eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomornikiSerwis kotłowni gazowych i węglowych w budynkach komunalnych na 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Komorniki: Serwis kotłowni gazowych i węglowych w budynkach komunalnych na 2013r.
Numer ogłoszenia: 262667 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki , ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komorniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis kotłowni gazowych i węglowych w budynkach komunalnych na 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w 2013 roku serwisu 21 kotłowni gazowych i 1 kotłowni węglowej łącznie z instalacjami c.o. i c.w.u. w budynkach gminnych oraz serwisu 8 kotłów gazowych indywidualnych w mieszkaniach komunalnych łącznie z instalacjami c.o. i c.w.u. (zał.4- wykaz kotłowni z typami zamontowanych kotłów). Serwis przeprowadzony będzie raz na kwartał. 2.Prace serwisowe polegać będą na : Dotyczące kotła - zgodnie z DTR w tym: 1) kontrola pracy palnika (czyszczenie elektrod), 2) konserwację osprzętu kotłowego, sprawdzanie urządzeń zabezpieczających kocioł (zawór bezpieczeństwa, czujnik poziomu wody) 3) czyszczenie kotła, 4) analiza spalin w razie potrzeby regulacja do obowiązujących norm Dotyczące automatyki - zgodnie z DTR w tym bieżące: 1) sprawdzanie siłowników zaworów mieszających i klap odcinających; 2) sprawdzanie działania pomp (uruchomienie niepracujących pomp w celu ochrony przed zastaniem); 3) sprawdzanie urządzeń zabezpieczających aktywnego systemu bezpieczeństwa; 4) kontrolę automatyki pogodowej, korekta nastaw w uzgodnieniu z Zamawiającym (m.in. w zakresie zgodności temperatury czynnika grzewczego) Dotyczące stacji uzdatniania wody: 1) kontrolę poziomu soli w zbiorniku i ewentualne uzupełnianie; 2) sprawdzanie pracy stacji uzdatniania; 3) czyszczenie dystrybutora i armatury; 4) sprawdzanie nastaw sterownika i ewentualna ich korekta. Dotyczące armatury, zasobników i wymienników c.w. u i instalacji: 1 ) sprawdzanie działania zaworów bezpieczeństwa; 2) sprawdzanie połączeń armatury, rurociągów, 3) sprawdzanie działania zaworów i zasuw; 4) czyszczenie filtrów, odmulników , filtrów siatkowych ; 5) uzupełnianie wody w zładzie c.o.; 6) sprawdzanie i uzupełnianie ciśnienia powietrza w naczyniu przeponowym; 7) kontrolę wymienników ciepła, oraz zasobników ciepłej wody, sprawdzanie stanu anody magnezowej, poinformowanie Zamawiającego o konieczności wymiany anody (ewentualna wymiana anody oraz płukanie chemiczne wg osobnego zlecenia); 8) usuwanie drobnych nieszczelności instalacji węzła c.o. i c.w.u.; 9) kontrole instalacji i osprzętu gazowego od zaworu głównego do ścieżki gazowej kotła wraz z urządzeniami pomiarowymi, redukcyjnymi i rejestrującymi, jeśli stanowią własność zamawiającego. 10) kontrola poprawności pracy instalacji solarnej, bieżąca kontrola oraz uzupełnianie płynu solarnego, Dotyczące pomieszczenia kotłowni: 1) utrzymanie w czystości pomieszczeń kotłowni 2) smarowanie trzpieni zaworów, zasuw, siłowników; Dotyczące obsługi abonamentowej : 1) włączanie urządzeń kotłowni do sezonu grzewczego oraz ich wyłączanie; 2) prowadzenie na bieżąco ksiązki pracy kotłowni; 3) roczne przeglądy instalacji gazowej, 4) udział w kontrolach UDT Dotyczące usuwania usterek i awarii: 1) niezwłoczne usuwanie usterek i awarii w urządzeniach, instalacjach, sieciach, osprzęcie, automatyce, itd. wraz z meldunkiem telefonicznym do osoby upoważnionej przez Zamawiającego, o podjętych działaniach, potrzebach materiałowo-sprzętowych, czas reakcji nie dłuższy niż 4 godziny; 2) w przypadku konieczności wymiany urządzenia lub armatury - czas naprawy nie powinien być dłuższy niż 48 godzin; 3) koszt robocizny oraz dojazdu wliczony w koszt stałej obsługi serwisowej 4) dostawa części zamiennych nie objętych gwarancją według cen katalogowych z 15o/o narzutem do kosztów zakupu 5) w zakres świadczonych przez Wykonawcę usług wchodzi dostawa drobnych materiałów eksploatacyjnych takich, jak: bezpieczniki, neonówki sygnalizacyjne, smar silikonowy, smar do połączeń gazowych uszczelki instalacyjne typowe , taśma teflonowa, konopie, szczotka, sól techniczna itp., które zabezpiecza Wykonawca oraz ponosi jej koszty. Naprawy i wymiany uszkodzonych lub zużytych elementów kotłowni oraz awarie kotłowni, rozliczane będą na podstawie oddzielnie przygotowanych umów, sporządzonych w oparciu o protokoły konieczności podpisane przez serwisanta i administratora obiektu w których znajduje się dana kotłownia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu w/w warunku na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca który złoży oświadczenie uznany zostanie za spełniający warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu w/w warunku na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca który złoży oświadczenie uznany zostanie za spełniający warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu w/w warunku na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca który złoży oświadczenie uznany zostanie za spełniający warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu w/w warunku na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca który złoży oświadczenie uznany zostanie za spełniający warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku o którym mowa w art.22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda oświadczenia o spełnieniu w/w warunku na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.1 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca który złoży oświadczenie uznany zostanie za spełniający warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.komorniki.pl/bip.php?rsl=1&&pid=235&&WOKSESSID=f8bbfe77221774669fa6ca432d2f25e3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komorniki ul. Stawna 1 62-052 Komorniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Komorniki - Biuro Podawcze ul. Stawna 1 (wejście B - od ul.Zakładowej) 62-052 Komorniki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.