eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JurataDostawa materiałów ogólno-budowlanych, oraz ceramiki i armatury do modernizacji sanitariatów Ośrodka Wczasów MSWiA Kaper w Juracie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Jurata: Dostawa materiałów ogólno-budowlanych, oraz ceramiki i armatury do modernizacji sanitariatów Ośrodka Wczasów MSWiA Kaper w Juracie
Numer ogłoszenia: 262231 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wczasów MSWiA "Kaper" , ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, woj. pomorskie, tel. 058 6752863, fax. 058 6752164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaper.pti.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów ogólno-budowlanych, oraz ceramiki i armatury do modernizacji sanitariatów Ośrodka Wczasów MSWiA Kaper w Juracie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 Przedmiot główny CPV 26261000-5 Dostawa płytek ceramicznych ściennych i podłogowych wraz z materiałami wymaganymi do montażu, opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: - próbki płytek naściennych i podłogowych wraz z kartą techniczną danego produktu. Karta techniczna produktu winna zawierać wymiar płytki naściennej i podłogowej, typ powierzchni, klasę ścieralności. - wzornika fugi oraz próbkę listwy zewnętrznej i wewnętrznej. Zamawiający wymaga, aby transport powyższych artykułów odbył się na paletach samochodem wyposażonym w system załadowczo wyładowczy HDS umożliwiający rozładunek towaru u Zamawiającego. Zadanie nr 2 Przedmioty główne CPV 26214120-8; 25232120-3 E170-5; 29131400-0 Dostawa ceramiki i armatury sanitarnej wraz z materiałami wymaganymi do montażu, opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: - kartę techniczną produktu zawierającą jego zwymiarowanie, dotyczy poz.1, 3 oraz wizualizację oferowanego przedmiotu zamówienia na podstawie zdjęć lub kart katalogowych, dotyczy poz.1,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13. Muszla kompaktowa jak i umywalka stanowić mają jednakową linię wzorniczą. Jednakową linię wzorniczą stanowić mają także bateria umywalkowa i natryskowa. Zadanie nr 3 Przedmiot główny CPV 28122200-5 Dostawa skrzydeł drzwiowych łazienkowych, opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą, kart informacyjnych o danych technicznych i wizualizacji oferowanego przedmiotu zamówienia poz.1-2. Zadanie nr 4 Przedmiot główny CPV 28221111-8 Dostawa grzejników łazienkowych drabinkowych wraz z akcesoriami podłączeniowymi, opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą, kart informacyjnych o danych technicznych i wizualizacji oferowanego przedmiotu zamówienia poz.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.10.00 - 26.26.10.00 26.21.41.20 - 26.21.41.20 25.23.21.20 - 25.23.21.20 29.13.14.00 - 29.13.14.00 28.12.22.00 - 28.12.22.00 28.22.11.11 - 28.22.11.11 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: -Złożą ofertę w pełni zgodną z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją; - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. 6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 2 do SIWZ a.2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 4 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę załączniki nr 3, 4, 5, 6 do SIWZ a.3) Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ a.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne załącznik nr 8 do SIWZ a.5) Wzorniki, karty techniczne i wizualizacje przedmiotów zamówienia opisanych w pkt. 3.1, 3.2, 3.3 ,3.4 B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaper.pti.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Wczasów MSWiA Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Wczasów MSWiA Kaper ul. Mestwina 45 84-141 Jurata pok. 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.