eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa paliw płynnych dla potrzeb zaplecza technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Będzin: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb zaplecza technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
Numer ogłoszenia: 26220 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15460 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie, ul. Modrzejowska 74, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 0 32 267 50 31, faks 0 32 76 22 157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ADMINISTRACJA ZESPOLONA SZCZEBLA POWIATOWEGO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb zaplecza technicznego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych rodzajów paliw płynnych poprzez stacje paliw akceptujace bezgotówkowe karty paliwowe dla pojazdów KP PSP Bedzin: a) benzyna bezołowiowa PB 95, kod CPV 09132100-4 , szacunkowa ilość w okresie 3 lat - 6600 l, b) olej napędowy ON, kod CPV 09134100-8, szacunkowa ilość w okresie 3 lat- 51000 l..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budzetowej CARPATIA, 35-322 Rzeszów Oddział w Uhercach Miniralnych z siedzibą w Średniej Wsi,, 38-604 Hoczew, Średnia Wieś 177, 38-604 Średnia Wieś 177, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220606,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265836,00

  • Oferta z najniższą ceną: 265836,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265836,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.