eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GowarczówDostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem i laserowej drukarki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Gowarczów: Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem i laserowej drukarki.
Numer ogłoszenia: 26219 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gowarczów , pl. XX-lecia 1, 26-225 Gowarczów, woj. świętokrzyskie, tel. 048 6724037, 6724022, faks 048 6724744, 6724037 w. 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gowarczow.asi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem i laserowej drukarki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem i laserowej drukarki. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Zestaw komputerowy z oprogramowaniem, Drukarka laserowa, monochromatyczna z automatycznym dupleksem i interfejsem Ethernet Minimalne parametry sprzętu Drukarka laserowa, monochromatyczna z automatycznym dupleksem i interfejsem ethernet Liczba sztuk = 1 Typ Laserowa, monochromatyczna Gwarancja 1 rok nominalna prędkość druku 25 str./min. rozdzielczość w pionie 600 dpi rozdzielczość w poziomie 600 dpi normatywny cykl pracy 8000 str./mies. gramatura papieru 60 - 163 g/m2 pojemność podajnika papieru 260 szt. Standardowa pojemność odbiornika papieru do 150 arkuszy zainstalowana pamięć 32 MB prędkość procesora 400 MHz Maksymalny rozmiar nośnika A4 i mniejszy złącza zewnętrzne USB 2.0 Ethernet 10/100 Mbps (drukowanie w sieci ethernet) obsługiwane języki PCL 5e Automatyczny druk dwustronny (dupleks) tak Zasilanie zewnętrzne napięcie wejściowe: 220-240 V Zainstalowany cartrige z tonerem na minimum 1000 stron tak Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 2003 Server, Microsoft Windows 2008 Server, Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7 Zestaw komputerowy (monitor, jednostka centralna, oprogramowanie) Monitor kolorowy LCD z podświetleniem LED Liczba sztuk = 1 Gwarancja 2 lata przekątna 21.5 cali technologia wykonania TN rodzaj podświetlenia LED rozdzielczość nominalna 1920 x 1080 piksele kontrast 500000:1 jasność 200 cd/m2 wielkość plamki 0.25 mm czas reakcji plamki 5 ms proporcje ekranu 16:9 analogowe złącze D-Sub 15-pin tak ilość wyświetlanych kolorów 16.7 mln kolor obudowy czarny Komputer stacjonarny-gotowy do pracy (jednostka centralna) Liczba sztuk = 1 System operacyjny: MS Windows 7 Professional PL 64 bit (OEM) Pakiet Biurowy MS Office Standard 2010 PL lub 2013 PL (dla małych firm i biur) (OEM) Procesor dwurdzeniowy procesor klasy Pentium częstotliwość rdzenia: 2.9 GHz, pamięć cache: 3 MB obsługiwany zestaw instrukcji: 64 bit proces technologiczny: 32 nm lub mniejszy Maks. TDP: 65 W Wbudowana grafika Płyta główna Zapewniająca prawidłową i płynną współpracę z podzespołami i oprogramowaniem systemowym 2 złącza pamięci DDR3 DIMM (obsługa do 16 GB pamięci) DDR3 1333 1 x D-Sub 1 x DVI-D 1 slot PCI Express x 16 (x16) 1 slot PCI Express x1 2 x złącza PCI 4 złącza SATA 3Gb/s 6 portów USB Karta sieciowa (10/100/1000 Mbit) (RJ45) Karta dźwiękowa (High Definition Audio) Pamięć RAM zainstalowana Pojemność: 4 GB, DDR3, PC1333 Karta graficzna Tak (wbudowana w procesor) Dysk twardy HDD 500 GB, SATA III, pamięć cache 16 MB Napęd DVD DVD-REC , Dual Layer, SATA Obudowa Czarna zasilacz Moc 450 W Karta dźwiękowa Tak (zintegrowana na płycie) Wyposażenie: Klawiatura (czarna), mysz optyczna, podkładka pod myszkę, kabel zasilający, Gwarancja 24 miesiące Ilekroć przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy muszą złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w w pkt. III.4.1 i III.4.2 a o ile to ich dotyczy to również dokumenty wymienione w pkt. III.4.3 z tym, że dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i odpowiednio III.4.3 należy złożyć dla każdego wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg pierwotnego terminu, a których nie można było przewidzieć, ani im zapobiec (siła wyższa).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gowarczow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gowarczowie,ul. Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy w Gowarczowie,ul. Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.