eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWywóz nieczystości z KWP Katowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Katowice: Wywóz nieczystości z KWP Katowice
Numer ogłoszenia: 26220 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411206 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości z KWP Katowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest Wywóz odpadów komunalnych, odpadów segregowanych i rupieci z KWP w Katowicach, ul. Lompy 19, oraz z pozostałych obiektów administrowanych przez KWP Katowice w tym: 1.1 Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek C + Areszt Rodzaje pojemników: pojemnik 7000 l (KP - 7) - 1 szt. Częstotoliwość: codziennie (dni robocze) 1,2. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek E Rodzaje pojemników: pojemnik 7000 l (KP - 7) - 1 szt. Częstotoliwość: na zgłoszenie telefoniczne 1.3. Wywóz nieczystości z obiektu budynek ul. Lompy 19 Budynek Stacji Obsługi Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 1 raz w tygodniu (środa) 1.4. Wywóz nieczystości z obiektów przy ul. Koszarowej 17 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 13 szt. Częstotoliwość: 2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek) 1.5. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kilińskiego 25 Budynek Stacji Obsługi Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 4 szt. Częstotoliwość: 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) 1.6. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kochłowickiej Magazyny Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 3 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta środa miesiąca) 1.7. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Traktorzystów 27 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta, środa miesiąca) 1.8. Wywóz nieczystości z obiektu przy ul. Kościuszki 111 Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 1 szt. Częstotoliwość: 2 razy w miesiącu (druga i czwarta, środa miesiąca) 1.9. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 budynek C Rodzaje pojemników: pojemnik 1100 l - 3 szt. (oznakowane: papier, szkło, plastik) Częstotoliwość: zgłoszenie telefoniczne 2 razy w miesiącu 1.10. Wywóz nieczystości z obiektu ul. Lompy 19 Budynek C Rodzaje pojemników: pojemnik 5,0 m. sześciennych na rupiecie - 1 szt. Częstotoliwość: zgłoszenie telefoniczne CPV- 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów - usługi wywozu nieczystości. 2. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców , Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku niezłożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Obroki 140, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2533666,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255224,32

  • Oferta z najniższą ceną: 225224,32 / Oferta z najwyższą ceną: 318237,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.