Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Gorzów Wielkopolski: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 262350 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie jezdni masą mineralno - asfaltową na terenie miasta Gorzowa Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje bieżące utrzymanie (konserwację) nawierzchni jezdni masą mineralno - asfaltową według wskazań Zamawiającego: - wykonanie remontu nawierzchni warstwy ścieralnej, - wykonanie remontu nawierzchni warstwy wiążącej, - wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej grysami i emulsją kationową, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni za pomocą emulsji i grysów, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie podbudowy z chudego betonu, - regulacja urządzeń tj. kratki ściekowe uliczne, włazy kanałowe, zawory wodociągowe i gazowe, studzienki telekomunikacyjne. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - wykonanie, utrzymanie i likwidację organizacji ruchu tymczasowego i zabezpieczenie terenu robót, - wykonanie dla robót stanowiących utrudnienie w ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz jego uzgodnienia, dostarczenia, zainstalowania i obsługi wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., - przywrócenie do stanu pierwotnego terenu robót, po zakończeniu robót budowlanych. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni codzienny całodobowy dyżur w celu zabezpieczenia zgłoszonych uszkodzeń nawierzchni jezdni w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia (zgłoszenie telefoniczne, faksem itp.). Szacunkowa wartość zamówienia: 685.427,81 PLN..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN brutto lub dwa o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN każde, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i załączą dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), 4) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do następującego sprzętu: -piła do cięcia asfaltu lub podobnie działające urządzenie, -walec wibracyjny, -walec statyczny samojezdny, -walec ogumiony, -skrapiarka do bitumu, -rozkładarka mas bitumicznych, -sprężarka, -recykler, -frezarka do nawierzchni bitumicznych, -kombajn do powierzchniowego utrwalania nawierzchni (lub skrapiarka lepiszczu z elektronicznym sterowaniem i rozsypywarka kruszywa), -agregat ssący (odkurzacz), -szczotka mechaniczna, -remonter, -wytwórnia masy mineralno - asfaltowej, -samochód samowyładowczy. 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa jest krótszy - złożą oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (do 31.07.2010 r.). Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składają wszyscy wspólnicy. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje), że zostały one wykonane należycie. 5) Wykaz sprzętu. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w celu wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym nie dysponuje lecz będzie dysponował. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - polisę lub inny dokument ubezpieczenia oraz oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia (do 31.07.2010 r.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok. 315, 66-400 Gorzów Wlkp. Specyfikacja w formie wydruku płatna 21,00 PLN. Specyfikacja dostępna na stronie Zamawiającego - bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., Wydział Dróg i Transportu Publicznego ul. Okólna 2 pokój 101, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- KURS FRYZJERSKI
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, utrzymanie, remonty dróg gminnych i elementów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Żoliborz w latach 2024 r. i 2025 r. oraz utrzymanie dróg wewnętrznych w 2024 r.
- Remont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki - granica województwa w km 3+362 - 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I
- Konserwacja dróg leśnych rozdrabniarko-kruszarką w roku 2024
- Profilowanie dróg nieutwardzonych, gmina Mosina, jesień 2024 r.
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Mędrzechów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.