Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Łask: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 262592 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych (kod CPV 98310000-9) w pralni Wykonawcy, leasing bielizny operacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór brudnej bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, usługi szwalnicze w zakresie napraw, pranie materacy, poduszek oraz dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego. 2. Asortyment prania obejmuje: -bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych - poszwy, poszewki na poduszki, prześcieradła, podkłady, -bielizna i odzież operacyjna: bluzy, spodnie, spódniczki, sukienki, fartuchy operacyjne, prześcieradła, serwety; -bielizna niemowlęca i dziecięca: pieluchy, kocyki, śpiochy, kaftaniki dziecięce, piżamki dziecięce, -odzież szpitalna - piżamy ( bluzy i spodnie), koszule nocne, koszule operacyjne, szlafroki -odzież ochronna personelu - fartuchy lekarskie, ubrania personelu: bluzy, spodnie, spódniczki, sukienki, spodnie, kurtki, -koce ( wymagane zmiękczanie) -materace i poduszki, kołdry -inne: ręczniki lniane i frotte, obrusy i serwety ( krochmalenie), firanki, zasłony, zasłony parawanowe, narzuty na kanapy, fotele. 3. Średnia miesięczna ilość bielizny do prania Bielizna należąca do szpitala w kg -4630 Bielizna leasingowa w kg -730 miesięcznie 4. Rodzaj i ilość bielizny podlegającej leasingowi wyszczególniono w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od oferenta oznakowania bielizny leasingowanej nazwą szpitala w sposób umożliwiający odróżnienie bielizny leasingowej od będącej własnością szpitala. 6. Zamawiający wymaga indywidualnego oznaczenia szpitala na każdej sztuce pranego asortymentu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości bielizny leasingowej w podanych asortymentach w trakcie obowiązywania umowy. 8. Odzież fasonowa dostarczana będzie na wieszakach i zabezpieczona folią lub foliowymi workami. 9. Cała bielizna oraz odzież operacyjna (spodnie, bluzy, sukienki, spódnice) podlega maglowaniu lub równoważnej technologii. 10. Bielizna do prania, odbierana będzie przez Wykonawcę z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego, a bielizna czysta będzie przywożona do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. 11. Bielizna do prania, będzie przez Zamawiającego oznakowana (nazwa szpitala), posegregowana (oddzielnie szpitala i leasingowa) i pakowana w worki. 12. Bielizna czysta, zdawana do magazynu bielizny, ma być pakowana w worki foliowe jednorazowe lub lniane/płócienne wielorazowego użytku, zgodnie z asortymentem. Bielizna wyprana musi być poskładana oraz opisana na zewnątrz worków rodzajowo. Zamawiający wymaga, aby poszwy pakowane były po 10 szt., prześcieradła po 20 szt., powłoczki po 40 szt. 13. Bielizna brudna będzie zapakowana przez Zamawiającego w worki koloru szarego, nieprzezroczyste, wytrzymałe, stosownie do wagi zawartości. 14. Zamawiający wymaga oddzielnego cyklu prania bielizny pochodzącej z oddziału noworodkowego. W celu odróżnienia tej bielizny od pozostałej, bielizna pochodząca z tego oddziału będzie pakowana w worki koloru zielonego. 15. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia materiałów (worki) do pakowania zarówno czystej jak i brudnej bielizny na własny koszt. 16. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 6 razy w tygodniu do godz. 11.00, oprócz niedziel. 17. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania jej do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni, w przypadku przerw świątecznych, długich weekendów itp. terminy prania będą wcześniej uzgadniane. 18. W siedzibie Zamawiającego, podczas przyjmowaniu prania bielizna czysta będzie ważona. Waga ta stanowić będzie podstawę rozliczenia należności za wykonane usługi. 19. Zamawiający będzie wystawiał codziennie rozliczanie ilościowe przekazanej bielizny szpitalnej (w sztukach wg asortymentu). Odbiór ilościowy brudnej i czystej bielizny każdorazowo zostanie potwierdzony dokumentem przekazania (kwit pralniczy). 20. W przypadku stwierdzonych braków Wykonawca ma obowiązek uzupełnić je w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. W przeciwnym Wypadku Zamawiający ma prawo wystawić notę obciążeniową (kwota noty obliczana będzie wg załączonego do specyfikacji cennika załącznik nr 6). Nota księgowa obciążająca będzie wystawiana raz w miesiącu i potrącana z bieżącej należności. Na 7 dni przed wystawieniem noty Zamawiający wezwie Wykonawcę do ostatecznego rozliczenia się ze stwierdzonych braków. 21. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 22. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pralnią spełniającą wymogi określone w punkcie XIV Załącznika nr 1 do Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia u urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568). 23. Wykonawca posiada i udostępni Zamawiającemu procedury dotyczące przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji bielizny, czyszczenia i dezynfekcji samochodu do transportu prania, postępowania w sytuacjach awaryjnych (np. wypadek samochodowy) pomieszczeń pralni i higieny pracowników. 24. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na jego prośbę dokumentację procesu prania i dezynfekcji, jakiemu podlegała bielizna (moduł prania, użyte środki i stężenia oraz zakres temperatury i czas jej utrzymania). 