eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosławutrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Jarosław: utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 262388 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Jarosław , ul. Rynek 1, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. (016) 621 20 11, faks (016) 621 20 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 5 000 zł słownie; pięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie nr 1 w sprawie spełnienia przez oferenta warunków art. 22 ust. 1 UPZP 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Wykaz osób które będą realizowały ( minimum 3 osoby) 4)Wykaz, co najmniej 2 zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót ( z zakresu konserwacji i pielęgnacji zieleni) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń . Zamawiający uzna ,iż wykonawca spełnił ten warunek jeżeli dysponuje sprzętem wyszczególnionym w pkt.5.2. 6)Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8)Dowód wniesienia wadium 9)umowa odbieranie odpadów i -zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach ( DZ.U. 05.236.2008), lub umowę z przedsiębiorcą posiadającym takie zezwolenie ( na pełny okres wykonywania prac) - zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 Ustawy o odpadach ( DZ. U. Z 2001r. nr 62 poz.628 z pózn. zm.) - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów: 200301, 200302, 200303 10)wypełnione formularze kosztorysów ślepych z załącznikami, które są podstawą do określenia ceny oferty 11)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważnej co najmniej przez pierwszy rok trwania umowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jarosławia 37-500 Jarosław ul. Rynek 1 pok nr 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Jarosławia 37-500 Jarosław ul. Rynek 1 pok nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.