Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Złocieniec: Naprawa urządzeń treningowych. Znak postępowania: ZP/PN-U/09/2008
Numer ogłoszenia: 262585 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696 , ul. Czwartków 4, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax. 094 3637084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa urządzeń treningowych. Znak postępowania: ZP/PN-U/09/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: naprawa urządzeń treningowych w Ośrodku Szkolenia Kierowców w Czarnem, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 1 i Załącznika Nr 2 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca zagwarantuje wykonanie usług w Ośrodku Szkolenia Kierowców w Czarnem (adres: ul. 27 -go Lutego; 77-330 Czarne). 2. Wykonawca zagwarantuje dostawy niezbędnych do wykonania usług materiałów na własny koszt i ryzyko. 3. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 4. Usługi będą realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem. 5. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi. 6. Ceny usług będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 2 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: CZĘŚĆ 1-Usługa dotycząca naprawy urządzenia: ORTLES 3M/Z - wg Załącznika Nr 1 do SIWZ Zadanie to obejmuje: a)naprawę urządzenia ORTLES - 3 M/Z o numerze 05/2003. Naprawie podlegają następujące podzespoły trenażera: -niesprawny zasilacz awaryjny UPS APC Pro 1400, -niesprawny komputer graficzny, -niesprawny komputer sterujący, -niesprawny symulator pulpitu kierowania w płaszczyźnie POZIOM, -niesprawna lampka sygnalizująca obecność napięcia zasilania 230V, -niesprawny układ wprowadzania poprawki temperaturowej, -uszkodzona wtyczka kabla pakietu AMSRS bloku elektroniki, -zatarty mechanicznie wysięgnik pulpitu operatora PPK, -niepoprawna łączność LAN pomiędzy komputerami PC oraz SGI O2. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). CZĘŚĆ 2-Usługi dotyczące naprawy urządzeń: JAGUARY 4M,JAGUAR, JAGUAR 3M, PANCERNIK -1M i PANCERNIKI TB -wg Załącznika Nr 2 do SIWZ Zadanie to obejmuje: a)naprawę urządzenia JAGUAR 4M o numerze 3/12/90M Naprawie w trenażerze podlegają: -usterki związane z brakiem możliwości uruchomienia komputerów Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). b)naprawę urządzenia JAGUAR 4M o numerze 3/13/90M Naprawie w trenażerze podlegają: -uszkodzone kable myszy; -komputer kierowcy nie uruchamia się (monitor w stanie uśpienia) Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). c)naprawę urządzenia JAGUAR o numerze AA112048 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -uszkodzony wyłącznik główny; -uszkodzone przewody (np. wylot podgrzewacza); -brak fonii (czasami brak głosu); -brak zaworu butli prawej; -uszkodzony klakson (nie działa klakson oryginalny, dźwięk klaksonu nie był generowany w głośnikach); -uszkodzony prędkościomierz (duże wahania prędkościomierza); -przepalone żarówki oświetlenia; -brak blaszki przy wyłączniku hamulca postojowego Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). d)naprawę urządzenia JAGUAR 3M o numerze 01/00 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -oba komputery do naprawy - wyświetlają ekran Biosu last bootfailed; -uszkodzone przewody; -uszkodzony właz (wyrwane śruby); -zgięta śruba i pokrywa wylotu spalin podgrzewacza; -brak przycisku Wybór; -brak blachy do blokowania na atrapie peryskopu; -brak oprawki bezpiecznika 24V. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). e)naprawę urządzenia PANCERNIK 1M o numerze 1/99 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -niesprawne (rozregulowane) pedały. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej) f)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 04/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawny komputer instruktora (niebieski ekran BSOD przy uruchamianiu komputera); -niesprawna (luźna)dźwignia żaluzji. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). g)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 02/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawna ( luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki i zegary; -uszkodzona dźwignia włazu (trzeba dorobić część rękojeści); -brak kółka na zaworze paliwa podgrzewacza. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). h)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 03/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -niesprawny komputer instruktora (niebieski ekran BSOD przy uruchamianiu komputera); -niesprawna (luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki i zegary ; -niesprawny hamulec ręczny; -brak lampek kontrolnych na tablicy przyrządów; -niesprawny zawór falochronu. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). i)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 07/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawna (luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki; -w komunikacji z MWB odbierane są tylko komunikaty SS*53 i SG*47; -niesprawna dźwignia pokrywy wylotu spalin podgrzewacza ; -brak kółka na zaworze paliwa podgrzewacza; -niesprawny zawór falochronu; -rozbite szkło wskaźnika temperatur Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). j)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 02/03. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -uszkodzona dźwignia włazu (odkręcona nakrętka rękojeści); -niesprawny komputer instruktora (nie uruchamia się); -niesprawny komputer kierowcy (nie reaguje na klawiaturę) Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji spowoduje odrzucenie oferty w tej części..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji systemów uzbrojenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10, art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do ofertya wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca musi złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ, tj.: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej - dla każdego wspólnika). 2. Wypełnione, kompletne następujące załączniki: A). Druk - FORMULARZ OFERTOWY B). Załącznik Nr 1 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 1 C). Załącznik Nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY- Część 2 Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część wypełniając odpowiednio Załącznik Nr 1; Załącznik Nr 2 D). Załącznik Nr 3 do SIWZ - OŚWIADCZENIE Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu (US, ZUS lub KRUS) E). Załącznik Nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z przepisów art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Pzp F). Załącznik Nr 5 do SIWZ - OŚWIADCZENIE o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w pkt 4a. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5. W przypadku, kiedy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca), wówczas: 1) każda z firm wspólnie składających ofertę - złoży oddzielnie dla każdej z nich dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 1, 2D, 2F; 2) Wykonawcy występujący wspólnie - złożą łącznie (wspólnie) jeden komplet dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ w punktach 2A, odpowiednio 2B - 2C, oraz 2E. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. podmiotów, które złożą ofertę wspólną tzw. konsorcjów oraz spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą: - pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem znaku postępowania i przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać bezpłatnie - na pisemny wniosek adresowany do JW 1696, przesłany pocztą lub faksem lub odebrać osobiście w JW 1696 budynek 25 - kancelaria 127 w godz. 8.00 - 14.00 w dni robocze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec - Kancelaria Tajna (budynek Nr 25b pom. Nr 135) Jednostki Wojskowej 1696..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa dotycząca naprawy urządzenia: ORTLES 3M/Z.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dotycząca naprawy urządzenia: ORTLES 3M/Z zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zadanie to obejmuje: a)naprawę urządzenia ORTLES - 3 M/Z o numerze 05/2003. Naprawie podlegają następujące podzespoły trenażera: -niesprawny zasilacz awaryjny UPS APC Pro 1400, -niesprawny komputer graficzny, -niesprawny komputer sterujący, -niesprawny symulator pulpitu kierowania w płaszczyźnie POZIOM, -niesprawna lampka sygnalizująca obecność napięcia zasilania 230V, -niesprawny układ wprowadzania poprawki temperaturowej, -uszkodzona wtyczka kabla pakietu AMSRS bloku elektroniki, -zatarty mechanicznie wysięgnik pulpitu operatora PPK, -niepoprawna łączność LAN pomiędzy komputerami PC oraz SGI O2. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi dotyczące naprawy urządzeń: JAGUARY 4M, JAGUAR, JAGUAR 3M, PANCERNIK -1M i PANCERNIKI TB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dotyczące naprawy urządzeń:JAGUARY 4M, JAGUAR, JAGUAR 3M, PANCERNIK -1M i PANCERNIKI TB zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zadanie to obejmuje: a)naprawę urządzenia JAGUAR 4M o numerze 3/12/90M Naprawie w trenażerze podlegają: -usterki związane z brakiem możliwości uruchomienia komputerów Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). b)naprawę urządzenia JAGUAR 4M o numerze 3/13/90M Naprawie w trenażerze podlegają: -uszkodzone kable myszy; -komputer kierowcy nie uruchamia się (monitor w stanie uśpienia) Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). c)naprawę urządzenia JAGUAR o numerze AA112048 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -uszkodzony wyłącznik główny; -uszkodzone przewody (np. wylot podgrzewacza); -brak fonii (czasami brak głosu); -brak zaworu butli prawej; -uszkodzony klakson (nie działa klakson oryginalny, dźwięk klaksonu nie był generowany w głośnikach); -uszkodzony prędkościomierz (duże wahania prędkościomierza); -przepalone żarówki oświetlenia; -brak blaszki przy wyłączniku hamulca postojowego Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). d)naprawę urządzenia JAGUAR 3M o numerze 01/00 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -oba komputery do naprawy - wyświetlają ekran Biosu last bootfailed; -uszkodzone przewody; -uszkodzony właz (wyrwane śruby); -zgięta śruba i pokrywa wylotu spalin podgrzewacza; -brak przycisku Wybór; -brak blachy do blokowania na atrapie peryskopu; -brak oprawki bezpiecznika 24V. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). e)naprawę urządzenia PANCERNIK 1M o numerze 1/99 Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -niesprawne (rozregulowane) pedały. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej) f)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 04/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawny komputer instruktora (niebieski ekran BSOD przy uruchamianiu komputera); -niesprawna (luźna)dźwignia żaluzji. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). g)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 02/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawna ( luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki i zegary; -uszkodzona dźwignia włazu ( trzeba dorobić część rękojeści); -brak kółka na zaworze paliwa podgrzewacza. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). h)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 03/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -niesprawny komputer instruktora (niebieski ekran BSOD przy uruchamianiu komputera); -niesprawna (luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki i zegary ; -niesprawny hamulec ręczny; -brak lampek kontrolnych na tablicy przyrządów; -niesprawny zawór falochronu. Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). i)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 07/04. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -brak gałki przełącznika klawiatur; -niesprawna (luźna) dźwignia żaluzji; -niesprawne przełączniki; -w komunikacji z MWB odbierane są tylko komunikaty SS*53 i SG*47; -niesprawna dźwignia pokrywy wylotu spalin podgrzewacza; -brak kółka na zaworze paliwa podgrzewacza; -niesprawny zawór falochronu; -rozbite szkło wskaźnika temperatur Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej). j)naprawę urządzenia PANCERNIK TB o numerze 02/03. Naprawie i wymianie w trenażerze podlegają: -uszkodzona dźwignia włazu (odkręcona nakrętka rękojeści); -niesprawny komputer instruktora (nie uruchamia się); -niesprawny komputer kierowcy (nie reaguje na klawiaturę) Usługa uznana zostanie za zrealizowaną w momencie uruchomienia urządzenia (przywrócenie pełnej sprawności technicznej)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.84.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZŁOCIEŃCA
- "Świadczenie usług zw. z zimowym utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach w zakresie odśnieżania i zwalczania gołoledzi na terenie gm. Złocieniec w roku w okresie I-III, XI-XII 2025"
- "Świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od ukończonego 20 tygodnia do 3 roku życia w Żłobku w Złocieńcu."
więcej: przetargi w Złocieńcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.