To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-13
Gdynia: wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu kopiarek (2 szt. + 4 szt.) oraz urządzeń wielofunkcyjnych (2 szt.) o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 262587 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 154034 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu kopiarek (2 szt. + 4 szt.) oraz urządzeń wielofunkcyjnych (2 szt.) o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiot zamówienia podzielony jest na III ZADANIA: ZADANIE I: dostawa - -kopiarek - 2 szt. o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.. ZADANIE II: dostawa - -kopiarek - 4 szt. o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. ZADANIE III: dostawa - -urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 3 do niniejszej SIWZ. B/ Wymagania odnośnie realizacji usługi opisane zostały we wzorach umów stanowiących Załącznik Nr 4A (kopiarki - 2 szt.), Załącznik Nr 4B (kopiarki - 4 szt.) oraz Załączniku Nr 4C (urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.) do niniejszej Specyfikacji. 2. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia w trzech ZADANIACH - maksymalnie 15 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy. 2. Termin płatności faktury VAT - do 14 dni od daty otrzymania faktury. sprawa 2531-PN-4-W/08 Załącznik Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - ZADANIE I Kopiarki - 2 szt. - parametry minimalne opis zakres kopiarka 15 kopii/min. cechy ogólne typ. / DESKTOP/LASER max. format org. i kopii max. A3 szybkość kopiowania A4 min. 15 kopii/min. wydajność m-c min. 15.000 kopii/wydruków rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi zoom / 25-200% (skok 1%) dysk twardy min. nie podawanie papieru min. 1 x 250 arkuszy podawanie papieru ręczne min. 50 arkuszy karta sieciowa / Ethernet 10/100 BaseT, USB2 czas wydruku pierwszej kopii max. do 8 sek. czas nagrzewania max. do 30 sek. praca ciągła min. 1-999 podajnik org. automat. dwustronnych min. 50 arkuszy podajnik boczny min. 25 arkuszy duplex / jednoprzebiegowy przechowywanie dokumentów / nie wydruk na żądanie / nie panel operatora / j. polski sortowanie / elektronicznie podstawa pod urządzenie / nie toner /wydajność min. 14.000/5% nośnik (jeżeli występuje) min. 50.000 bęben światłoczuły min. 50.000 waga / <50kg drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpi prędkość drukowania A4 min. 15 wydruków/min. język opisu strony / PCL6, PS3. warunki gwarancji minimalna gwarancja / 36 m-cy czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii / 24 godz. przeglądy / konserwacje /dojazd (koszty pokrywa dostawca zgodnie z warunkami gwarancji) / tak instrukcja obsługi (książka) / j. polski instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego (łącznie z przyłączeniem i konfiguracją urządzenia w sieci w uzgodnieniu z zamawiającym) / tak inne urządzenie zastępcze o przybliżonych parametrach w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 5 dni / tak okres zagwarantowania dostępności części min. 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia / tak termin dostawy 20 dni od dnia podpisania umowy w miejsce instalacji urządzenia wskazanym przez Zamawiającego / tak szkolenie z obsługi i konfiguracji w miejscu instalacji urządzenia / tak sprawa 2531-PN-4-W/08 Załącznik Nr 2 - opis przedmiotu zamówienia - ZADANIE II Kopiarki - 4 szt. - parametry minimalne opis zakres kopiarka 30 kopii/min cechy ogólne typ / DESKTOP/LASER max. format org. i kopii max. A3 szybkość kopiowania A4 min. 30 kopii/min. wydajność m-c min. 100.000 kopii/wydruków rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi zoom / 25-400% (skok 1%) dysk twardy min. 40 GB podawanie papieru min. 2 x 500 arkuszy podawanie papieru ręczne min. 100 arkuszy karta sieciowa / Ethernet 10/100 BaseT, USB2 czas wydruku pierwszej kopii max. do 8 sek. czas nagrzewania max. do 30 sek. praca ciągła min. 1-999 podajnik org. automat. dwustronnych min. 80 arkuszy podajnik boczny min. 50 arkuszy duplex / jednoprzebiegowy przechowywanie dokumentów / na dysku twardym wydruk na żądanie / tak panel operatora / j. polski sortowanie / elektronicznie podstawa pod urządzenie / mobilna toner /wydajność min. 16.000/5% nośnik (jeżeli występuje) min. 100.000 kopii bęben światłoczuły min. 100.000 kopii waga / <120kg drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpi