eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewUTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Tczew: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE
Numer ogłoszenia: 262762 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224414 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. 2.2.1 Ogólna charakterystyka obiektu: Budynek o charakterze biurowym, posiadający dwie klatki schodowe, niepodpiwniczony, wyposażony w jeden dźwig osobowy; o następujących parametrach: - powierzchnia netto: 3 474,60 m2, - wysokość: 15,00 m, - liczba kondygnacji: 4. UWAGA: Rzuty poziomów budynku objętego zamówieniem w zakresie utrzymania czystości w siedzibie Starostwa, stanowią załącznik nr 2 do projektu umowy - Istotnych Postanowień Umowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.2.2 Łączna powierzchnia do sprzątania wewnętrznego: 3 346,50 m2, w tym: - klatki schodowe, korytarze, hole, winda 687,02 m2, - pomieszczenia biurowe i sale konferencyjne, archiwa 2 518,48 m2, - toalety, aneksy kuchenne 115,10 m2, - pomieszczenia techniczne 25,90 m2; RODZAJ POMIESZCZENIA PARTER I PIĘTRO II PIĘTRO III PIĘTRO RAZEM KOMUNIKACJA 192,50 170,40 166,10 158,02 687,02 SANITARIATY 38,60 35,80 20,40 20,30 115,10 POM. BIUROWE 557,70 856,00 352,00 329,50 2 095,20 SERWEROWNIA - - 18,10 - 18,10 ARCHIWA 339,00 18,00 - - 357,00 MAGAZYN / WARSZTAT - - - 32,28 32,28 POM. OBSŁUGI - 15,90 - - 15,90 POM. TECHNICZNE 25,90 - - - 25,90 RAZEM 1 153,70 1 096,10 556,60 540,10 3 346,50 w tym pow. kodowana 742,30 25,00 79,60 53,30 900,20 2.2.3 Wykaz nawierzchni w budynku: - terrakota 141,00 m2, - tarkett 2 946,18 m2, - wykładzina dywanowa 381,42 m2, - wykładzina gumowa (winda) 1,50 m2. 2.2.4 Łączna powierzchnia szklana do mycia - 1998,74 m2, w tym: - okna PCV, powierzchnia do mycia 884,21 m2 x 2 = 1 768,42 m2, w tym: okna nieotwierane na półpiętrach klatki schodowej, co do których zachodzi konieczność mycia z zewnątrz przy pomocy podnośnika, o powierzchni do mycia 71,64 m2 x 2 = 143,28 m2; - pozostałe powierzchnie szklane do mycia 115,16 m2 x 2 = 230,32 m2. 2.2.5 Wyposażenie sanitariatów: - umywalka: 20 szt., - sedes: 21 szt., - pisuar: 10 szt., - zlewozmywak: 7 szt., - zmywarka: 2 szt., - lodówka: 2 szt., - pojemnik na ręcznik papierowy - duży, szer. 22 cm, wys. 35,50 cm, głębokość 23 cm (wyciągany ze środka roli; maks. średnica 20,5 cm i maks. wysokości 23 cm): 18 szt., - pojemnik na ręcznik papierowy - mały, szer. 17 cm, wys. 33 cm, głębokość 17,50 cm (wyciągany ze środka roli; maks. średnica 14,40 cm i maks. wysokości 23 cm): 8 szt., - pojemnik na mydło o szer. 11,50 cm, wys. 25 cm, głębokość 11,50 cm, pojemność zbiornika 800 ml, mydło uzupełniane z kanistra: 21 szt., - uchwyt na papier toaletowy: 21 szt. Zakres oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzątania i Estetyzacji BŁYSK, ul. 12 Lutego 6, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283148,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 251233,65

  • Oferta z najniższą ceną: 199999,80 / Oferta z najwyższą ceną: 525660,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.