Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Karpacz: wykonanie operatów szacunkowych - ul. Karkonoska 5 Karpacz
Numer ogłoszenia: 262345 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych - ul. Karkonoska 5 Karpacz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych działek Nr 650/3, 651/15, 649/5, 649/4, 649/3 (obręb Karpacz - 3), przeznaczonych do zamiany, dz. Nr 247/1 (obręb Karpacz - 2) przeznaczonej do nabycia przez Gminę, dz. Nr 1001/5, 424/3 (obręb Karpacz - 3) dz. Nr 444/1, 446 (obręb Karpacz - 2) przeznaczonych do zbycia na poprawę zagospodarowania nieruchomości przyległej, wykonanie operatu szacunkowego i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu położonego w budynku przy ul. Karkonoskiej 5, Karkonoskiej 32, dz. Nr 727 (obręb Karpacz - 3) przeznaczonej do przekształcenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 ust. 4 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert. 5. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie (statucie) do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KARPACZ
- Zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2025/2026
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Karpacza
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych w celu zbycia jako tzw. dodzielenie lub zbycia na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla: 1) Przebudowy i budowy dróg na Os. Wojskowym we Włodawie z infrastrukturą; 2) Przebudowy ul. Światowida; 3) Poprawy bezpieczeństwa na drodze woj. nr 812.
- "Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej - 3 części postępowania"
- Przygotowanie 50 operatów szacunkowych lub opinii określających wartość nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowanej infrastruktury.
- "Wycena nieruchomości - 5 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.