eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa mebli medycznych o konstrukcji aluminiowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Toruń: Dostawa mebli medycznych o konstrukcji aluminiowej.
Numer ogłoszenia: 26226 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych o konstrukcji aluminiowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych dla Oddziału Kardiologii. I.Kardiologia - sala R: 1. Stanowisko nadzoru pielęgniarskiego - narożne, 2 osobowe z wbudowaną szafką z szufladami, 2-ma szafkami otwartymi pod komputery, blat laminowany z przelotkami na przewody - 210/100 x 85 x 60 x75 (cm) - 1 kpl. 2. Nadstawka na stanowisko nadzoru dzielona poziomo na dwie części - komora dolna otwarta, komora górna dzielona 4-ma przegrodami pionowymi z półkami na dokumenty - 125 x 43 x 115 (cm) - 1 szt. 3. Szafka wisząca otwarta - 113 x 27 x 40 (cm) - 1 szt. 4. Szafka z sześcioma szufladami i miejscem na kosze - 120 x 53 x 86 (cm) - 1 szt. 5. Blat roboczy z konglomeratu kwarcowo - granitowego - 122 x 56 (cm) - 1 szt. 6. Szafka przyścienna 2- komorowa z drzwiami i szufladą - 113 x 55 x 86 (cm) - 1 szt. 7. Blat roboczy z konglomeratu kwarcowo - granitowego - 115 x 60 (cm) - 1 szt. 8. Szafka przyścienna dwudrzwiowa pod zlewozmywak 1 - komorowy - 73 x 65 x 86 (cm) - 1 szt. 9. Blat roboczy z konglomeratu kwarcowo- granitowego z doklejonymi podwyższonymi krawędziami na obwodzie, wbudowaną komorą zlewozmywakową ze stali nierdzewnej ( 40 x 40 x 25 cm) i baterią łokciową - 75 x 70 x 20 (cm) - 1 kpl. 10. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką i blatem laminowanym - 90 x 80 x 84 (cm) - 2 szt. 11. Szafa metalowa przeszklona, dwudrzwiowa z półkami - 106 x 43 x 170 (cm) - 1 szt. 12. Szafa lekarska dzielona w poziomie z drzwiami i 3-ma szufladami - 51 x 55 x 200 (cm) - 1 szt. 13. Szafa lekarska dzielona w poziomie z drzwiami i półkami - 80 x 55 x 200 (cm) - 1 szt. 14. Szafa lekarska przeszklona, dwudrzwiowa z półkami i bokiem przeszklonym - 80 x 55 x 200 (cm) - 1 szt. 15. Krzesło obrotowe do stanowiska, na kółkach z podłokietnikami, tapicerowane materiałem zmywalnym (cm) - 2 szt. II. Kardiologia - dyżurka pielęgniarek 1. Szafka przyścienna z 4-ma szufladami i blatem przewieszonym 35 cm na lewą stronę - 41 x 60 x 89 (cm) - 1 kpl. 2. Zabudowa przyścienna 3-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami - 167 x 60 x 89 (cm) - 1 kpl. 3. Szafka przyścienna z drzwiami i półką - 46 x 60 x 89 (cm) - 1 szt. 4. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką - 45 x 30 x 70 (cm) - 2 szt. 5. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką - 90 x 30 x 70 (cm) - 1 szt. 6. Szafka przyścienna otwarta, ścięta z półkami - 35 x 60/31 x 89 (cm) - 1 szt. 7. Szafka przyścienna otwarta z półkami pod komputer i sprzęt - 50 x 60 x 89(cm) - 1 szt. 8. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką - 70 x 60 x 89 (cm) - 1 szt. 9. Blat roboczy laminowany przewieszony nad lodówką - 52 x 60 (cm) - 1 szt. 10. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką - 70 x 30 x 70 (cm) - 1 szt. 11. Szafka wisząca otwarta z półkami - 40 x 30 x 70 (cm) - 1 szt. 12. Szafka wisząca otwarta z półkami - 37 x 30 x 70 (cm) - 1 szt. 13. Szafa stojąca z 6-ma schowkami zamykanymi na zamki - 37 x 30 x 210 (cm) - 1 szt. 14. Szafka wisząca z 6-ma schowkami zamykanymi na zamki - 110 x 35 x 70 (cm) - 1 szt. 15. Stanowisko nadzoru pielęgniarskiego - 1 osobowe z wbudowaną szafką z drzwiami i szafką otwartą pod komputer - 128 x 80 x 75 (cm) - 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada doświadczenie do wykonania zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujący dokument: a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw mebli o wartości min. 20.000 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do minimalnej kwoty 20.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca musi załączyć do oferty: a) atest higieniczny na oferowane meble dopuszczający do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych b) certyfikat dla elementów drewnopodobnych potwierdzający spełnianie normy E-1 c) katalogi/prospekty, zdjęcia mebli medycznych o konstrukcji aluminiowej. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.