eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA - OBEJMUJĄCA DRUK - MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH W POSTACI ULOTEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Kielce: DOSTAWA - OBEJMUJĄCA DRUK - MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH W POSTACI ULOTEK
Numer ogłoszenia: 262389 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446776 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA - OBEJMUJĄCA DRUK - MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH W POSTACI ULOTEK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - obejmująca druk - materiałów informacyjnych w postaci ulotek zgodnie z poniższym zestawieniem. W ramach dostawy przewidziane są: druk, falcowanie, konfekcjonowanie, dostarczenie przedmiotu zamówienia zapakowanego w paczki po 500 szt. zabezpieczone w sposób uniemożliwiający uszkodzenie podczas transportu oraz do jego rozładunku w siedzibie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ulotka Rozmowa kwalifikacyjna - nakład: 3 000 szt., 2) ulotka Jak napisać dobre CV? - nakład: 3 000 szt., 3) ulotka Jak napisać list motywacyjny? - nakład: 3 000 szt., 4) ulotka Kształcenie ustawiczne - nakład: 3 000 szt., 5) ulotka Zatrudnianie osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi - nakład: 3 000 szt., 6) ulotka Formy wspierania pracodawców w ramach Funduszu Pracy - nakład: 3 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.14.00.00 - Ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GS PROJEKT Grzegorz Szmyd, Widacz 7, 38-130 Frysztak, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3394,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.