Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Oleśnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 262435 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy , ul. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 314 01 48, faks 71 314 01 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu AKTYWNI I SAMODZIELNI współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, działanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Aktywni i samodzielni, skierowanych przez PCPR o następującej tematyce: Część I Szkolenie Operator wózków jezdniowych z uprawnieniami UDT lub TÜV a)ilość osób do przeszkolenia - 22, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 67 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny okres trwania szkolenia - 6 tygodni d) miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część II Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej i terminali kart płatniczych a)ilość osób do przeszkolenia - 10, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 25 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny okres trwania szkolenia - 2 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica, Część III Szkolenie Pracownik administracyjno-biurowy z prowadzeniem kadr i naliczaniem płac, a)ilość osób do przeszkolenia - 6, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny okres trwania szkolenia - 8 tygodni, d) miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część IV Szkolenie Wizaż i stylizacja paznokci, a)ilość osób do przeszkolenia - 6, b) minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny okres trwania szkolenia - 6 tygodni, d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część V Szkolenie Operator koparko - ładowarki, a)ilość osób do przeszkolenia - 11, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 202 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny czas trwania szkolenia - 9 tygodni, d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VI Szkolenie Florysta z elementami zdobienia przedmiotów techniką decoupage, a)ilość osób do przeszkolenia - 10, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny okres trwania szkolenia - 6 tygodni, d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VII Szkolenie Pracownik ochrony fizycznej z licencją I stopnia, a)ilość osób do przeszkolenia - 5, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 210 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny czas trwania szkolenia - 9 tygodni, d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część VIII Szkolenie Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych, a)ilość osób do przeszkolenia - 3, b)minimalna liczba godzin szkolenia - 100 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut), c)maksymalny czas trwania szkolenia - 8 tygodni, d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część IX Szkolenie Kasjer walutowo - złotowy a)ilość osób do przeszkolenia - 2 b)minimalna liczba godzin szkolenia - 18 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 2 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica Część X Szkolenie Kucharz małej gastronomii a)ilość osób do przeszkolenia - 1 b) minimalna liczba godzin szkolenia - 120 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) c)maksymalny czas trwania szkolenia - 2 tygodnie d)miejsce realizacji szkolenia - Oleśnica 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a)Zapewnienie uczestnikom szkolenia sprzęt, materiały dydaktyczne, piśmiennicze (m.in. długopisy, zeszyty, notatniki, podręczniki, itd.) oraz środki ochrony osobistej, odzież ochronną zgodnie z przepisami BHP i p.poż. Wszystkie materiały, sprzęty, które po szkoleniu pozostają własnością uczestnika powinny być przekazane uczestnikom za pokwitowaniem. b) Zapewnienie odpowiednich sal dydaktycznych i ich wyposażenia, odpowiedniej bazy i sprzętu do części praktycznej (1 stanowisko na 1 uczestnika szkolenia) oraz odpowiedniego zaplecza higieniczno-sanitarnego. c)Zapewnienie warunków, które spełniają wymogi w zakresie BHP i ppoż. d)Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia m.in.: dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, listę obecności, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.e) Oznakowanie sal szkoleniowych, miejsc przeprowadzenia zajęć praktycznych oraz wszelkich materiałów szkoleniowych, certyfikatów, list obecności i innej dokumentacji utworzonej i wykorzystywanej na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f)Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczeń zgodnych z Przepisami Ministra Edukacji i Nauki (Rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz.U. Nr 31, poz. 216), certyfikat (z odpowiednim oznakowaniem) potwierdzającego ukończenie szkolenia. g)Zapewnienie uczestnikom kursu obowiązkowych badań lekarskich i poniesienie ich kosztów. h) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i)Zapewnienie uczestnikom kursu na zajęciach poczęstunku w postaci kawy, herbaty, zimnych napojów oraz przekąsek. W przypadku zajęć trwających powyżej 5 h zapewnienie również 1 ciepłego posiłku. j) Kontrolowanie obecności uczestników na zajęciach, informowanie na bieżąco PCPR o nieobecnościach lub przerwaniu szkolenia przez osoby skierowane w sposób określony w umowie zawartej z zamawiającym 10. Sporządzanie protokołów z przebiegu egzaminów k)Przeprowadzenie oceny realizowanego szkolenia poprzez wypełnienie ankiety przez uczestników szkolenia oraz przekazanie jej wyników do PCPR wraz z dokumentacją szkolenia. Punkt 2 opisu przedmiotu zamówienia dotyczy wszystkich części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca przedstawi: a) Oświadczenie o posiadaniu Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, b) Kserokopię Certyfikatu wydanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń oraz wydawania zaświadczeń z zakresu Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym - dotyczy 1 części zamówienia c)Kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki, wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w paragrafie 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U z 2001, Nr 18, poz.1236) - dotyczy 5 części zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże do każdej części zamówienia zorganizowanie minimum 2 szkoleń grupowych (dla grup co najmniej 5 osobowych) w ciągu ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, o kierunku zgodnym z częścią zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedstawi do każdej części zamówienia min. 1 referencję potwierdzającą należyte wykonanie usługi. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego umożliwiającego realizację zamówienia(załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca: a) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia powinny posiadać wykształcenie wyższe, w przypadku osób realizujących zajęcia praktyczne dopuszcza się posiadanie wykształcenia średniego, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień i minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć o tym samym charakterze b) złoży oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby wskazane do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie potwierdzające posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy - dotyczy wszystkich części zamówienia, 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie: a)Uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator wózków jezdniowych - dotyczy 1 części zamówienia b)Uprawnień do prowadzenia szkoleń z zakresu Operator koparko-ładowarki - dotyczy 5 części zamówienia. 2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie certyfikatów jakości usług szkoleniowych lub akredytacje kuratora oświaty potwierdzone za zgodność z oryginałem, jeżeli wykonawca takie posiada.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Certyfikat jakości usług szkoleniowych lub akredytacja kuratora oświaty - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) warunki istotne, w szczególności: a) opisane w § 2 ust. 5 oraz § 3 ust.2 umowy, b) zmiana harmonogramu szkolenia, c) zmiana miejsca szkolenia, d) zmiana osób prowadzących szkolenie. 2) warunki nieistotne, w szczególności: a) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), c) zmiany osób wykonujących i nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, d) zmiany rachunku bankowego, e) zmiany obowiązujących przepisów prawa, f) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. 2. W przypadku , o którym mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, składając jednocześnie pisemne wyjaśnienie zaistniałych okoliczności oraz przedstawiając propozycje zmian, które nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż określone w ofercie na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10 56-400 Oleśnica..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Oleśnicy ul. Słowackiego 10 56-400 Oleśnica pokój nr 107 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywni i samodzielni jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- "DOSTAWA I MONTAŻ WINDY W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W OLEŚNICY"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrężna - Matejki - Kościelna na działce nr. ew. 42/11 AM-51 obręb Oleśnica
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Nadleśnictwa Oleśnica Śląska.
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.