prędkość drukowania A4 min. 30 wydruków/min. język opisu strony / PCL5, PCL6, PS3. warunki gwarancji minimalna gwarancja / 36 m-cy czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii / 24 godz. przeglądy / konserwacje /dojazd (koszty pokrywa dostawca zgodnie z warunkami gwarancji) / tak instrukcja obsługi (książka) / j. polski instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego (łącznie z przyłączeniem i konfiguracją urządzenia w sieci w uzgodnieniu z zamawiającym) / tak inne urządzenie zastępcze o przybliżonych parametrach w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 5 dni / tak okres zagwarantowania dostępności części min. 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia / tak termin dostawy 20 dni od dnia podpisania umowy w miejsce instalacji urządzenia wskazanym przez Zamawiającego / tak szkolenie z obsługi i konfiguracji w miejscu instalacji urządzenia / tak sprawa 2531-PN-4-W/08 Załącznik Nr 3 - opis przedmiotu zamówienia - ZADANIE III Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt. - parametry minimalne Opis zakres urządzenie wielofunkcyjne 25 kopii/min. cechy ogólne typ. / DESKTOP/LASER max. format org. i kopii max. A3 szybkość kopiowania A4 min. 25 kopii/min. wydajność m-c min. 70,000 kopii/wydruków rozdzielczość kopiowania min. 600 x 600 dpi zoom / 25-400% (skok 1%) dysk twardy min. 40 GB podawanie papieru min. 2 x 500 arkuszy podawanie papieru ręczne min. 100 arkuszy karta sieciowa / Ethernet 10/100 BaseT, USB2 czas wydruku pierwszej kopii max. do 8 sek. czas nagrzewania max. do 30 sek. praca ciągła min. 1-999 podajnik org. automat. dwustronnych min. 80 arkuszy podajnik boczny min. 50 arkuszy duplex / jednoprzebiegowy przechowywanie dokumentów / na dysku twardym wydruk na żądanie / tak panel operatora / j. polski sortowanie / elektroniczne podstawa pod urządzenie / mobilna toner /wydajność min. 15.000/5% nośnik (jeżeli występuje) min. 60.000 kopii bęben światłoczuły min. 60.000 kopii waga / <120 kg drukarka sieciowa rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpi prędkość drukowania A4 min. 25 wydruków/min. język opisu strony / PCL5,PCL6, PS3. skaner sieciowy rozdzielczość skanowania min. 600 x 600 dpi prędkość skanowania min. 16 stron/min. skan do e-maila / tak skanowanie do pliku (format) / TIFF, PDF skanowanie TWAIN / tak warunki gwarancji minimalna gwarancja / 36 m-cy czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii / 24 godz. przeglądy / konserwacje /dojazd (koszty pokrywa dostawca zgodnie z warunkami gwarancji) / tak instrukcja obsługi (książka) / j. polski instalacja urządzenia w miejscu wskazanym przez zamawiającego (łącznie z przyłączeniem i konfiguracją urządzenia w sieci w uzgodnieniu z zamawiającym) / tak inne urządzenie zastępcze o przybliżonych parametrach w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 5 dni / tak okres zagwarantowania dostępności części min. 5 lat od zakończenia produkcji urządzenia / tak termin dostawy 20 dni od dnia podpisania umowy w miejsce instalacji urządzenia wskazanym przez Zamawiającego / tak szkolenie z obsługi i konfiguracji w miejscu instalacji urządzenia / tak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61152.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa kopiarek - 2 szt., o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 1 Specyfikacji.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
jakie przetargi wygrała firma
ALFAX - Urządzenia Biurowe inż. Jerzy Świątek
- Alfax Urządzenia Biurowe, inż Jerzy Świątek, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 14/1, 81-453 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7760
- Oferta z najniższą ceną: 7760 oferta z najwyższą ceną: 11780
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa - kopiarek - 4 szt. o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIMIT-MITA Bielonko Jerzy, Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37412
- Oferta z najniższą ceną: 37412 oferta z najwyższą ceną: 51880
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. o parametrach minimalnych przedstawionych w Załączniku Nr 3 SIWZ.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o., Żaglowa 2, 80-560 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15980
- Oferta z najniższą ceną: 15980 oferta z najwyższą ceną: 19940
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.