To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-24
Karlino: Dostawa zestawów walizkowych do analizy wody, gleby i powietrza w ramach projektu pn. Rozwój bazy lokalowej Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu oraz Młody Ekolog - wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez realizację programów edukacyjnych wśród dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 262212 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226274 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty, ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów walizkowych do analizy wody, gleby i powietrza w ramach projektu pn. Rozwój bazy lokalowej Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu oraz Młody Ekolog - wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez realizację programów edukacyjnych wśród dzieci i młodzieży.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów walizkowych do badania wody, gleby i powietrza, na potrzeby zajęć z edukacji ekologicznej wykonywanych przez dzieci i młodzież. Dostawy mają być realizowane w ilości: Część I: - zestaw walizkowy do badania wody - 1 szt. - zestaw walizkowy do badania gleby - 1 szt. - zestaw walizkowy do badania powietrza - 1 szt. Część II: - zestaw walizkowy do badania wody - 32 szt. - zestaw walizkowy do badania gleby - 32 szt. - zestaw walizkowy do badania powietrza - 32 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zestawu uniwersalnego zawierającego jednocześnie składniki do badania wody, gleby i powietrza. Każdy zestaw walizkowy powinien być wykonany w formie trwałej walizki z rączką (lub/i z paskiem do przenoszenia), jako terenowe mini-laboratorium. W środku walizki powinna znajdować się wypraska z otworami do umieszczania elementów zestawu. Każdy zestaw powinien zawierać instrukcję (użytkownika) postępowania ze składnikami w czasie wykonywania badań. Zestawy powinny być wyposażone w odczynniki, naczynia - probówki do wykonywania testów, lejek, strzykawkę, tabele z wzorami barw do porównywania wyników badania wody, tabele do oceny i analizy typów gleb itp. Zestaw do badania wody powinien umożliwiać następujące badanie wody: - określanie poziomu fosforanów (PO4), azotanów (NO3), azotynów (NO2), amonu (NH4), pH oraz twardości wody; -badanie osadów i obserwację zanieczyszczeń wody. Zestaw do badania gleby powinien umożliwiać następujące badanie gleby: - skład gleby (zawartość fosforanów, azotanów, amonu, oznaczanie pH gleby); - badanie (obserwacja) organizmów glebowych; drobnych organizmów zwierzęcych i roślinności. Zestaw do badania powietrza powinien umożliwiać następujące badania: - określanie jakości powietrza; - badanie warstwy pyłu; - badanie zanieczyszczeń powietrza. Zamawiający wymaga, aby oferowane zestawy walizkowe do badania wody, gleby i powietrza umożliwiały wykonanie min. 35 badań każdy (każdego rodzaju). Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na oferowane dostawy 24-miesięcznej gwarancji. Powyższe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu, Lipie 16, 78-331 Rąbino, województwo zachodniopomorskie. Każdy zestaw walizkowy powinien być oznakowany logo oraz informacją o źródle dofinansowania (według wzoru przekazanego przez Zamawiającego)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie niniejsze realizowane jest w ramach następujących projektów: 1)Rozwój bazy lokalowej Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Lipiu, finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach programu priorytetowego A.1; 2) Młody Ekolog - wspieranie zrównoważonego rozwoju poprzez realizację programów edukacyjnych wśród dzieci i młodzieży, finansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w ramach programu priorytetowego A.2..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa zestawów walizkowych - 1 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAS-GLOB Spółka z o.o., ul. Zelazna 2, 10-419 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3900,00
Oferta z najniższą ceną: 3038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa zestawów walizkowych - 32 kpl.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAS-GLOB Spółka z o.o., ul. Żelazna 2, 10-419 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124800,00
Oferta z najniższą ceną: 97216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KARLINO
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.