To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Ustroń: DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 262299 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 449000 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH W 5 PAKIETACH.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 -ATRAMENTY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Laser 1 Bis, ul.Zielińskiego 62/54, 53-534 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62071,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8270,52
Oferta z najniższą ceną: 7862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22628,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2- ARTYKUŁY BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BESKID PLUS SP.J.R.TYRNA,J.CYBUCH,B.TYRNA, ul.Towarowa 3, 43-400 Cieszyn, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62071,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22932,10
Oferta z najniższą ceną: 22932,10 / Oferta z najwyższą ceną: 27875,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - TONERY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFICE SUPPORT Krzysztof Wyląg, ul.Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62071,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9762,10
Oferta z najniższą ceną: 9762,10 / Oferta z najwyższą ceną: 21056,32
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5 - Niszczarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA
jakie przetargi wygrała firma
BIUROWE.COM.PL. S.C. JOANNA MICHALSKA-TRZASKA, TOMASZ TRZASKA
- BIUROWE.COM.PL S.C.JOANNA MICHALSKA -TRZASKA,TOMASZ TRZASKA, ul.Stroma 1, 40-572 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62071,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1320,00
Oferta z najniższą ceną: 1320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3720,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 15 m-cy
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.