eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinRozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - numer Zp/pn/1/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Dęblin: Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - numer Zp/pn/1/2014
Numer ogłoszenia: 262540 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228828 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 nr 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 82 80, faks 81 551 82 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum - numer Zp/pn/1/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej o funkcji Muzeum; 2) budynek Nr 59 - Koszalin ul. Wojska Polskiego, działka ewidencyjna nr 398/3; 3) przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, nadbudowie budynku nr 59, a w szczególności polegające na: a) Roboty budowlane: wykonanie ogrodzenia, roboty rozbiórkowe, żelbetowe, konstrukcyjne , murowe, tynkowe, podkłady pod posadzki, roboty izolacyjne, wymiana okien i drzwi zewnętrznych. b) Roboty sanitarne: demontaż istniejącej instalacji z armaturą, wykonanie: instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji - bez urządzeń, armatury, białego montażu, grzejników. c) Roboty elektryczne: demontaż instalacji elektrycznej z osprzętem; wykonanie: instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej, zasilanie, WLZ, rozdzielnie - bez osprzętu i urządzeń. d) Roboty teletechniczne: system nagłaśniania, instalacja monitoringu, instalacja alarmu włamania, system domofonowy - bez urządzeń. 4) Zakres robót określa załączony przedmiar na część robót z projektu budowlanego, i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6) Ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy. 7) Zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić wcześniej z Zamawiającym. Osoba upoważniona do uzgodnienia terminu wizji lokalnej: Pan Andrzej Szmania, nr tel.: 81 551 82 80. 8) Umowa będzie zawarta na całość robót - forma wynagrodzenia ryczałtowa. 9) Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na elementy rozliczeniowe przedstawione w formularzu cenowym. 10) Wykaz elementów rozliczeniowych, uzupełniony przez Wykonawcę o ceny realizacji poszczególnych elementów, staje się integralnym składnikiem umowy jako formularz cenowy. 11) Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 12) Wykaz elementów rozliczeniowych (ustalony wg załączonego przedmiaru) informuje wykonawcę o zakresie robót. Natomiast, nie zawiera żadnych ustaleń ilościowych. 13) Za ustalenia ilościowe i inne świadczenia oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie wykonawca. Załączony przedmiar jest pomocniczy i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego. Opisy poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie mogą być traktowane jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet, jeżeli tego nie podano, należy przyjmować, że roboty ujęte w danej pozycji musza być wykonane według: a) specyfikacji technicznej i obowiązujących przepisów technicznych, b) rysunków i wykazów, zawartych w dokumentacji projektowej (dotyczącej ogólnego zakresu ujętego w przedmiarze), c) wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 14) W całkowitym wynagrodzeniu ryczałtowym przedłożonym przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to: koszty bezpośrednie, koszty ogólne, wszelkie cła, usługi geodezyjne, próby i pomiary, wywóz materiałów uzyskanych z demontażu do utylizacja, składu odpadów lub złomowisko, inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania. 15) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane 45 20 00 00 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części 45 45 30 00 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45 40 00 00 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45 33 00 00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w Projekcie budowlanym (załącznik nr 1 do SIWZ), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w Przedmiarze robót (załączniki nr 3.1 - 3.4 do SIWZ) 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elstan Sp. z o.o. Sp. k., ul. Mysłowicka 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813016,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 946600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 946600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1421732,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.