eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26214

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-6 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, do kontaktów: Katarzyna Leńczuk, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34, e-mail: przetargi.janbozy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.top.lublin.pl/janbozy Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg zadań 1-6. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPSzW im. Jana Bożego w Lublinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku wg zadań 1-6: Zadanie nr 1 - dostawa prześcieradła na rolce i pościeli jednorazowego uzytku. Zadanie nr 2 - dostawa czujników przepływu do respiratora Galileo i Raphael. Zadanie nr 3 - dostawa nakłuwaczy. Zadanie nr 4 - dostawa układu oddechowego dla dorosłych do respiratora UNI VENT. Zaqdanie nr 5 - dostawa przewodów próbkujących, adapterów i cel tlenowych do aparatu do znieczuleni8a Ohmeda Aestiva 5. Zadanie nr 6 - dostawa elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatora ZOOL. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) dowód oznakowania wyrobu znakiem CE: tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności (dotyczy wszystkich pozycji asortymentowych w zadaniach nr 1,2,3,4,5,6. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.20.00 - Papierowe artykuły sanitarne i szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 12 139.67 EURO ( w zakresie wymienionym w ogłoszeniu), przy czym wartość całkowita przekracza 60 000 EURO a nie przekracza kwoty 211 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 262.62 zł.; Zadanie nr 2 - 43.04 zł.; Zadanie nr 3 - 198.13 zł.; Zadanie nr 4 - 15.06 zł.; Zadanie nr 6 - 2.50 zł. RAZEM - 532.57 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza, że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzją właściwego organu, - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, przez co rozumie się, iż wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania dostawami medycznego sprzętu jednorazowego użytku w liczbie nie mniejszej niż 1 dostawa o wartości odpowiadającej łącznej wartości zadań w których składana jest oferta i potwierdzą, iż dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy wykonawca musi wykazać się, co najmniej 1 dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 10% ceny oferty ( łącznie we wszystkich zadaniach, w których uczestniczy Wykonawca). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów lub oświadczeń: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z KRK albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT); e) wykaz wykonanych lub wykonywanych w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku - co najmniej 1 dostawy o wartości odpowiadającej łącznej wartości zadań, na które składana jest oferta z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego , że dostawa ta została wykonana należycie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku z okresu prowadzonej działalności o wartości jak wyżej i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy. UWAGA: w wykazie Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku zrealizowaną w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania przy czym każda z dostaw wskazanych w wykazie ma być o wartości odpowiadającej łącznej wartości zadań, w których uczestniczy wykonawca. Załącznik nr 9 określa przykładowy wzór wykazu. f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca ma prowadzony rachunek bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 10% ceny oferty (łącznie w odniesieniu do wszystkich zadań w których wykonawca uczestniczy) lub zdolność kredytową wykonawcy na co najmniej 10% ceny oferty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) dowód wpłacenia wadium- oryginał gwarancji/poręczenia lub dowód bankowy dokonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego/dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii polecenia przelewu, h) oświadczenie o spełnieniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177), i) oświadczenie o spełnieniu złożone w trybie art. 24 ust. 1, 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: płatność gotówką w kasie, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 12:00, Sala Konferencyjna w Budynku Administracji, ul. Biernackiego 9 , Lublin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Dostawa prześcieradła na rolce i pościeli jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Zadanie nr 1 - Dostawa prześcieradła na rolce i pościeli jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 5986.32 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa czujników przepływu do respiratora Galileo i Raphael. 1) Krótki opis: Zadanie nr 2 - Dostawa czujników przepływu do respiratora Galileo i Raphael. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00. 3) Wielkość lub zakres: 981.15 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa nakłuwaczy. 1) Krótki opis: Zadanie nr 3 - Dostawa nakłuwaczy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 4516.32 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa układu oddechowego dla dorosłych do respiratora UNI VENT. 1) Krótki opis: Zadanie nr 4 - Dostawa układu oddechowego dla dorosłych do respiratora UNI VENT. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00. 3) Wielkość lub zakres: 255.64 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa przewodów próbkujących, adapterów i cel tlenowych do aparatu do znieczulenia Ohmeda Aestiva 5. 1) Krótki opis: Zadanie nr 5 - Dostawa przewodów próbkujących, adapterów i cel tlenowych do aparatu do znieczulenia Ohmeda Aestiva 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00. 3) Wielkość lub zakres: 343.33 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - Dostawa elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatora ZOOL. 1) Krótki opis: Zadanie nr 6 - Dostawa elektrod wielofunkcyjnych do defibrylatora ZOOL. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00. 3) Wielkość lub zakres: 61.78 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Okres utrzymania stałości cen 10 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.