25. Wykonawca powinien posiadać opinię Stacji Sanitarno Epidemiologicznej o dopuszczeniu do prania i transportu bielizny szpitalnej i każdorazowo przedkładać na prośbę Zamawiającego kopię sprawozdań kontroli sanitarnej. 26. Wykonawca usługi zobowiązuje się do stosowania preparatów piorących i dezynfekcyjnych posiadających wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz w przypadku prania bielizny dziecięcej i noworodkowej preparatów piorących mających pozytywne opinie Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 27.Wszelkie używane przez Wykonawcę środki piorące, dezynfekujące i zmiękczające powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz gwarantować technologie dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania, co pozwala na właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny i jej zniszczenia. Wykonawca usługi zapewnia przeprowadzenie procesu prania oraz dezynfekcji asortymentu, który nie może być prany w temperaturze powyżej 40°C. 28.Wykonawca powinien podczas procesu technologicznego prania bielizny szpitalnej stosować metody zapobiegania zakażeniom (standardy i procedury higieniczne) uwzględniające najbardziej prawdopodobne drogi przenoszenia drobnoustrojów. 29. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziału noworodkowego, położniczego i bloków operacyjnych. 30. Wszystkie zastosowane narzędzia i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności ( Dz. U. nr 166, poz. 1360) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy. 31. Wykonawca usługi dobrowolnie poddaje się kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz kontroli przedstawicieli SP ZOZ w Łasku w zakresie: stosowania procesów technologicznych, jakości używanych środków piorących, wybielających, odplamiających, warunków magazynowania brudnego i czystego prania, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń oraz urządzeń i maszyn pralniczych oraz środków transportu. 32.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP, Zespół ds. kontroli zapobiegania zakażeniom szpitalnym SP ZOZ Łask). 33. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną (co 6 miesięcy) pranej bielizny (minimum 5 badań jednoczasowo). 34. Doraźnie, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania wymazów bakteriologicznych, prób i wykonywania dodatkowych badań na koszt Wykonawcy (np. przypadku dochodzenia epidemiologicznego). 35. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za stan faktyczny bielizny i asortymentu zabranego do prania, w szczególności za asortyment prania zniszczony podczas wykonywania usługi. W tym przypadku Wykonawca poniesie odpowiedzialność finansową do wysokości poniesionej szkody na rzecz Zamawiającego obliczonej zgodnie z cennikiem zawartym w załączniku nr 6. Zamawiający może dokonywać potrąceń swych roszczeń z tego tytułu z należności Wykonawcy. 36. Niewłaściwie wyprana bielizna szpitalna będzie zwracana do ponownego prania na koszt Wykonawcy. 37. Ocena stanu bielizny kwalifikująca ją do kasacji będzie dokonywana przez odpowiednie służby Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. 38. Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco usługi szwalnicze (naprawianie bielizny uszkodzonej: cerowanie, łatanie, przyszywanie troków, przyszywanie guzików itp.). 39. Wykonawca odpowiada za terminowe i zgodne z wymogami Zamawiającego wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 40. W razie awarii urządzeń lub wystąpienia jakichkolwiek innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi w zakładzie Wykonawcy, Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi posiadając drugi obiekt wykonawczy lub umowę z innym wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenie działalności wykonawczej w zakresie prania bielizny szpitalnej. Przy przekazaniu obowiązków w zakresie objętym przedmiotem zamówienia będzie zachowana ciągłość pracy. 41.Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym dla bielizny szpitalnej, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia. 42. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 43. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. 44.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. 45. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odkupienia bielizny leasingowej. Wykupienie nastąpi po wyrażeniu przez Zamawiającego woli dokonania zakupu, za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę. Bielizna leasingowa oddana do dyspozycji Zamawiającemu musi być nowa i spełniać wymogi określone z załączniku nr 1.Zakup może nastąpić po minimum roku używania bielizny przez Zamawiającego, to jest po roku obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ustawy. 5)zapewnią wykonanie przedmiotowej usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w niniejszej SIWZ oraz w zgodzie z obowiązującym porządkiem prawnym. 5)zapewnią wykonanie przedmiotowej usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w niniejszej SIWZ oraz w zgodzie z obowiązującym porządkiem prawnym. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony formularz oferty. