboty związane z usuwaniem szkód powodziowych oraz zabezpieczające przed zalaniem. Nr spr 14-VIII-2010-ZIS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dodatkowego są: rozbiórki wylewek i posadzek, murów, klatek schodowych celem wykonanie izolacji i uszczelnień, wykonanie nowych tynków, ścianek, nowych wylewek i posadzek, podbicie ściany wewnętrznej pękniętej na skutek podmycia fundamentu, osuszanie i odgrzybianie pomieszczeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AR-BUD Piotr Dzwończyk, ul. Merkuriusza Polskiego 2, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207323,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 240000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 240000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie dodatkowe do zamówienia pn.: Modernizacja obiektów KS KORONA w Krakowie - przebudowa górnej i dolnej sali gimnastycznej przy ul. Kalwaryjskiej - roboty związane z usuwaniem szkód powodziowych oraz zabezpieczające przed zalaniem, udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wykonanie zamówienia dodatkowego powierza się dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia a jego wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający w wyniku przeprowadzonej procedury udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego zawarł umowę o roboty budowlane na Modernizację obiektów KS KORONA w Krakowie - przebudowa górnej i dolnej sali gimnastycznej przy ul. Kalwaryjskiej. Wartość umowy nr 140/ZIS/2010 z dnia 28.04.2010 r. wynosi: 578 708,54 zł brutto. Na wniosek Użytkownika obiektu, ze względu na jego charakter i sposób użytkowania, tj. prowadzenie zajęć sportowych i rekreacyjnych wg wcześniej ustalonych harmonogramów, wyznaczono termin rozpoczęcia prac na 01.06.2010 r., z zachowaniem terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. do dnia 31.08.2010 r. W maju i czerwcu 2010 r. długotrwałe opady deszczu oraz powódź, która objęła znaczną terenów w Krakowie spowodowały zalanie piwnic i zniszczenie pomieszczeń obiektu KS Korony, między innymi tych, które miały podlegać remontowi w ramach umowy podstawowej. Roboty na górnej sali gimnastycznej rozpoczęto, ale zalana dolna sala nie pozwoliła na przekazanie Wykonawcy frontu robót wyznaczonych w umowie jw. Dopóki nie zostaną wykonane roboty dodatkowe przywracające obiekt do stanu sprzed powodzi nie możliwe jest wykonanie zakresu robót wynikających z umowy podstawowej. Nie ma więc możliwości wykonania robót podstawowych bez wykonania zamówienia dodatkowego. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są: rozbiórki wylewek i posadzek, murów, klatek schodowych celem wykonanie izolacji i uszczelnień, wykonanie nowych tynków, ścianek, nowych wylewek i posadzek, podbicie ściany wewnętrznej pękniętej na skutek podmycia fundamentu, osuszanie i odgrzybianie pomieszczeń. W wyniku wystąpienia szkód powodziowych Zamawiający wystąpił do ubezpieczyciela obiektu o wypłatę odszkodowania dla potrzeb usunięcia tych szkód. Kwota odszkodowania obejmuje zakres robót przewidzianych w niniejszym zamówieniu dodatkowym. Dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego z przyczyn technicznych konieczne jest wykonanie wskazanych powyżej robót dodatkowych. Ze względów technologicznych muszą one być wykonane w trakcie realizacji zamówienia podstawowego. Finalne wykonanie zamówienia podstawowego uzależnione jest od wykonania zamówienia dodatkowego a stało się konieczne na skutek sytuacji absolutnie niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Wartość umowy podstawowej nr 140/ZIS/2010 z dnia 28.04.2010 r. wynosi: 578.708,54 zł brutto. Wartość przedmiotowego zamówienia dodatkowego wynosi: 207.323,37 zł netto, tj. 252.934,51 zł brutto, co stanowi 43,71 % wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.