eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockRemont budynku mieszkalnego dwurodzinnego na osadzie leśnej Cisse, gm. Szczutowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Płock: Remont budynku mieszkalnego dwurodzinnego na osadzie leśnej Cisse, gm. Szczutowo
Numer ogłoszenia: 262572 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Płock , ul. Bielska 24, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2627774 w. 113, 115, faks 024 2634280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/web/plock

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego dwurodzinnego na osadzie leśnej Cisse, gm. Szczutowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane w istniejącym budynku mieszkalnym wg typowych rozwiązań technicznych: . rozbiórkowe i ziemne - rozbiórka elementów zużytych, dostosowawcze przebicia i wykucia dla stolarki drzwiowej i okiennej zgodnie z projektem, . murarskie i betonowe - uzupełnienie, zamurowania i budowa ścianek działowych w aranżowanych pomieszczeniach zgodnie z projektem oraz wykonanie kanałów wentylacyjnych z wyprowadzeniem wywiewek ponad dach, . ciesielskie i dekarskie - wymiana skorodowanych elementów więźby dachowej krokwi, końców krokwi, płatwi i słupków, wymiana pokrycia dachu budynku z eternitu na blachodachówkę z wszelkimi obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi z pcv. . tynkarskie i okładzinowe - uzupełnienie tynków i gładzi po rozbiórkach i przebiciach, wykonanie okładzin z płytek glazurowych w części adaptowanej łazienki oraz wymiana płytek odstających w łazienkach, ewentualnie kuchniach parteru i piętra. Aranżowane pomieszczenia kancelarii: roboty dostosowawcze, gładzie gipsowe na ścianach i sufitach. Dwukrotne malowanie pomieszczeń farbą emulsyjną w kolorze białym z zagruntowaniem i zmyciem ścian przed ułożeniem gładzi. . podłogi i posadzki - uzupełnienie podłóg szwedzkich z paneli w pokojach lokali parteru i piętra z montażem listew drewnianych, uzupełnienie posadzek z terakoty na balkonach, tarasach i schodach, ewentualna naprawa istniejących posadzek, . stolarskie - wymiana stolarki drzwiowej na drzwi płytowe szklone, oklejane okleiną w kolorze buku, ościeżnice regulowane . izolacyjne - wykonanie izolacji termicznej poddasza (całość) na istniejącej więźbie dachowej z płyt wełny mineralnej gr min 14 cm z izolacją z folii polietylenowej. Docieplenie ścian zewnętrznych w technologiach systemowych styropianem gr 14 cm z fakturą zewnętrzną tynku w kolorze pastelowym. Wykonanie izolacji posadzkowych w części aranżowanej piwnicy segmentu B 2. Instalacyjne sanitarne i elektryczne w istniejącym budynku mieszkalnym wg typowych rozwiązań technicznych: . wodno - kanalizacyjne - Wyprowadzenie istniejących pionów kanalizacyjnych ponad dach budynku. Montaż rewizji na istniejących pionach kanalizacyjnych. Uzupełnienie urządzenia spłukujące typu kompakt i umywalki wraz z wykonaniem niezbędnych podejść wodociągowych i kanalizacyjnych w adaptowanej ubikacji parteru i aranżowanej łazience kancelarii. . centralne ogrzewanie wodne - lokal parteru i piętra - wymiana instalacji c.o. rozdział dolny, wymuszony pompką cyrkulacyjną, system otwarty z naczyniem wyrównawczym poj. min 10l na poddaszu budynku z ociepleniem zbiornika i rur osłonami z pianki poliuretanowej. Rury miedziane układne w posadzkach w rurkach osłonowych pvc z wyprowadzeniem podejść pod grzejniki od dołu. Grzejniki stalowe np. Purmo lub o podobnych parametrach i wielkościach dostosowanych do kubatury pomieszczeń zaopatrzone w zawory odcinające zamontowane na podejściach zasilenia i powrotu oraz zawory termoregulacyjne. Wykonanie remontu instalacji w kotłowni bez wymiany kotłów c.o. w zakresie montażu osprzętu oraz zabezpieczeń zgodnie z wymogami producenta. . instalacji elektrycznych i odgromowych - wymiana istniejącego osprzętu instalacyjnego oraz łączników w tablicach wraz z tablicą licznikową- osprzęt typowy, atestowany. Wykonanie wypustów oświetleniowych i gniazd w osłonach pcv we wszystkich pomieszczeniach. Wykonanie instalacji odgromowej na uchwytach dachowych z wyprowadzeniem zwodów pionowych do istniejących zacisków kontrolnych. Po wykonaniu, dokonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ewentualne roboty dodatkowe o wartości nie przekraczającej 20% realizowanego zamówienia zgodnie z art. 67, ust. 1Ustawy Prawo zamówień Publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 8000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Płock ul. Bielska 24 09-400 Płock (pok. 19).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Płock ul. Bielska 24 09-400 Płock (pok. 14 sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.