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 1.4. wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat (a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dwóch usług pralniczych w placówkach szpitalnych o wartości zbliżonej do usługi określonej w niniejszym ogłoszeniu, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Do wykazu Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 1.5. oświadczenie, że posiada pralnię odpowiadającą wymaganiom prawnym a w szczególności wymogom określonym w punkcie XIV Załącznika nr 1 do Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia u urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568) lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów z którego będzie wynikać, że taka pralnia zostanie im udostępniona na potrzeby wykonania usługi szczegółowo określonej w niniejszej SIWZ. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania.(załącznik nr 8). 1.6. Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania, szczegółowo opisanej w SIWZ lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszejszego ogłoszenia. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania. 1.7. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności, na jedno i wszystkie zdarzenia w ciągu okresu trwania umowy. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej winno obejmować ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych i innych zakażeń wewnątrzszpitalnych m.in. w związku z niewłaściwym wykonaniem usługi, bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia, minimalna suma ubezpieczenia - 300 000 PLN. 1.8. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą zdolność kredytową, minimum 150 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.9.Oświadczenie. 1.10.Dowód uiszczenia wadium. 1.11.Parafowany i uzupełniony wzór projektu umowy. 1.12.Aktualne (ostatnio wydane) zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnianiu wymogów sanitarnych w zakresie prowadzonej działalności. 1.13. Aktualne (wydane do 3 miesięcy przed terminem składania ofert) badanie czystości mikrobiologicznej powierzchni płaskich, rąk personelu i bielizny. 1.14. Aktualne (wydane do 6 miesięcy przed terminem składania ofert) zaświadczenie producenta środków pralniczych o stałym nadzorze technologicznym stosowanych środków i procesów technologicznych w zakładzie pralniczym. 1.15. Wykaz wyposażenia technicznego Wykonawcy pozwalający na pełną dezynfekcję chemiczno-termiczną i niskotemperaturową pranej bielizny i materacy lub stosowne zobowiązanie innego podmiotu z którego będzie wynikało, że , że takie wyposażenie techniczne zostanie mu udostępnione na potrzeby wykonania usługi szczegółowo określonej w niniejszej SIWZ. Zobowiązanie to ma być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez osobę upoważnioną po stronie podmiotu udzielającego zobowiązania. 1.16. Opis (procedura) technologii prania bielizny szpitalnej, operacyjnej, fasonowej oraz materacy. 1.17. Wykaz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych, które posiadać muszą odpowiednie atesty i certyfikaty uprawniające do zastosowania w placówkach ochrony zdrowia. 1.18. Opis (procedura) transportu bielizny czystej i brudnej. 1.19. Opis (procedura) mycia i dezynfekcji środków transportu. 1.20. Certyfikat lub równoważny dokument producenta odzieży, potwierdzające że odzież leasingowa odpowiada wymogom stawianym przez Zamawiającego. 1.21. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie załącznikiem nr 10. 2. W przypadku Wykonawców nieposiadajacych własnych zakładów pralniczych, środków transportu, maszyn i urządzeń itp. niezbędnych do wykonania usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, mają oni obowiązek przedłożenia wszelkich oświadczeń, dokumentów potwierdzających, że w momencie powierzenia im wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszego ogłoszenia te środki zostaną im udostępnione. 3. We wskazanym przypadku wszelkie wymogi, wymagane dokumenty, zaświadczenia wymienione w niniejszej SIWZ dotyczące usługi i obiektu oraz innych środków wymaganych przez Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek złożyć. W przeciwnym wypadku w zgodzie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, przy braku uzupełnienia wskazanych oświadczeń i dokumentów ofert zostanie odrzucona. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt.1, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną (z zastrzeżeniem punktów 1.5., 1.6., 1.15.). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę . 5. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.1i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 5 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Zaoferowana cena za odsprzedanie bielizny leasingowej po roku używania - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,Zamówienia Publiczne, pok. 23, I piętro,
ul. Warszawska 62, 98-100 Łask lub na stronie internetowej www.ipzp.pl
tel. 0-43 675 5555 wew. 260.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można dostarczać osobiście do sekretariatu Zamawiającego, pok. nr 15 do dnia 11.08.2009 r., do godziny 10.00 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi pralniczej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Kompleksowa usługa pralnicza wraz z opcją dzierżawy pościeli
- Sukcesywne świadczenie usług prania i dezynfekcji asortymentu na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PIŁKA- ZAMYŚLIN W 2025 ROKU.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- "Usługa pralnicza dla DPS w Krasnymstawie"(21.2024.)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.